WAT? Van m'n leven niet. Het is het grootste bedrijf van Europa in zijn klasse.quote:Op maandag 17 juli 2006 09:53 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Dat heb je met callcenters hè
Heb jij dat ook, dat de 'vergadering' is afgeschaft, en je daarvoor in de plaats 'meetings' hebt? Met andere woorden: volledig eens.quote:Op maandag 17 juli 2006 09:02 schreef Koewam het volgende:
Heel de dag hoor ik dat soort termen op m'n werk.
Praat Nederlands als dat kan wil je???
Oh ja, meetings. Dat was ik vergeten. Oh en: "dan moet je hem even briefen".quote:Op maandag 17 juli 2006 10:00 schreef Noorman het volgende:
[..]
Heb jij dat ook, dat de 'vergadering' is afgeschaft, en je daarvoor in de plaats 'meetings' hebt? Met andere woorden: volledig eens.
![]()
![]()
![]()
Hier hoor je hele dagen "dat moeten we nog even fijntunen"quote:Op maandag 17 juli 2006 10:01 schreef Koewam het volgende:
[..]
Oh ja, meetings. Dat was ik vergeten. Oh en: "dan moet je hem even briefen".
De sociale dienst ?quote:Op maandag 17 juli 2006 09:56 schreef Koewam het volgende:
[..]
WAT? Van m'n leven niet. Het is het grootste bedrijf van Europa in zijn klasse.
quote:Op maandag 17 juli 2006 10:05 schreef NOOB-Inc. het volgende:
Brief de supervisor even dat de meeting is afgeschaft gecancelled. Mijn peoples hoeven dus niet te komen showen.
Nee uberhaupt is zo'n lekker woordquote:Op maandag 17 juli 2006 11:53 schreef Bombardier het volgende:
Modetermen uberhaupt..
Ik zou je woordenschat maar iets bijwerken dan.quote:
Zeggen jullie als jullie zitten te scheiten en je hebt iemand aan de foon dat je ff zit 'te faxen'?quote:
"Shit, ik ga net met m'n vingers door het papier! "quote:Op maandag 17 juli 2006 12:01 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Zeggen jullie als jullie zitten te scheiten en je hebt iemand aan de foon dat je ff zit 'te faxen'?
'Zo, even een nieuw papiertje pakken..'
?????quote:Op maandag 17 juli 2006 09:56 schreef Koewam het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk geen 'people skills'.quote:Op maandag 17 juli 2006 09:02 schreef Koewam het volgende:
Praat Nederlands als dat kan wil je???
Je spreekt een taal.quote:Op maandag 17 juli 2006 09:02 schreef Koewam het volgende:
Praat Spreek Nederlands als dat kan wil je???
Zoek dan een baan, heb je ook niet zoveel last van dat soort uitsprakenquote:Op maandag 17 juli 2006 13:22 schreef matthijst het volgende:
Hier op het UWV hoor je 't de laatste tijd ook steeds meer in de wandelgangen...
"Luie Niggers dit, uitkeringstrekkende niggers dat"![]()
Zeg dan gewoon 'negers'![]()
Zouden meer mensen moeten doen:quote:Op maandag 17 juli 2006 11:56 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Ik zou je woordenschat maar iets bijwerken dan.![]()
U hebt gezocht op briefen:quote:Op maandag 17 juli 2006 14:19 schreef KreKkeR het volgende:
Zouden meer mensen moeten doen:
Hoor ik van collega's...quote:Op maandag 17 juli 2006 14:16 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Zoek dan een baan, heb je ook niet zoveel last van dat soort uitspraken
quote:Op maandag 17 juli 2006 14:19 schreef KreKkeR het volgende:
Zouden meer mensen moeten doen:
U hebt gezocht op cancel:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
can·ce·len (ov.ww.)
1 annuleren => afgelasten
McDonaldsquote:Op maandag 17 juli 2006 09:56 schreef Koewam het volgende:
[..]
En dat voor een instutuut waar voornamelijk minderheden werken..quote:Op maandag 17 juli 2006 13:22 schreef matthijst het volgende:
Hier op het UWV hoor je 't de laatste tijd ook steeds meer in de wandelgangen...
"Luie Niggers dit, uitkeringstrekkende niggers dat"![]()
Cool he!quote:Op maandag 17 juli 2006 14:27 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
U hebt gezocht op briefen:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
brie·fen (ov.ww.)
1 mondeling instrueren
Je bent er zeker zo eentje die ook vaak "an sich" gebruikt?quote:Op maandag 17 juli 2006 11:56 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Ik zou je woordenschat maar iets bijwerken dan.![]()
cool·jazz (de ~ (m.))quote:
U hebt gezocht op onderkoel:quote:Op maandag 17 juli 2006 15:02 schreef m021 het volgende:
[..]
cool·jazz (de ~ (m.))
1 onderkoelde jazzmuziek uit de jaren vijftig van de twintigste eeuw
Onderkoelde muziek?Die Van Dale is ook niet meer wat het geweest is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |