Ik vind het echte leven ook leuker, dit was een toevalstrefferquote:Op maandag 24 juli 2006 08:57 schreef Ilford het volgende:
[..]
Ja, aan die tegenstelling heb ik ook zitten denken, maar je moet het inderdaad maar net tegenkomen. Dat is je alvast gelukt, dus ik zou zeggen: insturen! De tegenstelling is duidelijk, en ik vind dit "echte leven" leuker dan alle in scene gezette tegenstellingen, eerlijk gezegd.
Whehe, zo kan je het ook zien jaquote:Op maandag 24 juli 2006 09:17 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik zie: een stinkende zwervster voor een zepenwinkel
Vink een leukere tegenstelling.![]()
mijn foto is relatief spontaanquote:Op maandag 24 juli 2006 14:08 schreef ableton het volgende:
Het is natuurlijk logisch, maar vind eerlijk gezegd al die inzendingen van koud/warm, oud/nieuw, groot/klein een beetje van hetzelfde.. ik houd sowieso niet zo van geposeerde/opgezette foto's, maar dat ben ik
Hoe verklaar je die blauwe plekken op dat kindje dan he? Ik durf te wedden dat je 'm minstens drie keer terug hebt geschopt!quote:Op maandag 24 juli 2006 14:37 schreef k_man het volgende:
Voor alle duidelijkheid dan maar;mijn foto was ook een spontane foto. Op het juiste moment op de jusite plaats, niet vooropgezet.
Ik heb ook gewoon in't dagelijks leven wel eens mijn handen zo geverfd en ja, daar heb ik (overigens ging mijn camera per ongeluk af) een foto van gemaakt. Geheel spontaan, en ik had maar één kans, wat het begon te regenenquote:Op maandag 24 juli 2006 14:43 schreef Vliegvrager het volgende:
hmmmja, ik ook hoor.Ik zag die twee glazen onder mn studioflitsers staan, had toevallig net mn camera op het statief ervoor staan en drukte heel spontaan af.
![]()
Ja en ik loop altijd rond met 2 verschillende outfitsquote:Op maandag 24 juli 2006 14:43 schreef Vliegvrager het volgende:
hmmmja, ik ook hoor.Ik zag die twee glazen onder mn studioflitsers staan, had toevallig net mn camera op het statief ervoor staan en drukte heel spontaan af.
![]()
Het is een tegenstelling, en het is een mooie landschapsfoto, maar ik vind er nu al zoveel oude/nieuwe gebouwen in het wedstrijdtopicquote:Op maandag 24 juli 2006 16:04 schreef sgoldie het volgende:
wat vinden jullie van deze? een inzending waard?
Ik liep gister bij Utrecht door het bos, toen ik eindelijk mijn tegenstelling zag...een oude bunker, met op de achtergrond nieuwe flats.
[afbeelding]
dat en dat er voor mijn gevoel mijn oog meer naar de lucht dan naar de rest getrokken wordquote:Op maandag 24 juli 2006 16:11 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Het is een tegenstelling, en het is een mooie landschapsfoto, maar ik vind er nu al zoveel oude/nieuwe gebouwen in het wedstrijdtopic
natuurlijk mag dat!quote:Op maandag 24 juli 2006 16:23 schreef roger_dry het volgende:
waarom mag iets niet geënsceneerd zijn? Als fotograaf heb je een idee, dit bereid je voor, zet je neer, et cetera. De mijne zit twee dagen voorbereiding in. Het daadwerkelijke fotograferen was met 3 minuten klaar... Maar de foto is wel geworden zoals ik hem hebben wilde.
Het is gewoon een kwestie van smaak, ik vind juist meestal het geënsceneerde het mooist.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:23 schreef roger_dry het volgende:
waarom mag iets niet geënsceneerd zijn? Als fotograaf heb je een idee, dit bereid je voor, zet je neer, et cetera. De mijne zit twee dagen voorbereiding in. Het daadwerkelijke fotograferen was met 3 minuten klaar... Maar de foto is wel geworden zoals ik hem hebben wilde.
ik weet niet hoe ik 2 dingen tegelijk moet quotenquote:Op maandag 24 juli 2006 16:27 schreef ableton het volgende:
dat mag wel hoor.. zie nergens staan dat het niet mag
je klikt bij het eerste bericht op 'quote' daar selecteer je alles en doet ff Ctrl C, dan klik je op 'vorige pagina' en klik je op het andere berichtje dat je wilt quoten en daar plak je die eerdere onder.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:41 schreef roger_dry het volgende:
[..]
ik weet niet hoe ik 2 dingen tegelijk moet quotenmaar je zegt eerder op deze pagina dat je niet zo van geposeerde/opgezette foto's houdt. Vandaar m'n reactie.
quote:Op maandag 24 juli 2006 14:08 schreef ableton het volgende:
Het is natuurlijk logisch, maar vind eerlijk gezegd al die inzendingen van koud/warm, oud/nieuw, groot/klein een beetje van hetzelfde.. ik houd sowieso niet zo van geposeerde/opgezette foto's, maar dat ben ik
mooie foto geworden... Vind hem ook duidelijk om de tegenstelling aan te geven...quote:Op maandag 24 juli 2006 22:37 schreef Schanulleke het volgende:
Spontaan? Nou, wij hebben hier een kind gemaakt voor de wedstrijd. Da's pas spontaan
[afbeelding]
Hij is erg mooi. Die zou mooi op canvas aan de muur staanquote:Op maandag 24 juli 2006 22:37 schreef Schanulleke het volgende:
Spontaan? Nou, wij hebben hier een kind gemaakt voor de wedstrijd. Da's pas spontaan
[afbeelding]
Kan best een stukkie van die grote hand afquote:Op maandag 24 juli 2006 23:48 schreef PKfotografie het volgende:
alleen jammer dat het geen 1-1 verhouding is.
want de canvas die ze geven is 40-40. en het is zonde om te croppen aan de foto
We moeten eerst afwachten wie er wint en die mogen dan een thema leveren:)quote:Op maandag 24 juli 2006 23:50 schreef SunChaser het volgende:
Ik vind SPONTAAN wel een leuk thema voor augustus
Trouwens, het viel me op dat er deze keer niet bij staat dat het de winnende foto moet zijn die de winnaar op canvas laat zetten. (Het mag natuurlijk wel...)quote:Op maandag 24 juli 2006 23:46 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Hij is erg mooi. Die zou mooi op canvas aan de muur staan
Deze nieuwe wedstrijdleiding bespreekt het even met de huidige leiding en komt er nog op terug. Hoewel ik zelf wel zou gaan voor de winnende fotoquote:Op dinsdag 25 juli 2006 08:10 schreef Ilford het volgende:
[..]
Trouwens, het viel me op dat er deze keer niet bij staat dat het de winnende foto moet zijn die de winnaar op canvas laat zetten. (Het mag natuurlijk wel...)
Of is de wedstrijdleiding een zinnetje vergeten?
Is dit geoorloofd? ik vind dit spam / bedrijfspromotiequote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:23 schreef detulp050 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[url=http://.nl]www.nl[/url] is de grootste aanbieder van linnen fotoschilderijen op internet. Zij printen foto's op linnen en spannen dit vervolgens op een houten frame. Zo ontstaat er een schitterend en persoonlijk fotoschilderij. www.her.nl stelt voor de winnaar van de FOK! Foto-wedstrijd een gratis doek van 40 bij 40 cm ter beschikking!
[afbeelding]
Neem gerust een kijkje op de website [url=http://.nl].nl[/url] en wellicht kom je op nog meer leuke ideeën.
waarom mag dat nietquote:Op dinsdag 25 juli 2006 08:48 schreef purmernoord het volgende:
[..]
Is dit geoorloofd? ik vind dit spam / bedrijfspromotie
als ze het zelf geplaatst zouden hebben in een speciaal daarvoor geopend topic zou het spam zijn. Nu is het een mod, die even laat weten dat er prijzen te winnen zijn voor de wedstrijd, genereus aangeboden door deze firmaquote:Op dinsdag 25 juli 2006 08:48 schreef purmernoord het volgende:
[..]
Is dit geoorloofd? ik vind dit spam / bedrijfspromotie
Hm als het geoorloofd is, weet ik straks ook nog wel wat.. dat schept dan mogelijkheden voor mijn bedrijf ook...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
waarom mag dat niet
ze sponseren niet voor niets
moet je contact opnemen met de PR als je een prijs wilt doneren voor de winnaars.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:48 schreef purmernoord het volgende:
[..]
Hm als het geoorloofd is, weet ik straks ook nog wel wat.. dat schept dan mogelijkheden voor mijn bedrijf ook...
Top, als je er een mooi lijstje om wilt makenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:54 schreef purmernoord het volgende:
ik heb een lijstenmakerij, en we verkopen alles voor babykamers
die twee rijm ik ff niet samen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:54 schreef purmernoord het volgende:
ik heb een lijstenmakerij, en we verkopen alles voor babykamers
ja klopt, vind ik ook hoor. Die kindjes op mijn foto zijn kindjes die ik totaal niet ken, dus ik zou 'm dan maar aan 1 van die moeders geven ofzoquote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:50 schreef snakelady het volgende:
Eerder in het topic las ik dat je ook een andere foto op canvas mag zetten.
Ik hoop eigenlijk van wel anders gaan mensen stemmen voor een foto die leuk op canvas staat en niet kijken welke het beste voldoet aan het thema en daarna ook nog het mooiste/leukste is.
Geloof bv niet dat Sun graag een schilderij op hangt van vreemde mensen in zijn huis.
Of SB van 2 camera's.
Sommige hebben misschien foto ingestuurd van kindjes waar ze niks mee hebben.
Maar dat kan ik mis hebben natuurlijk.
Dus je vind mijn fot kut?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:50 schreef snakelady het volgende:
Of SB van 2 camera's.
Nee, het is een leuke foto.quote:
Eerlijk gezegd ga ik geen foto insturen waarvan ik vind dat hij op canvas niet mooi uitvalt. Dat zou namelijk betekenen dat ik mijn eigen foto daar niet goed genoeg voor vind. Daar hou je toch rekening mee als je meedoet? Of ligt dat dan weer aan mijquote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:50 schreef snakelady het volgende:
Eerder in het topic las ik dat je ook een andere foto op canvas mag zetten.
Ik hoop eigenlijk van wel anders gaan mensen stemmen voor een foto die leuk op canvas staat en niet kijken welke het beste voldoet aan het thema en daarna ook nog het mooiste/leukste is.
Geloof bv niet dat Sun graag een schilderij op hangt van vreemde mensen in zijn huis.
Of SB van 2 camera's.
Sommige hebben misschien foto ingestuurd van kindjes waar ze niks mee hebben.
Maar dat kan ik mis hebben natuurlijk.
Ja. Sommige foto's zijn perfect voor een contest maar om 3 bij 2 aan de muur te hangen is dan weer minder. Daarvoor kies je wellicht een ander soort thema.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:40 schreef An24 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd ga ik geen foto insturen waarvan ik vind dat hij op canvas niet mooi uitvalt. Dat zou namelijk betekenen dat ik mijn eigen foto daar niet goed genoeg voor vind. Daar hou je toch rekening mee als je meedoet? Of ligt dat dan weer aan mij![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |