volgens mij zijn het van die springspinnetjes, die springen best nog ver...ze zijn idd grappigquote:Op maandag 17 juli 2006 11:37 schreef Deetch het volgende:
Die zijn grappig want ze maken geen nest of web en ze zijn ook niet bang dus heb je verder ook geen rommel van. Ik heb hier op mijn kantoor twee die afentoe over mijn monitor rennen en elkaar lastig vallen, wel grappig.
Je kunt ook met ze boksen want ze rennen niet zomaar weg als je ze met een pink ofzo aanvalt.
Daar kruipen ze gewoon weer uit hoorquote:Op maandag 17 juli 2006 11:40 schreef _Floddertje_ het volgende:
Ik was dit weekend in een vakantiehuisje waar wel 100 van die spinnetjes over de muur krioelden. Was toch een nest of iets dergelijks. Lang leve de stofzuiger.![]()
die zorg is voor de volgende bewoner van het vakantiehuisjequote:
ja! bij mij lopen de spinnen ook altijd over mijn etenquote:Op maandag 17 juli 2006 11:52 schreef vanhal het volgende:
Waarom pletten? Omdat ik spinnen vies vindt. Stel ik zit te ontbijten, en er loopt zo'n spinnetje over m'n eten? Ik vind het simpelweg vies om spinnen in huis te hebben. Ongetwijfeld dat er altijd op plekken spinnen zijn, maar ik wil er geen 5 op m'n plafond in mijn slaapkamer of 3 op de muur daar of 4 in de keuken. Punt.
Dat waren er toch minimaal 20? Van die grote zwarte harige die je huig als prooi zien?quote:Op maandag 17 juli 2006 12:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ja! bij lopen de spinnen ook altijd over mijn eten![]()
wist je trouwens dat elk mens in een heel mensenleven wel 8 spinnen in zijn slaap opeet?
ik dacht ik meld het even![]()
ja kan ook, en jij 's ochtends de haren tussen je tanden vandaan pulken, onderwijl jezelf afvragen wie je de vorige dag dan gebeft of gepijpt zou hebbenquote:Op maandag 17 juli 2006 12:03 schreef wonko het volgende:
[..]
Dat waren er toch minimaal 20? Van die grote zwarte harige die je huig als prooi zien?
Brainiacquote:Op maandag 17 juli 2006 12:07 schreef fammetje het volgende:
o.o,o, wat een onzin, laatst uitgezocht bij Brainiac, dat van die spinnen die je mond inlopen KLOPT NIET!!!!!
OOoooooowww...die wonderbaarlijke nonsens wetenschappelijk onderbouwde beeldvulling?quote:Op maandag 17 juli 2006 12:07 schreef fammetje het volgende:
o.o,o, wat een onzin, laatst uitgezocht bij Brainiac, dat van die spinnen die je mond inlopen KLOPT NIET!!!!!
yups die ja, waar ze in een babyzwembadje gevuld met stroop en eentje met water een volwassen (grote) man laten 'zwemmen' om uit te vinden of het sneller zwemt door water dan door stroopquote:Op maandag 17 juli 2006 12:12 schreef wonko het volgende:
[..]
OOoooooowww...die wonderbaarlijke nonsens wetenschappelijk onderbouwde beeldvulling?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |