Was mij niet geheel duidelijk eigenlijk.quote:
Geeft nietquote:Op maandag 17 juli 2006 21:22 schreef snakelady het volgende:
[..]
Was mij niet geheel duidelijk eigenlijk.![]()
![]()
nou, dat was wel mijn eerste gedachte eigenlijk, zou nu best 5 min ofzo in jouw foto willen staan, maar na 5 min. ben ik het ook weer zat.quote:Op maandag 17 juli 2006 21:26 schreef WurM het volgende:
[..]
Geeft niet
Je zou trouwens ook de tegenstelling kunnen zien met het huidige weer en de foto, maar dat is wel weer erg ver gezocht...
Het gaat enorm richting offtopic, maar met je toestemming ben ik bereid je wens te vervullen.quote:Op maandag 17 juli 2006 21:29 schreef snakelady het volgende:
[..]
nou, dat was wel mijn eerste gedachte eigenlijk, zou nu best 5 min ofzo in jouw foto willen staan, maar na 5 min. ben ik het ook weer zat.
Ik gok op oud (molen) versus nieuw (andere gebouwen).quote:Op maandag 17 juli 2006 23:42 schreef elmarz het volgende:
@diedrick, kun je me vertellen wat de tegenstelling in je foto is??
grtz,
el Marz.
yup, molen met ophaalbrug, oude lantaarns en oude huisjes links, moderne huizen en lantaarns rechts...quote:Op maandag 17 juli 2006 23:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik gok op oud (molen) versus nieuw (andere gebouwen).
Ik dacht aan oude manier van energie vergaren (molen)quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:06 schreef diedrick het volgende:
[..]
yup, molen met ophaalbrug, oude lantaarns en oude huisjes links, moderne huizen en lantaarns rechts...
Goed idee: ik ga morgen even snel naar Parijsquote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:38 schreef PKfotografie het volgende:
2 vind ik een leuke foto, (altijd jammer van de mensen die er in de weg lopen)
ps. 's nacht met staiefje nog eens een foto maken (in iedergeval minder mensen die in de weg lopen (en met wat geluk een mooie sterren hemel er bij )
Ik hou het op deze denk ik.quote:Op maandag 17 juli 2006 20:18 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Hij moet dan wel een foto inleveren natuurlijk![]()
Maar waarom is dat jammer dan? Dat is het Louvre: druk en mensen... ik heb er iig geen probleem mee in dit geval, het laat zien hoe groot dat ding is.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:38 schreef PKfotografie het volgende:
2 vind ik een leuke foto, (altijd jammer van de mensen die er in de weg lopen)
I know... Maar ik krijg em niet rechterquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:26 schreef pea4fun het volgende:
---
Esto, dat is dan bijna horizontaal en verticaal beetje scheef
Heb je photoshop? dan is het heel makkelijk. zoek de measuretool onder de eyedroppertool. Daarmee trek je een lijntje over 1 van de lijnen, horizontaal of verticaal maakt niet uit. Dan doe je rotate canvas arbitrary en komt niet aan de nummertjes. Klik op ok en voilaquote:
*onthoud*quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:54 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Heb je photoshop? dan is het heel makkelijk. zoek de measuretool onder de eyedroppertool. Daarmee trek je een lijntje over 1 van de lijnen, horizontaal of verticaal maakt niet uit. Dan doe je rotate canvas arbitrary en komt niet aan de nummertjes. Klik op ok en voila
Ik liep eerst altijd te klooien met die lijntjes en dan zelf draaien enzo...pffff...dit is veeeeeel makkelijker.quote:
Ja, ik zette dan "grid" aan, en dan handmatig draaien, maar je krijgt spontaan RSI van het krampachtig draaien en koppijn van het staren naar lijntjesquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:09 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik liep eerst altijd te klooien met die lijntjes en dan zelf draaien enzo...pffff...dit is veeeeeel makkelijker.
Het oinderwerp is leukquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:08 schreef Ireth het volgende:
De enige foto die ik heb kunnen maken die het onderwerp "tegenstelling" wat mij betreft het meeste benaderd
[afbeelding]
Meningen??
ik vind die vingerafdrukken juist wel wat hebben, perfect schoon wordt ie namelijk toch niet aangezien er toch wel een paar krasjes op zitten (ondanks dat hij nooit zijn iPod sock verlaatquote:Op maandag 17 juli 2006 13:57 schreef G-string het volgende:
[..]
Ben een zeur hoor (volgens mijn man ook), maar ik had het mooier gevonden als je de ipod flink had gepoetst voordat je de foto nam. Nu zie je allemaal vingerafdrukken erop.
![]()
Wel een heel leuk idee!
(nu ik nog)...![]()
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:54 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Heb je photoshop? dan is het heel makkelijk. zoek de measuretool onder de eyedroppertool. Daarmee trek je een lijntje over 1 van de lijnen, horizontaal of verticaal maakt niet uit. Dan doe je rotate canvas arbitrary en komt niet aan de nummertjes. Klik op ok en voila
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |