Teveel.. Overheid betaalt erg goedquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:00 schreef saban het volgende:
Wat verdient een 'website beheerder' bij een instelling van de overheid.
Leeftijd 20.
Namelijk binnenkort gesprek.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:09 schreef existenz het volgende:
[..]
Teveel.. Overheid betaalt erg goed
Zonder informatie kan ik geen indicatie geven...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:14 schreef saban het volgende:
[..]
Namelijk binnenkort gesprek.
Aan wat voor salaris kan ik denken?
Zoals?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:16 schreef existenz het volgende:
[..]
Zonder informatie kan ik geen indicatie geven...
Leeftijd, (relevante) werkevaring, opleiding etc..quote:
Leeftijd 20.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:23 schreef existenz het volgende:
[..]
Leeftijd, (relevante) werkevaring, opleiding etc..
Maximaal 1800 dan gok ik. Je hebt namelijk geen relevante opleiding, geen relevante werkervaring en hobbyisme tellen ze niet erg zwaar mee, daarnaast ben je ook nog jong.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:24 schreef saban het volgende:
[..]
Leeftijd 20.
Eigen vrijetijds werkervaring, eerder geen dienstverband gehad.
MBO opleiding afgerond (Grafisch) maar ik ben zelf erg into 'websites'.
Gevraagde opleiding niveau is wel HBO.
Zoveel verwacht ik ook niet.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:25 schreef existenz het volgende:
[..]
Maximaal 1800 dan gok ik. Je hebt namelijk geen relevante opleiding, geen relevante werkervaring en hobbyisme tellen ze niet erg zwaar mee, daarnaast ben je ook nog jong.
Eerlijk gezegd, zul je blij mogen zijn als je aangenomen wordt. Het is echter de overheid en die zijn een stuk simpeler in dit soort zaken.
Eenmanszaken worden gezien jouw leeftijd niet serieus genomen en stages tellen zowiezo niet mee bij sollicaties... Dat is hoe veel bedrijven er tegen aan kijken.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:40 schreef saban het volgende:
[..]
Zoveel verwacht ik ook niet.
Er is wel werkervaring, maar geen dienstverband (denk aan stages, 2 jaar) en een tijdje een eigen eenmanszaak gehad, daarmee ook opdrachten uitgevoerd.
Kennis is er wel.
Enigste wat me nog motiveerd dan --> ik ben tenminste wel uitgenodigdquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:48 schreef existenz het volgende:
[..]
Eenmanszaken worden gezien jouw leeftijd niet serieus genomen en stages tellen zowiezo niet mee bij sollicaties... Dat is hoe veel bedrijven er tegen aan kijken.
Ik klink misschien wat negatief, maar zo moet je natuurlijk niet het gesprek in gaan! Als je uitgenodigd bent, dan zien ze je wel zitten en dan moet je er voor gaan!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:00 schreef saban het volgende:
[..]
Enigste wat me nog motiveerd dan --> ik ben tenminste wel uitgenodigd![]()
Of juist niet...... Beginnen bij de overheid en later het bedrijfsleven in willen is veel moeilijker dan het omgekeerd doen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:25 schreef existenz het volgende:
[..]
eerlijk gezegd, zul je blij mogen zijn als je aangenomen wordt. Het is echter de overheid en die zijn een stuk simpeler in dit soort zaken.
Dat klopt ook weer... Alleen in de detachering als je op de bank zit ben je flexibeler, maar dan ben je ook zo ontslagen als je de gehele tijd op de bank zitquote:Op zondag 7 januari 2007 01:29 schreef fponderdelinden het volgende:
[..]
Of juist niet...... Beginnen bij de overheid en later het bedrijfsleven in willen is veel moeilijker dan het omgekeerd doen.
Bedenk je dus goed of je wilt 'starten' bij de overheid.
ik ben jaloers op je salaris, maar niet op je werk: lijkt me dat je veel van huis bent (en dat zie ik niet zittenquote:Op maandag 8 januari 2007 08:11 schreef Keksi het volgende:
Goed, mijn plaatje..
Leeftijd: 24
Opleiding: Master of Science
Werkervaring: 1 jaar
Functie: International Project Manager
Bruto Loon: ¤ 3700,-![]()
![]()
Werkweek: 39 uur per week
secondaire arbeidsvoorwaarden: pensioenregeling, 8% vakantiegeld, 24 vakantiedagen
Telefoon: Ja
Laptop: Ja
Vliegtuig: Vliegt altijd Business class
Hoe krijg je dit? Risico nemen en uiteindelijk door een werkgever daarvoor beloont worden (... of zit er misschien toch ook iets van kunnen achter)!
Wat is exact je opleiding? Welk vakgebied werk je als project manager?quote:Op maandag 8 januari 2007 08:11 schreef Keksi het volgende:
Goed, mijn plaatje..
Bruto Loon: ¤ 3700,-![]()
![]()
Werkweek: 39 uur per week
secondaire arbeidsvoorwaarden: pensioenregeling, 8% vakantiegeld, 24 vakantiedagen
Vliegtuig: Vliegt altijd Business class
Hoe krijg je dit? Risico nemen en uiteindelijk door een werkgever daarvoor beloont worden (... of zit er misschien toch ook iets van kunnen achter)!
Ik heb in het buitenland een kruising tussen economie en statistiek gestudeerd. Werk als IT project leider op het gebied van Inkoop en Inkoopontwikkeling. Aangezien ik bij een enorm bedrijf werk, zijn er levensgrote voordelen te behalen bij het automatiseren van veel inkoopsprocessen. Daar werk ik dus aan.quote:Op maandag 8 januari 2007 08:30 schreef draaijer het volgende:
[..]
Wat is exact je opleiding? Welk vakgebied werk je als project manager?
Moet je meer betalen,quote:Op maandag 8 januari 2007 22:17 schreef T1andonly het volgende:
Ik werk bij een bedrijf die veel te maken krijgt met ICT'ers en het is verschrikkelijk lastig om een goede medewerker te vinden.
Ja hoor, stuur me maar een PM of een mail!!quote:Op maandag 8 januari 2007 14:44 schreef _Flash_ het volgende:
Zoeken jullie nog collega's Neverending?
Ja, en ook weer die volksverhuizing van omgeschoolde groenteboeren, laboranten, putjesscheppers, leraren etc.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 06:50 schreef BoukeF het volgende:
Moet je meer betalen, dan komen ze wel
Dat betreffende bedrijf betaald meer dan goedquote:Op dinsdag 9 januari 2007 06:50 schreef BoukeF het volgende:
[..]
Moet je meer betalen,
dan komen ze wel
welk bedrijf is dat dan?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:54 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Dat betreffende bedrijf betaald meer dan goeden zelfs daarvan raken ze niet speciaal gemotiveerd.
Een bedrijf dat concepten ontwikkeld voor bedrijven als Rabobank, KPN Nederland, British Telecom...quote:
wat voor spannends stond hier?quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:29 schreef Robbiej het volgende:
*knip
hij vroeg zich af of hetgeen zijn broer verdient wel normaal isquote:
Klopt niet helemaal, je zegt dat je VWO hebt gedaan en daar ben je normaal gesproken op je 18e mee klaar. Je zegt dat je al 4 jaar werkervaring hebt? Terwijl je tot je 16e leerplichtig bent?quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:55 schreef SlipSlop het volgende:
Leeftijd: 18
Opleiding: HBO Bedrijfskundige Informatica (1e jaar)
Werkervaring: 4 jaar
Functie: PHP scripter
Bruto Loon: ¤ 2000
Werkweek: 40 uur per week
secondaire arbeidsvoorwaarden: pensioen, 8% vakantiegeld, 13e maand
Telefoon: Nee
Laptop: Nee
Auto: Nee
Doe nu combinatie van school (voltijd) en dan werken bij een internetbedrijf in amsterdam
Sowieso niet erg geloofwaardig.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:58 schreef Staafje het volgende:
Klopt niet helemaal, je zegt dat je VWO hebt gedaan en daar ben je normaal gesproken op je 18e mee klaar. Je zegt dat je al 4 jaar werkervaring hebt? Terwijl je tot je 16e leerplichtig bent?
Dus je werkt al vanaf je 14e bij een bedrijf naast je vwo-opleiding? Ik heb nog nooit een bedrijf gezien die een 14-jarige scripter in dienst hadden hoor..![]()
vaaaagg...![]()
Met een HBO diploma op zak kan je meer krijgen denk ik.. Ik verdien nu bijna hetzelfde als jij met een MBO Opleiding..quote:Op maandag 8 januari 2007 10:54 schreef moz het volgende:
Leeftijd: 22
Opleiding: HBO ICT
Werkervaring: 1,5 jaar
Functie: Programmeur
Bruto Loon: ¤ 1940
secondaire arbeidsvoorwaarden: spaarloon/levensloop, pensioen, 8% vakantiegeld, 29 vakantiedagen, 13e maand, 90¤ netto onkostenvergoeding
Telefoon: Nee
Laptop: Nee
Auto Ja, net mijn nieuwe Renault clio gekregen
Die extra's zijn ook niet gratis grappenmaker... sorry dat ik het schrijf maar je krijgt toch écht beduidend minder...quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:26 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
Met een HBO diploma op zak kan je meer krijgen denk ik.. Ik verdien nu bijna hetzelfde als jij met een MBO Opleiding..
Alleen dan zonder 13e maand, en extras.. Detachering he, zit nog 4 maanden aan ze vast![]()
Erg interessant! En dan heb ik het nog niet eens over het salaris.quote:Op maandag 8 januari 2007 08:11 schreef Keksi het volgende:
(...)
he koekenbakker daar heb ik het ook niet over.. Ik heb t alleen over bruto loon.(een hbo er kan meer krijgen)quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:29 schreef Keksi het volgende:
[..]
Die extra's zijn ook niet gratis grappenmaker... sorry dat ik het schrijf maar je krijgt toch écht beduidend minder...
mag ik vragen welk it bedrijf?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:14 schreef BretsiG het volgende:
Leeftijd: 26
Opleiding: HBO BI
Werkervaring: 4 jaar
Functie: Consultant
Bruto Loon: ¤ 3000
secondaire arbeidsvoorwaarden: spaarloon, pensioen, 8% vakantiegeld, 27 vakantiedagen, 13e maand, ¤ 69 netto onkostenvergoeding
Auto: Ja
Oh ja, ik ben een vrouw.![]()
![]()
Dat zou ik nou ook wel eens willen weten...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:23 schreef staticdata het volgende:
[..]
mag ik vragen welk it bedrijf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |