Mond houden dan.quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:00 schreef raptorix het volgende:
Ik vind van niet
oooh...astra...opel...verklaard alles.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:55 schreef Sloper het volgende:
Ophoeren van mijn bumper! Die vervelende onopgeleide tokkies vinden het elke keer weer stoer om op 5cm van mijn bumper te stoppen.Die chauffeur (moet ik zo iemand eigenlijk een chauffeur noemen) kan zo in de anus van mijn passagiers kijken met zo'n afstand
![]()
Gewoon in z'n achteruit gezet en bumper op bumper gezet, en dat kan zo'n figuur dan weer niet hebben, heel erg triestLekker laten staan tot het groene licht
![]()
En voor de de rest erger ik me ook de pestpleuris aan die sneue figuren die denken dat ze alles kunnen maken met zo'n gevaarte! En als ze klaar zijn stappen ze allemaal in hun trieste Astra'tjes met wieldoppen. OPHOEREN!
1400kg versus Bus à 10ton is denk ik redelijk kansloos....quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:05 schreef knarfmk1 het volgende:
volgende keer harder achteruit rijden
Waar maak jij dat uit op slimmerik?quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:02 schreef Eldiablo het volgende:
Laat me eens raden... je bent er zelf ook een?
Te weinig decollete, te veel rokje schat ik zoquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:06 schreef izzypizzy het volgende:
Gister ging ik weer is met een connexionbus mee...en die chauffeurs weten ook niet wat 'aardig zijn' is zeg!!!! Er kon geen lachje vanaf bij die vent, terwijl ik toch heel charmant tegen m deed....![]()
Nog even oefenen dusquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:06 schreef izzypizzy het volgende:
Gister ging ik weer is met een connexionbus mee...en die chauffeurs weten ook niet wat 'aardig zijn' is zeg!!!! Er kon geen lachje vanaf bij die vent, terwijl ik toch heel charmant tegen m deed....![]()
geloof me...deze kerel was van steen! al zou ik naakt binnen komen wandelen.......quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:08 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Te weinig decollete, te veel rokje schat ik zo
neem dan je schoonmoeder eens mee achterin, leren ze het wel afquote:Die chauffeur kan zo in de anus van mijn passagiers kijken met zo'n afstand
ik ben geen buschauffeur, maar je mag nog wel charmant tegen me doenquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:06 schreef izzypizzy het volgende:
Waar denk je dat afstand houden voor is vriend? We rijden op de snelweg ook niet allemaal (jij dus wel) op mekaars bumper om zoveel mogelijk asfalt te gebruiken..quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:12 schreef Mathijz het volgende:
Hij maakt gebruik van het asfalt... en? Hij raakt je toch niet![]()
ik doe altijd charmantquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:18 schreef kievit19 het volgende:
[..]
ik ben geen buschauffeur, maar je mag nog wel charmant tegen me doen![]()
Sinds wanneer heeft de ring om Haarlem een busbaan?quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:10 schreef nightfall het volgende:
hoi,. ik werk bij connection en ik zat vannavond idd vlak achter je..
wat deed je in hemelsnaam op de busbaan broer????
Chaufeurs van Connexxion zijn in het algemeen niet vriendelijk zo ken ik er 1 die altijd sjaggie is en moet je een overstap halen dan zegt die wacht maar op de volgende bus en verdomme die bus ging een uur laterquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:06 schreef izzypizzy het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |