Je vader had hem al toen jij nog niet eens was geboren, loserquote:Op maandag 17 juli 2006 12:04 schreef Fatality het volgende:
haha ik heb m allang, loser
dat weet je nietquote:Op maandag 17 juli 2006 12:06 schreef Molluck het volgende:
[..]
Je vader had hem al toen jij nog niet eens was geboren, loser
Je bent in 1986 geboren, dus LANG kan je 'm niet hebben, loser.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:04 schreef Fatality het volgende:
haha ik heb m allang, loser
Feest? Ik heb ook een puntenrijbewijs maar dat zal me echt jeuken. Zolang je niet gaat rijden als een superdebiele strontmongool voel je totaal niets van dat puntenrijbewijs.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:18 schreef SimtekF1 het volgende:
Over minder dan een jaar ben ik eindelijk van m'n puntenrijbewijs af.![]()
Zo'n uitspraak geeft in ieder geval aan dat je in ieder geval geestelijk niet in staat bent tot het (normaal) besturen van een motorvoertuigquote:Op maandag 17 juli 2006 12:18 schreef SimtekF1 het volgende:
Over minder dan een jaar ben ik eindelijk van m'n puntenrijbewijs af.![]()
bijna, krijg die van mn broerquote:
bedanktquote:
Jawel hoor,quote:Op maandag 17 juli 2006 12:22 schreef nielsgeode het volgende:
[..]
Zo'n uitspraak geeft in ieder geval aan dat je in ieder geval geestelijk niet in staat bent tot het (normaal) besturen van een motorvoertuig
Oftewel: word volwassen![]()
True true.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:20 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Feest? Ik heb ook een puntenrijbewijs maar dat zal me echt jeuken. Zolang je niet gaat rijden als een superdebiele strontmongool voel je totaal niets van dat puntenrijbewijs.
Twee weken, pauper. Niet 2 week. Twee is meervoud.quote:Op maandag 17 juli 2006 11:56 schreef aaipod het volgende:
Ik ben er helemaal zat van. Ik wil gewoon me rijbewijs gvd. Moet nog 2 week wachte op me examen en dit noemen ze een 'spoedopleiding'
ik vind jouw een Gordonpijper!quote:
bron?quote:Op maandag 17 juli 2006 12:06 schreef Molluck het volgende:
[..]
Toen had mn opa hem al 20 jaar, pik.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:06 schreef Molluck het volgende:
[..]
is dat erg dan ???quote:Op maandag 17 juli 2006 13:03 schreef Chinless het volgende:
Ik heb hem gelukkig ook al een tijdje. (nov 2jaar)
Mn vriendin is nu ook bezig (ohh ohh)
Ik moet zo weer 2 uur. En tis nog bloedje heet ookquote:
zonder tanden aubquote:
Jij wil dat hele papiertje vol stempels hebben?quote:Op maandag 24 juli 2006 18:13 schreef HenkieSpankie het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ik heb vandaag mn vrachtwagen rijbewijs gehaald!!
Voorlopig ffies af van die klote lessen..
Ja straks voor de aanhanger weer..
Nou goed.. NU ben ik iig heel blij!!!!!
Duur grapje.quote:Op maandag 24 juli 2006 19:47 schreef THM het volgende:
[..]
Jij wil dat hele papiertje vol stempels hebben?
gefeliciteerdquote:Op maandag 24 juli 2006 18:13 schreef HenkieSpankie het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ik heb vandaag mn vrachtwagen rijbewijs gehaald!!
Voorlopig ffies af van die klote lessen..
Ja straks voor de aanhanger weer..
Nou goed.. NU ben ik iig heel blij!!!!!
Dat is wel mijn bedoelingquote:Op maandag 24 juli 2006 19:47 schreef THM het volgende:
[..]
Jij wil dat hele papiertje vol stempels hebben?
Dank je welquote:
Ja zeker kansloos zeg, echt pauper, als jij dat kansloos vind dan kunnen ze je net zo goed dat rijbewijs al afpakken want er zal er wel weer eentje bij komen die denkt dat ie alles al weet.....quote:Op woensdag 19 juli 2006 08:50 schreef aaipod het volgende:
[..]
Ik moet zo weer 2 uur. En tis nog bloedje heet ookEn morgen zo'n kansloze tussentijdse toets
Wat boeit die tussentijdse toets nou. Als ik mijn examen maar haal toch. Genoeg mensen doen hem niet en als ie niet verplicht in mijn pakket zat zou ik hem ook niet doen. Zo'n grapje kost 130 euro geloof ik. Denk dat je toch meer leert van de 4 rijlessen die je voor dat geld kan nemen. Overigens heb ik hem wel gehaald en heb ik vrijstelling voor bijzondere verrichtingen op het examen. Het enige wat de beste man mij kon vertellen was dat ik moest letten op mijn plaats op de weg en beter moest kijken. Iets wat mijn instructeur mij ook al verteld heeft en waar ik al aan werk. Was dat half uurtje met die andere man in de auto dus 130 euro waard? Naar mijn inzien niet. Redelijk kansloze geldbesteding dus. Of vind je toch van niet?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:41 schreef Marijntje het volgende:
[..]
Ja zeker kansloos zeg, echt pauper, als jij dat kansloos vind dan kunnen ze je net zo goed dat rijbewijs al afpakken want er zal er wel weer eentje bij komen die denkt dat ie alles al weet.....
Zit er geen airco in die lesbak dan?Waarin ik les zit die tenminste wel, erg relaxt. Morgen weer een uurtje lessen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 08:50 schreef aaipod het volgende:
[..]
Ik moet zo weer 2 uur. En tis nog bloedje heet ookEn morgen zo'n kansloze tussentijdse toets
Jawel. Golf 4. Alleen ik bedoelde eigenlijk dat ik liever op het strand lag met dat weer dan autorijdenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:22 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Zit er geen airco in die lesbak dan?Waarin ik les zit die tenminste wel, erg relaxt. Morgen weer een uurtje lessen.
Ja, daar heb je ook wel gelijk in. Daar had ik niet zo snel aangedacht. Wou vragen hoe je tussentijdse toets was gegaan. Maar zag al dat je die gehaald had. Gefeliciteerd daarmeequote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:23 schreef aaipod het volgende:
[..]
Jawel. Golf 4. Alleen ik bedoelde eigenlijk dat ik liever op het strand lag met dat weer dan autorijdenEn die zon voel je nog wel branden op je arm enzo met airco aan das ook best irritant.
Het werd mij destijds zelfs afgeraden. Reden: op bijzondere verrichtingen zak je toch niet (mits goed kijkgedrag) dus als je die tijdens je examen hebt, heb je minder tijd om te rijdenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:58 schreef aaipod het volgende:
[..]
Wat boeit die tussentijdse toets nou. Als ik mijn examen maar haal toch. Genoeg mensen doen hem niet en als ie niet verplicht in mijn pakket zat zou ik hem ook niet doen. Zo'n grapje kost 130 euro geloof ik. Denk dat je toch meer leert van de 4 rijlessen die je voor dat geld kan nemen. Overigens heb ik hem wel gehaald en heb ik vrijstelling voor bijzondere verrichtingen op het examen. Het enige wat de beste man mij kon vertellen was dat ik moest letten op mijn plaats op de weg en beter moest kijken. Iets wat mijn instructeur mij ook al verteld heeft en waar ik al aan werk. Was dat half uurtje met die andere man in de auto dus 130 euro waard? Naar mijn inzien niet. Redelijk kansloze geldbesteding dus. Of vind je toch van niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |