quote:Op maandag 17 juli 2006 12:30 schreef MasterMido het volgende:
Ik zou ook warcraft gaan spelen als ik met jouw uit zou gaan of naar het strand gaan.
quote:Op maandag 17 juli 2006 12:30 schreef MasterMido het volgende:
Ik zou ook warcraft gaan spelen als ik met jouw uit zou gaan of naar het strand gaan.
TS is indirect slachtoffer geworden van een kutspel.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:53 schreef Mutsaers__78 het volgende:
En TS'er zit nu in zijn eentje thuis omdat niemand mee naar het strand wil en het maatje van TS'er zit gezellig met wat vrienden een spelletje te spelen.
Wie is hier nou de grootste sjaak?
Beter een steve urkel dan een WOWerquote:
Nee klopt niks mis mee, had ook een oude klasgenoot, maar die speelde dus echt dagelijks, kerl kwam soms niet op school opdagen omdat die een WAR ofzoiets had. En dat vind ik toch tever gaan.quote:Op maandag 17 juli 2006 13:11 schreef M-I-L-F het volgende:
Ik speel geen WoW, maar als mensen het leuk vinden dat spel te spelen, wat de fok is daar mis mee? Ik vind het wel belachelijk als mensen verslaafd raken en zichzelf erin verliezen, maar met het spelen van een spelletje is niks mis.
Maar dan is 'ie wel lvl 450 in WoWquote:Op maandag 17 juli 2006 13:21 schreef M-I-L-F het volgende:
Ach ja, als iemand het geld er voor over heeft.. en als je je school ervoor verneukt, dan denk je over 10 jaar...
'SHIT, weer een gescheurde vuilniszak in de sorteermachine, oow, had ik maar naar mn moeder geluisterd..'
Het gaat maar tot level 60 :quote:Op maandag 17 juli 2006 13:26 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Maar dan is 'ie wel lvl 450 in WoW![]()
Wie weet dat filmpje nog te vinden waar die kerel aan het rukken is op van die WoW-poppetjes die geil aan het dansen zijnquote:Op maandag 17 juli 2006 13:57 schreef The_Voice_Within het volgende:
Zolang ze hun spelletje niet zo serieus nemen als dit knulletje![]()
http://www.youtube.com/watch?v=kBVmfIUR1DA
Eng gewoon. Dat is echt een psychopaat.quote:Op maandag 17 juli 2006 13:57 schreef The_Voice_Within het volgende:
Zolang ze hun spelletje niet zo serieus nemen als dit knulletje![]()
http://www.youtube.com/watch?v=kBVmfIUR1DA
hij heeft een zware vorm van epelepsie, en had zijn medicijen niet gehadquote:Op maandag 17 juli 2006 14:06 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Eng gewoon. Dat is echt een psychopaat.
Die moeten ze echt preventief opsluiten. Hoe zal hij later reageren wanneer hij door een meisje wordt afgewezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |