volgens mij maakt het niet uit.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:50 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Fort Aspenwood is aan de Luxon kant toch in het voordeel, komt weinig voor dat de Kurzick kant wint.
Ik ga gewoon die Kurzick quests doen voor Faction.
Niet te hard hopen, in een half jaar tijd bouw je niet zomaar een goede uitbreiding die ook nog eens groot is.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:22 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat elk half jaar een nieuw deel uitkomt. Wat Factions betreft het PvE gedeelte was vrij kort ja, maar ik vermaak me er nog prima mee. Ik hoop alleen dat Nightfall wat meer missies heeft dan Factions en dat de verhaallijn niet zoveel gaten bevat.![]()
Ik heb het misschien niet goed uitgelegd. De hele productie voor 1 uitbreiding duurt gewoon een jaar. Er zijn 2 teams bezig die met een half jaar verschil in productie aan de uitbreidingen werken. Vandaar dat ik zei dat er elk half jaar een uitbreiding komt. Toen Factions werd gereleased was Nightfall dus ruim genomem voor de helft al klaar. Als Nightfall uitkomt dan is het team dat Factions heeft gemaakt ook al ruim een half jaar bezig met de vierde uitbreiding.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet te hard hopen, in een half jaar tijd bouw je niet zomaar een goede uitbreiding die ook nog eens groot is.
Ja heel leuk! Heb gisternacht mn uurtjes bij Maatu keep doorgebracht voor die farm dusquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:41 schreef DarkY.NL het volgende:
en USA server zijn vergeleken met EU server zwaar bagger en bijna altijd lag.
Ik zat eerst ook altijd op USA omdat ze eerst altijd de favor hadden.
Btw Borreke is volgens mij verslaafd aan Fort Aspenwood PvP :p
Aha, dat werpt al een ander licht op de zaak. Een en ander hangt natuurlijk ook af van hoeveel mankracht de teams hebben.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:14 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik heb het misschien niet goed uitgelegd. De hele productie voor 1 uitbreiding duurt gewoon een jaar. Er zijn 2 teams bezig die met een half jaar verschil in productie aan de uitbreidingen werken. Vandaar dat ik zei dat er elk half jaar een uitbreiding komt. Toen Factions werd gereleased was Nightfall dus ruim genomem voor de helft al klaar. Als Nightfall uitkomt dan is het team dat Factions heeft gemaakt ook al ruim een half jaar bezig met de vierde uitbreiding.
Probeer anders is wat minder henchies meetenemen. Inplaats van 7 neem je er nu 4 mee. Gewoon even proberen of je zo levend bij die boss kan komen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:16 schreef Borreke het volgende:
[..]
Ja heel leuk! Heb gisternacht mn uurtjes bij Maatu keep doorgebracht voor die farm dus
Het leuke hiervan is dat Nightfall totaal anders is dan Factions, omdat er een ander team aan werkt.quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Aha, dat werpt al een ander licht op de zaak. Een en ander hangt natuurlijk ook af van hoeveel mankracht de teams hebben.
Ik heb die aantallen wel in een nieuwsitem gezien ergens, kan het alleen niet zo snel terugvinden...quote:Op woensdag 19 juli 2006 11:22 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Het leuke hiervan is dat Nightfall totaal anders is dan Factions, omdat er een ander team aan werkt.
Volgens mij had Anet gezegd dat beide teams even veel mankracht hadden.
Dat er nu al een PvP event komt wil dus zeggen dat ze op de goede weg zijn. Ik denk dat we over 2 maand een PvE event zullen zien en dan rond november de release van Nightfall.
Ik dacht dat het om 40 man per team gaat... Maar ik weet het dus niet zeker...quote:In an interview with TVG, Jeff Strain confirms that work on the third Guild Wars Campaign is well into development...
Recently TVG had the opportunity to preview Guild Wars Factions, the new Campaign in the Guild Wars MMO series, and speak with the President of Guild Wars' developer Jeff Strain. In the interview Strain confirmed that work on the Factions follow-up is already well underway:
"We're releasing two Campaigns a year but each of those Campaigns will have a full year of development ...Campaign 3 started last Fall so it's well into development."
On TVG's question about how the third Campaign is shaping up, Strain said, "...if Guild Wars was an eight and Factions was a ten well that scale's going to have to be revised every time because in terms of the play experience and the visuals, we expect Campaign 3 to be as big a step over Factions as Factions is over the original Guild Wars."
Of course it's well known that Guild Wars would be getting additional Campaign instalments, but news that a Factions follow-up will be arriving before the end of the
year is something of a surprise.
Ik kan het nieuwsitem niet meer vindenquote:Op woensdag 19 juli 2006 11:44 schreef DarkY.NL het volgende:
er is een getal genoemd door Anet hoeveel er in elk team zitten. Het was inderdaad eerlijk gesplitst.
uh jij snapt het niet, even uitleggenquote:Op woensdag 19 juli 2006 10:41 schreef DarkY.NL het volgende:
en USA server zijn vergeleken met EU server zwaar bagger en bijna altijd lag.
Je kunt het ook lag noemen...quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:10 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
uh jij snapt het niet, even uitleggen![]()
EU servers staan in Europa, jou pc staat in je kamer in Nederland.
USA servers staan In USA, jou pc staat nogsteeds in je kamer in Nederland.
De afstand tussen jou pc naar EU server is veeeeeel korter dan van jou pc naar USA (satelliet verbinding) dus als je op usa servers gaat spelen doen de berichten die je pc naar usa servers stuuurt er langer over dan dat de berichten naar een eu server moeten. Geen lag dus, en kan je dus ook niet bagger noemen.
Oh en btw dat heet geen lag maar latency
http://en.wikipedia.org/wiki/Latency_%28engineering%29
Toen ik gister ging slapen dacht ik hier al aan omdat die hencies ook drops krijgen en dat ik dus minder kans heb. Heb nu mn team tot 5 man uitgebreid, gaat vlekkenloos maar iets langzamer dan voorheen. Moet ik er nog meer afhalen? Maar welke want ik weet niet welke essentieel zijn voor mequote:Op woensdag 19 juli 2006 11:18 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Probeer anders is wat minder henchies meetenemen. Inplaats van 7 neem je er nu 4 mee. Gewoon even proberen of je zo levend bij die boss kan komen.
Of je moet zorgen dat je door verschillende areas farmed. Dan heb je die melding ook niet als het goed is.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:01 schreef DarkY.NL het volgende:
als je die message krijgt, moet je even iets anders voor een half uur killen en daarna weer teruggaan
http://pc.ign.com/articles/708/708116p1.htmlquote:E3 2006: Guild Wars Campaign 3
The next update brings a North African flavor to the world.
by Steve Butts
May 11, 2006 - Following the recent release of Factions, the team behind Guild Wars is already hard at work creating an entirely new campaign set for the game. Though team isn't quite ready to start revealing details of the game, they were willing to show us a very impressive trailer that let us get a good look at the locations for the new campaign as well as some concept art for the creatures and NPCs that might populate it.
Starting on a rocky beach, the demo focused on a somewhat run-down dock and a massive, swan-shaped ship with sails that looked like dragonfly wings. From there the game transitions to a North Africa style savannah. Green trees, rocky outcrops and gaily painted mud huts decorate the landscape. We soon traveled to a very interesting windmill that had a hawk-like figure on its top.
By far the most beautiful visuals came when we moved to a massive stone city. Decorated with golden minarets and lush gardens, it looked like the perfect place to relax. There's also a magical touch here as some of the plants actually hang in the air. Water cascading down from them into crystal clear pools gave the whole area a really mystical atmosphere.
After taking a tour and seeing the sights, the team showed us a ton of concept art for the game. The NPCs and creatures all fit the African sort of theme but they show heavy fantasy influences as well. Robed dervishes and giant flattened worms shared the stage with desert warriors and horned tapirs. We'd love to give you details on the new creatures and the classes but the team isn't quite ready to reveal any of those details just yet.
NCSoft told us that the 110 person Guild Wars team has been divided up into two separate campaign teams. That allows them to release an entirely new campaign every six months. Each one is intended to offer a unique visual style based either on real world geography and culture or some sort of mythological setting. Each campaign will also support an entirely new tournament event.
Je wilt toch niet zeggen dat je al de hele dag daar mee bezig bent?quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:59 schreef Borreke het volgende:
PFf wordt een beetje wanhopig, die Daggers of Xuekao willen maar niet droppen. Neem een break
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |