ik hoop van niet, aangezien de overheid de miljoenen die ze binnenharken met belastingen op alle burgers gaan verhalen.quote:Op maandag 17 juli 2006 08:38 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik hoop al jaren dat de fabrikanten van deze dodelijke verslavende gifstoffen er aan failliet gaan, dat zou het hele probleem oplossen...
Je had verwacht dat, zodra jij stopte met roken, mensen zouden stoppen met aanklagen?quote:Op maandag 17 juli 2006 06:38 schreef S1nn3rz het volgende:
oh ja voor de duidelijkheid, ik rook niet meer. maar vind het dus belachelijk dat men blijbaar zomaar door kan gaan met dit soort dingen.
overdrijf eens niet zoquote:Op maandag 17 juli 2006 08:38 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik hoop al jaren dat de fabrikanten van deze dodelijke verslavende gifstoffen er aan failliet gaan, dat zou het hele probleem oplossen...
true de accijns op een pakje is gigantisch.....quote:Op maandag 17 juli 2006 08:41 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ik hoop van niet, aangezien de overheid de miljoenen die ze binnenharken met belastingen op alle burgers gaan verhalen.
ja idd, maar je kunt het altijd nog uit omringende landen halen.quote:Op maandag 17 juli 2006 08:50 schreef IrisVrede het volgende:
[..]
true de accijns op een pakje is gigantisch.....
En dat mag dus niet hè... IIg geen grote hoeveelheden.quote:Op maandag 17 juli 2006 10:19 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ja idd, maar je kunt het altijd nog uit omringende landen halen.
je kunt de gok altijd wagen en proberen er een extra centje mee te verdienen.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:04 schreef m021 het volgende:
[..]
En dat mag dus niet hè... IIg geen grote hoeveelheden.
laatst is er een docu op tv geweest waarin is bewezen dat 50 jaar geleden al bekend was dat roken schadelijk voor de gezondheid was.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:23 schreef MikeyMo het volgende:
de mensen die klagen roken dan ook al 50 jaar ofzo, en toen was dat nog niet bekend. Pas nadat ze verslaafd zijn gemaakt kwam het naar buiten...
Maar dan zijn het nog losers want ze kunnen kennelijk niet stoppen
Beknd bij de fabrikanten ja, maar niet bij het volkquote:Op maandag 17 juli 2006 12:42 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
laatst is er een docu op tv geweest waarin is bewezen dat 50 jaar geleden al bekend was dat roken schadelijk voor de gezondheid was.
ook bij het volk aangezien deze ook daadwerkelijk vertoond zijn middels de media.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:44 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Beknd bij de fabrikanten ja, maar niet bij het volk![]()
Al zo lang bekend? me ma rookt 40jaar en zij wist echt TOEN niet dat het schadelijk was.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:45 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ook bij het volk aangezien deze ook daadwerkelijk vertoond zijn middels de media.
Aan sommige zwangere vrouwen die veel, denk aan 1,5 á 2 pakjes per dag, roken word aangeraden door te roken alleen in minder mate, 5-8 sigaretten per dag. Want als een vrouw die 1,5 á 2 pakjes per dag rookt abdrupt stopt met roken, is de stress waarschijnlijk nog veel slechter.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:25 schreef vruitig het volgende:
Vroeger was het echt niet bekend dat het schadelijk kon zijn. Er zijn zelfs gevallen waar sigaretten roken door doktoren werden voorgeschreven. Akkoord, van de laatste jaren zou iedereen het toch moeten weten.
Wellicht dat er op sommige plekken dit soort informatie naar buitenkwam. Wanneer echter andere partijen waaronder de sigaretfabrikanten dit soort informatie toentertijd continu afwimpelde als leugens en zwartmakerij en soms zelfs suggereerden dat roken goed voor je was, lijkt mij dit wel een reden om de sigarettenfabrikanten aan te klagen nu WEL unaniem vast staat dat roken alleen maar schade toebrengt.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:42 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
laatst is er een docu op tv geweest waarin is bewezen dat 50 jaar geleden al bekend was dat roken schadelijk voor de gezondheid was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |