Hier is ie! http://thatvideosite.com/view/1771.htmlquote:Op maandag 17 juli 2006 14:00 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Wie weet dat filmpje nog te vinden waar die kerel aan het rukken is op van die WoW-poppetjes die geil aan het dansen zijn![]()
quote:Op maandag 17 juli 2006 20:08 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Hier is ie! http://thatvideosite.com/view/1771.html![]()
![]()
Niet lullen, ook nerds krijgen chicks hoor. Deze bijvoorbeeld:quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:29 schreef Emu het volgende:
WoW is inderdaad een klerespel, en ik heb vrij hard de pest aan van die nerds die meer dan 20 uur op die idiote dwergen, trollen en weet ik veel wat nog zitten te kijken.... Gewoon zielig en kansloos.
Nou en als ik een meid zou zijn, denk jij dan dat ik zou kiezen voor de jongen op het strand of de wow nerd? Oh die wow nerd zou ik niet eens kennen, omdat die toch altijd achter zijn pc'tje zit met zijn bril met dikke glazen![]()
Ga effe een dwerg neuken jij stoere Wow warrior![]()
Jij wint! +10500 XP. Doe er wat leuks mee zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:29 schreef Emu het volgende:
WoW is inderdaad een klerespel, en ik heb vrij hard de pest aan van die nerds die meer dan 20 uur op die idiote dwergen, trollen en weet ik veel wat nog zitten te kijken.... Gewoon zielig en kansloos.
Nou en als ik een meid zou zijn, denk jij dan dat ik zou kiezen voor de jongen op het strand of de wow nerd? Oh die wow nerd zou ik niet eens kennen, omdat die toch altijd achter zijn pc'tje zit met zijn bril met dikke glazen![]()
DAOCquote:Op maandag 17 juli 2006 20:18 schreef Napster het volgende:
WoW is echt een kutspel
speel dan DAoC, vooral RvR is cool in DaoC
http://video.google.nl/videoplay?docid=-1272603150569105827&q=daoc
Zo ziek héquote:Op maandag 17 juli 2006 20:08 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Hier is ie! http://thatvideosite.com/view/1771.html![]()
![]()
Your reputation with HwG has been greatly decreased.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:29 schreef Emu het volgende:
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:55 schreef Myst.nl het volgende:
[..]
Jij wint! +10500 XP. Doe er wat leuks mee zou ik zeggen.
als je niet meer met je vrienden omgaat omdat je een spelletje wilt spelen dan ben je niet 'verschillend' dan ben je slecht bezig.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:32 schreef tong_poh het volgende:
Aha een wel bekende; mensen-zijn-verschillend-en-ik-ben-het-er-niet-mee-eens-topic.
Altijd interessant om te lezen.
Nee, dan maak je een keuze wat betreft jouw eigen leven.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:35 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
als je niet meer met je vrienden omgaat omdat je een spelletje wilt spelen dan ben je niet 'verschillend' dan ben je slecht bezig.
dat deden Charles Manson en zijn volgelingen ook, maakt het nog niet goed.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:43 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Nee, dan maak je een keuze wat betreft jouw eigen leven.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:43 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat deden Charles Manson en zijn volgelingen ook, maakt het nog niet goed.
Niet iedereen die veel WoW speelt is verslaafd. Het kan zijn, dat die mensen het gewoon leuk vinden en het daardoor vaak spelen. Ook is het totaal onzin om te zeggen, dat de mensen sociale problemen hebben en daardoor verslaafd worden aan zo'n spel. Er zijn genoeg doodnormale mensen zonder problemen verslaafd geraakt aan bepaalde dingen.quote:bovendien zijn de mensen die verslaafd zijn aan spellen als world of warcraft niet helemaal in orde, meestal sociaal, waardoor ze verslaafd raken.
De jeugd van tegenwoordig schijnt inderdaad alleen maar te kunnen gamen en op straat hangen. Andere opties zijn er nietquote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:09 schreef IceHeat het volgende:
Nee die mensen die de hele dag met hun scootertje op straat hangen zijn tof?
over die mensen gaat het dan ook nietquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:59 schreef tong_poh het volgende:
Niet iedereen die veel WoW speelt is verslaafd. Het kan zijn, dat die mensen het gewoon leuk vinden en het daardoor vaak spelen.
klopt.quote:Ook is het totaal onzin om te zeggen, dat de mensen sociale problemen hebben en daardoor verslaafd worden aan zo'n spel. Er zijn genoeg doodnormale mensen zonder problemen verslaafd geraakt aan bepaalde dingen.
nee dat zijn ook stakkers.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:09 schreef IceHeat het volgende:
Nee die mensen die de hele dag met hun scootertje op straat hangen zijn tof?
Ik ben de gamer dusquote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:13 schreef VonHinten het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig schijnt inderdaad alleen maar te kunnen gamen en op straat hangen. Andere opties zijn er niet![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |