?!?!quote:
Ik vind het wonderbaarlijk, inderdaad.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:44 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
hij is vast al wat biertjes verder
Okay.quote:
Eentje. Palm. Dat wel.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:44 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
hij is vast al wat biertjes verder
Palm is puik. Écht puik.quote:
Zo ziet het er wel naar uit jah.quote:Op maandag 17 juli 2006 20:12 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Typerend voor deze tijd MUUS, het is tegenwoordig echt schrikbarend gesteld met de kookkunsten van de jeugd. Ik moet zeggen dat toen ik nog thuis woonde ik ook geen flikker in de keuken deed, maar koken is voor mij iig geen probleem.
Gelukkig ben ik gezegend met twee ouders die beide prima kunnen koken en ook durven expirimeteren. Daar komen vaak de lekkerste dingen uit voort, ik heb er genoeg van opgstoken zodat ik mezelf prima kan redden
Je moet tegenwoordig naar Sloterdijk ?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 07:09 schreef GI het volgende:
Sloterdijk is een stuk relaxter te bereizen dan schiphol-rijk. Goed geplande verhuizing.
Na SunChasers uitlatingen in FOK!Radio daarover gisteren krijg ik daar hele rare ideeën bij.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 07:10 schreef GI het volgende:
En @ paxlie, s'avonds heb ik betere dingen te doen dan een beetje suf met oldbies slowchatten.
Wat vertelde Sun ? even in het kort graag.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 07:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Na SunChasers uitlatingen in FOK!Radio daarover gisteren krijg ik daar hele rare ideeën bij.![]()
En jij denkt dat ik meteen weet wat je bedoeld...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 07:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Na SunChasers uitlatingen in FOK!Radio daarover gisteren krijg ik daar hele rare ideeën bij.![]()
Dat is idd lekker reizenquote:
Het had iets te maken met de Ero-reviews op de FP.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 07:13 schreef Joene het volgende:
[..]
Wat vertelde Sun ? even in het kort graag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |