Geen idee, maar ik googlede wat op "lunettes", en toen kwam ik deze tegen. Ik vond het nog best een puike plaat.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:18 schreef Dubbeldrank het volgende:
Wie is dat in je icoontje Chowi?
Wat staat daar jouwerzijds tegenover?quote:Op maandag 17 juli 2006 15:21 schreef Ripley het volgende:
Veel plezier Joene
Men, ik heb zin in vakantie en niks doen volgende week
En ik heb gelukkig ook al een vrijwilliger die eindelijk mijn plafonnieres gaat ophangen, het licht in de WC aansluiten en mijn spiegels ophangen en zo
Een baco. Meen je dat echt?quote:
Ja, daar houdt ie vanquote:
En welke handeling is dat precies? Ik ben niet zo thuis in die "breezah-bedanktaal".quote:
Ik ben al uit de breezer leeftijd, JK. Bij ons thuis is dat gewoon een bacardi-cola. Ik mag hem wel koppelen aan een klein, tenger, stil en meegaand meisje als wederdienst. Dus als jullie nog iemand weten?quote:Op maandag 17 juli 2006 15:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En welke handeling is dat precies? Ik ben niet zo thuis in die "breezah-bedanktaal".
Húúú, "mensen" en "aardig zijn" in één zin.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, daar houdt ie van
Hey, ik ben aardig tegen mensen en soms blijkt dat achteraf best handig. Meestal niet trouwens
Ja, het is een overschat concept hoor. Het heeft tot nu toe weinig meer opgeleverd dan veel blutheid, gratis concertkaartjes en een gratis klusjesmanquote:Op maandag 17 juli 2006 15:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Húúú, "mensen" en "aardig zijn" in één zin.
Nu ja, het is niet zo dat ik gewoon een kratje van dat spul open kan trekken.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:30 schreef Ripley het volgende:
Ik ben al uit de breezer leeftijd, JK. Bij ons thuis is dat gewoon een bacardi-cola. Ik mag hem wel koppelen aan een klein, tenger, stil en meegaand meisje als wederdienst. Dus als jullie nog iemand weten?
Ik bezit geen van die vier eigenschappen, eigenlijk.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben al uit de breezer leeftijd, JK. Bij ons thuis is dat gewoon een bacardi-cola. Ik mag hem wel koppelen aan een klein, tenger, stil en meegaand meisje als wederdienst. Dus als jullie nog iemand weten?
Tof.quote:
Het is natuurlijk wel een baco-drinker.quote:
mits aircoquote:
Ik zal even vragen of een potige donkerblonde kerel met een grote bek ook goed isquote:
Je zegt ook vaker ja?quote:Op maandag 17 juli 2006 15:32 schreef Ripley het volgende:
Ja, het is een overschat concept hoor. Het heeft tot nu toe weinig meer opgeleverd dan veel blutheid, gratis concertkaartjes en een gratis klusjesman
Whehehehequote:Op maandag 17 juli 2006 15:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zal even vragen of een potige donkerblonde kerel met een grote bek ook goed is
Ik wel airco. Momenteel geen douche.quote:
Heb je het lekker koud?quote:Op maandag 17 juli 2006 15:57 schreef Chowi het volgende:
Ik wel airco. Momenteel geen douche.
Dat is voldoendequote:
Koud? Dat nooit.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Heb je het lekker koud?
[/open deur].
Geen harde knopjes door je kekke zomerjurkje dus?quote:Op maandag 17 juli 2006 16:17 schreef Chowi het volgende:
Koud? Dat nooit.
You're scaring me.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Geen harde knopjes door je kekke zomerjurkje dus?
[/open deur]
Kies een ijsje!quote:
Woensdag zit ik mooi de hele dag in mijn koele huis.quote:
Doe je dat net zo sexy als die tzjik in je avatar?quote:Op maandag 17 juli 2006 16:40 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
* Dubbeldrank likt aan Chowi's ijsje
Uiteraardquote:Op maandag 17 juli 2006 16:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Doe je dat net zo sexy als die tzjik in je avatar?
got airco?quote:Op maandag 17 juli 2006 16:41 schreef Chowi het volgende:
[..]
Woensdag zit ik mooi de hele dag in mijn koele huis.
Party @ Chowi woensdag, wie neemt er een BBQ mee?quote:Op maandag 17 juli 2006 16:53 schreef Armageddon het volgende:
Woensdag verhuis ik naar Chowi hoor ik net. Heb al vrij genomen.
Ik kan in ieder geval een Weber aanbevelen.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:54 schreef Dubbeldrank het volgende:
Party @ Chowi woensdag, wie neemt er een BBQ mee?
Gezellig!quote:Op maandag 17 juli 2006 16:54 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Party @ Chowi woensdag, wie neemt er een BBQ mee?
In feite is de kom klein, en de hand ook. Misleidend, hè?quote:Op maandag 17 juli 2006 17:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Is dat niet een beetje groot voor een vingerkom?
Het geld, JK, daar heb je voor gewerkt. Dus indirect ook voor de pizza.quote:Op maandag 17 juli 2006 17:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Misschien een zelfgemaakte pietsa dan.
Ik moet nog wel het idee hebben dat ik zelf iets doe behalve bellen en de deur open doen.
HEB JE EEN DATE, JK???????quote:Op maandag 17 juli 2006 17:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
andere mensen
Haal een zak slamelange. Bakje pijnboompitten. Gerookte kip. Snij dat laatste en gooi alles in een kom. Eventueel overgieten met één of ander sausje en zie daar: zomersalade.quote:Op maandag 17 juli 2006 17:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nu ja goed, moest de maaltijd alleen voor mezelf zijn, dan zou ik bezorgpizza nog overwegen.
Maar er eten ook andere mensen mee.
Vandaar.
quote:Op maandag 17 juli 2006 17:29 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Haal een zak slamelange. Bakje pijnboompitten. Gerookte kip. Snij dat laatste en gooi alles in een kom. Eventueel overgieten met één of ander sausje en zie daar: zomersalade.
Ik ken het. Neuken?quote:Op maandag 17 juli 2006 17:35 schreef Q. het volgende:
Een trein die zo heet is dat je er bijna in moet kotsen is niet tof.
Typerend voor deze tijd MUUS, het is tegenwoordig echt schrikbarend gesteld met de kookkunsten van de jeugd. Ik moet zeggen dat toen ik nog thuis woonde ik ook geen flikker in de keuken deed, maar koken is voor mij iig geen probleem.quote:Op maandag 17 juli 2006 17:35 schreef MUUS het volgende:
Help een culinaire ramp de zomer door te komen!.
Ik heb net gegeten, maar ik krijg er honger vanquote:Op maandag 17 juli 2006 17:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Da's mijn recept.
En omdat je iets vasters er bij is: lekker stokbroodje met kruidenboter en een roseetje met ijs erbij![]()
?!?!quote:
Ik vind het wonderbaarlijk, inderdaad.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:44 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
hij is vast al wat biertjes verder
Okay.quote:
Eentje. Palm. Dat wel.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:44 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
hij is vast al wat biertjes verder
Palm is puik. Écht puik.quote:
Zo ziet het er wel naar uit jah.quote:Op maandag 17 juli 2006 20:12 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Typerend voor deze tijd MUUS, het is tegenwoordig echt schrikbarend gesteld met de kookkunsten van de jeugd. Ik moet zeggen dat toen ik nog thuis woonde ik ook geen flikker in de keuken deed, maar koken is voor mij iig geen probleem.
Gelukkig ben ik gezegend met twee ouders die beide prima kunnen koken en ook durven expirimeteren. Daar komen vaak de lekkerste dingen uit voort, ik heb er genoeg van opgstoken zodat ik mezelf prima kan redden
Je moet tegenwoordig naar Sloterdijk ?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 07:09 schreef GI het volgende:
Sloterdijk is een stuk relaxter te bereizen dan schiphol-rijk. Goed geplande verhuizing.
Na SunChasers uitlatingen in FOK!Radio daarover gisteren krijg ik daar hele rare ideeën bij.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 07:10 schreef GI het volgende:
En @ paxlie, s'avonds heb ik betere dingen te doen dan een beetje suf met oldbies slowchatten.
Wat vertelde Sun ? even in het kort graag.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 07:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Na SunChasers uitlatingen in FOK!Radio daarover gisteren krijg ik daar hele rare ideeën bij.![]()
En jij denkt dat ik meteen weet wat je bedoeld...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 07:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Na SunChasers uitlatingen in FOK!Radio daarover gisteren krijg ik daar hele rare ideeën bij.![]()
Dat is idd lekker reizenquote:
Het had iets te maken met de Ero-reviews op de FP.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 07:13 schreef Joene het volgende:
[..]
Wat vertelde Sun ? even in het kort graag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |