UPS?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:21 schreef valing het volgende:
bij mij valt nu al een paar dagen een aantal keer opeens de stroom uit![]()
Ik had laatst mijn machine geupdate en op een of andere manier was mysql support niet meegecompileerd. Wordt aan gewerkt. Werkt weer!quote:en fokschaap.nl doet het ook niet?
Wordt aan gewerktquote:eum devzero mag ik mijn ftp verbinding terug![]()
maar wel dus in de dagscore top 30 eens een keerquote:21. (^40 ) 793 [DPC]_Fokschaap 95.134 (79)
nee, vriendin kookt, en op de camping kan je vette hap halen, dus.... no need for pizza's!quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:53 schreef devzero het volgende:
Het moet niet gekker worden hoor, wlan op de camping. Ga je nu ook je pizzaas bestellen via internet
De firewall is weer stuk?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:05 schreef devzero het volgende:
Yep, cisco router en firewall die kapot gingen. Volgens mij staan al mijn schaapjes weer netjes te grazen.
welkom terug!!quote:Op maandag 14 augustus 2006 07:59 schreef Fjolle het volgende:Ik ben weer helemaal terug. Nieuwe harddisk, zinloos en linux erop en we kunnen weer.
Alleen boinc is nog niet geinstalleerd op deze laptop, maar dat zal van de week wel gebeuren.
nieuw credit systeem?? kwam er wat nieuws dan??quote:Op donderdag 17 augustus 2006 07:25 schreef Knarf het volgende:
Hmmm, ik zie dat het nieuwe credit systeem is geimplementeerd, de output zal nu wel flink omlaag gaan.
hmmzz.... fijn dan.... dus nog minder punten.... scheelt dat het voor iedereen geldt die rosetta draaitquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:47 schreef Knarf het volgende:
Bij Rosseta hebben ze nu een nieuw Credit systeem.
Ik zie dat sommige waardes maar 1/3 derde zijn en andere zijn zelfs ietsje meer.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:10 schreef devzero het volgende:
Ik zet mijn bakken ws vanmiddag weer eens aan, eens kijken hoeveel dat gaat nieuwe systeem gaat schelen dan.
hmmzz, mjah het geld voor iedereen dus dat is weer een voordeelquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:53 schreef devzero het volgende:
Zo rosetta draait weer (d2ol nog niet) en het ziet er naar uit dat ik een stuk minder puntjes ga krijgenSommige jobs krijgn met het nieuwe systeem maar 11 punten ipv 60.
fjolle is druk met kids enzo, scholen zijn weer begonnen......quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:16 schreef devzero het volgende:
Zeker dood topic. Fjolle en McIntosh zijn verdwenen?
Eerlijk gezegd wil ik grotendeels mijn schaapjes om gaan zetten naar d2ol, maar dan zijn we zo onze 1ste plaats weer kwijt nu dct wat extra gas is gaan geven
de verloren zoon is terugquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:23 schreef mcintosh het volgende:
PS3 in strijd tegen ziektes
PC problemen gehad helaas
Ja het zat me allemaal niet mee, Livebox die dood gaat, en verder een PC met veel kuren...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
de verloren zoon is terug
je andere pc iets te vroeg verkocht , iedergeval blij dat we weten dat je er weer bentquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:01 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ja het zat me allemaal niet mee, Livebox die dood gaat, en verder een PC met veel kuren...
Ik zal binnenkort eens kijken of ik weer aan het werk kan
ik hoop dat je snel weer mee doet!! Suc6 ermee!!quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:01 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ja het zat me allemaal niet mee, Livebox die dood gaat, en verder een PC met veel kuren...
Ik zal binnenkort eens kijken of ik weer aan het werk kan
Devzero is naar d2ol, dus dat scheelt nog al.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:40 schreef mcintosh het volgende:
Kan iemand mij even een update geven over wat er gaande is bij RAH?
Ik lees wat over nieuwe puntentelling en ik zie dat XS en Free-DC ineens veeel minder doen dan normaal.. Fokschaap trouwens ook.
en dat minder punten komt door dat nieuwe puntensysteemquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:40 schreef mcintosh het volgende:
Ik lees wat over nieuwe puntentelling en ik zie dat XS en Free-DC ineens veeel minder doen dan normaal.. Fokschaap trouwens ook.
je mag wel terug komen naar sobquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:40 schreef mcintosh het volgende:
ik vind dat nieuwe puntensysteem een beetje vreemd.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:14 schreef gateway het volgende:
[..]
en dat minder punten komt door dat nieuwe puntensysteem
Ach waarom ook niet hequote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je mag wel terug komen naar sobdaargaan we ook best goed
quote:Sep 01, 2006
Predictor of the day: Congratulations to [DPC]FOKschaap~Knarf (Team Dutch Power Cows) for predicting the lowest energy structure for workunit t344__CASP7_FIX_JUMP_ONEPAIR_SAVE_ALL_OUT_BARCODE_cterm2_hom001__1029_0.clean.sc !
Bedankt, ik zag het ook pas gisterquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:16 schreef devzero het volgende:
Een paar dagen te laat, maar goed. Gefeliciteerd Knarf!
[..]
Tof. Zou dan iemand van de "teamleaders" onze pagina op Dutch Power Cows.org even willen updaten?quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:42 schreef Knarf het volgende:
Ben nu meer met uFluids bezig.
Ik heb toen iedereen leader gemaakt, maar ondertussen zijn er weer meer namen bij gekomenquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Tof. Zou dan iemand van de "teamleaders" onze pagina op Dutch Power Cows.org even willen updaten?
(waarom zijn er eigenlijk 10 teamleaders en niet 1 of 2 of iedereen?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |