tsja waarover niet...quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
gilles de la Fok!
is ooit een topic over geweest
maar dan... euhquote:
nee jij mag wel vriezerquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:17 schreef Pony-Lover het volgende:
ik ben warm, mag ik koelkast?
alsjeblieftquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:17 schreef Pony-Lover het volgende:
ik ben warm, mag ik koelkast?
voor je ballen?quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:19 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
ik wil koekast, met zo'n eierrekje
![]()
Ik heb oma al op de kerktoren gehesen, de eenvoudige dorpelingen vinden het met een echte haan.quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:20 schreef NanKing het volgende:
Als je oma uit de koelkast haalt kun je koelkasten.
Oh sorry, dan is het mijn oma in je koelkastquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:21 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ik heb oma al op de kerktoren gehesen, de eenvoudige dorpelingen vinden het met een ehte haan.![]()
is weer eens wat anders dan een weerwolfquote:
bovendie is het windhaanquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
is weer eens wat anders dan een weerwolf
bedoel je die paarse met een paraplu in haar kont?quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:22 schreef NanKing het volgende:
[..]
Oh sorry, dan is het mijn oma in je koelkast.
ik heb hele grote bloemkolen, bloemkolenquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:22 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
nee, voor m'n ogen. m'n ballen gaan elk in een groentela.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:23 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
bedoel je die paarse met een paraplu in haar kont?
overal is nu bij de buurmanquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:24 schreef NanKing het volgende:
[..].
Ze heeft een blauw overall aan en een rode paraplu in haar kont.
die stem.....................aaaargh neequote:
had ze het echt overal aan?quote:
Die stemquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
die stem.....................aaaargh nee
neehee had ze die overal echt overal aanquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:32 schreef NanKing het volgende:
[..]
Mijn dooie oma in de koelkast van pony lover?
Ja.
maar oma's horen lelijke grote jurken te dragenquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:32 schreef NanKing het volgende:
[..]
Mijn dooie oma in de koelkast van pony lover?
Ja.
Oh sorryquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:24 schreef NanKing het volgende:
[..].
Ze heeft een blauw overall aan en een rode paraplu in haar kont.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |