abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 januari 2007 @ 20:01:14 #251
52513 whosvegas
The Trickster
pi_45051452
Een tvp-tje, maar
Are you nuts??
pi_45090560
Wat verdient een 'website beheerder' bij een instelling van de overheid.
Leeftijd 20.
ne okuyon, bokmu var?
pi_45090858
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 22:00 schreef saban het volgende:
Wat verdient een 'website beheerder' bij een instelling van de overheid.
Leeftijd 20.
Teveel.. Overheid betaalt erg goed
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_45091035
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 22:09 schreef existenz het volgende:

[..]

Teveel.. Overheid betaalt erg goed
Namelijk binnenkort gesprek.
Aan wat voor salaris kan ik denken?
ne okuyon, bokmu var?
pi_45091103
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 22:14 schreef saban het volgende:

[..]

Namelijk binnenkort gesprek.
Aan wat voor salaris kan ik denken?
Zonder informatie kan ik geen indicatie geven...
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_45091207
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 22:16 schreef existenz het volgende:

[..]

Zonder informatie kan ik geen indicatie geven...
Zoals?
ne okuyon, bokmu var?
pi_45091395
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 22:18 schreef saban het volgende:

[..]

Zoals?
Leeftijd, (relevante) werkevaring, opleiding etc..
pi_45091445
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 22:23 schreef existenz het volgende:

[..]

Leeftijd, (relevante) werkevaring, opleiding etc..
Leeftijd 20.
Eigen vrijetijds werkervaring, eerder geen dienstverband gehad.
MBO opleiding afgerond (Grafisch) maar ik ben zelf erg into 'websites'.

Gevraagde opleiding niveau is wel HBO.
ne okuyon, bokmu var?
pi_45091483
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 22:24 schreef saban het volgende:

[..]

Leeftijd 20.
Eigen vrijetijds werkervaring, eerder geen dienstverband gehad.
MBO opleiding afgerond (Grafisch) maar ik ben zelf erg into 'websites'.

Gevraagde opleiding niveau is wel HBO.
Maximaal 1800 dan gok ik. Je hebt namelijk geen relevante opleiding, geen relevante werkervaring en hobbyisme tellen ze niet erg zwaar mee, daarnaast ben je ook nog jong.

Eerlijk gezegd, zul je blij mogen zijn als je aangenomen wordt. Het is echter de overheid en die zijn een stuk simpeler in dit soort zaken.
pi_45091999
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 22:25 schreef existenz het volgende:

[..]

Maximaal 1800 dan gok ik. Je hebt namelijk geen relevante opleiding, geen relevante werkervaring en hobbyisme tellen ze niet erg zwaar mee, daarnaast ben je ook nog jong.

Eerlijk gezegd, zul je blij mogen zijn als je aangenomen wordt. Het is echter de overheid en die zijn een stuk simpeler in dit soort zaken.
Zoveel verwacht ik ook niet.
Er is wel werkervaring, maar geen dienstverband (denk aan stages, 2 jaar) en een tijdje een eigen eenmanszaak gehad, daarmee ook opdrachten uitgevoerd.

Kennis is er wel.
ne okuyon, bokmu var?
pi_45092285
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 22:40 schreef saban het volgende:

[..]

Zoveel verwacht ik ook niet.
Er is wel werkervaring, maar geen dienstverband (denk aan stages, 2 jaar) en een tijdje een eigen eenmanszaak gehad, daarmee ook opdrachten uitgevoerd.

Kennis is er wel.
Eenmanszaken worden gezien jouw leeftijd niet serieus genomen en stages tellen zowiezo niet mee bij sollicaties... Dat is hoe veel bedrijven er tegen aan kijken.
pi_45092696
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 22:48 schreef existenz het volgende:

[..]

Eenmanszaken worden gezien jouw leeftijd niet serieus genomen en stages tellen zowiezo niet mee bij sollicaties... Dat is hoe veel bedrijven er tegen aan kijken.
Enigste wat me nog motiveerd dan --> ik ben tenminste wel uitgenodigd
ne okuyon, bokmu var?
pi_45093203
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 23:00 schreef saban het volgende:

[..]

Enigste wat me nog motiveerd dan --> ik ben tenminste wel uitgenodigd
Ik klink misschien wat negatief, maar zo moet je natuurlijk niet het gesprek in gaan! Als je uitgenodigd bent, dan zien ze je wel zitten en dan moet je er voor gaan!
pi_45097665
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 22:25 schreef existenz het volgende:

[..]

eerlijk gezegd, zul je blij mogen zijn als je aangenomen wordt. Het is echter de overheid en die zijn een stuk simpeler in dit soort zaken.
Of juist niet...... Beginnen bij de overheid en later het bedrijfsleven in willen is veel moeilijker dan het omgekeerd doen.

Bedenk je dus goed of je wilt 'starten' bij de overheid.
pi_45097752
quote:
Op zondag 7 januari 2007 01:29 schreef fponderdelinden het volgende:

[..]

Of juist niet...... Beginnen bij de overheid en later het bedrijfsleven in willen is veel moeilijker dan het omgekeerd doen.

Bedenk je dus goed of je wilt 'starten' bij de overheid.
Dat klopt ook weer... Alleen in de detachering als je op de bank zit ben je flexibeler, maar dan ben je ook zo ontslagen als je de gehele tijd op de bank zit
pi_45134494
Goed, mijn plaatje..

Leeftijd: 24
Opleiding: Master of Science
Werkervaring: 1 jaar
Functie: International Project Manager
Bruto Loon: ¤ 3700,-
Werkweek: 39 uur per week
secondaire arbeidsvoorwaarden: pensioenregeling, 8% vakantiegeld, 24 vakantiedagen
Telefoon: Ja
Laptop: Ja
Vliegtuig: Vliegt altijd Business class

Hoe krijg je dit? Risico nemen en uiteindelijk door een werkgever daarvoor beloont worden (... of zit er misschien toch ook iets van kunnen achter)!
Danmark: more usefull every day!
pi_45134627
quote:
Op maandag 8 januari 2007 08:11 schreef Keksi het volgende:
Goed, mijn plaatje..

secondaire arbeidsvoorwaarden: pensioenregeling, 8% vakantiegeld, 24 vakantiedagen

Hoe krijg je dit? Risico nemen en uiteindelijk door een werkgever daarvoor beloont worden (... of zit er misschien toch ook iets van kunnen achter)!
ik ben jaloers op je salaris, maar niet op je werk: lijkt me dat je veel van huis bent (en dat zie ik niet zitten )
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_45134646
quote:
Goed, mijn plaatje..

Wat is exact je opleiding? Welk vakgebied werk je als project manager?
pi_45136809
Leeftijd: 22
Opleiding: HBO ICT
Werkervaring: 1,5 jaar
Functie: Programmeur
Bruto Loon: ¤ 1940
Werkweek: 40 uur per week
secondaire arbeidsvoorwaarden: spaarloon/levensloop, pensioen, 8% vakantiegeld, 29 vakantiedagen, 13e maand, 90¤ netto onkostenvergoeding
Telefoon: Nee
Laptop: Nee
Auto Ja, net mijn nieuwe Renault clio gekregen
pi_45137128
Leeftijd: 28
Opleiding: Niet ICT relevant
Werkervaring: 2 jaar relevante
Functie: Functioneel Applicatiebeheerder
Bruto Loon: ¤ 2613,- (op 36-urige basis; 36 uur = fulltime)
Werkweek: 20 uur per week
secondaire arbeidsvoorwaarden: 5% eindejaarsuitkering, pensioenregeling, 8% vakantiegeld, 166 vrije uren
Auto: Nee

Ik vind mijn salaris wel okee, alleen de secundaire voorwaarden zuigen. Krijg maar een kleine 7 euro aan reiskostenvergoeding per maand.
pi_45142566
Update....
Opleiding: Bedrijfkundige informatica
Werkervaring: 2 jaar en een beetje
Functie: Iets met ITIL en processen ;-)
Brutto loon : 2700 euro
Werkweek : 40 uur
Vakantiedagen: 26
Sec.Arb: 450 euro in een soort ala carte, waarvoor ik circa 3,5 vakantiedag extra kan kopen, een wazige bonusregeling en het standaard vakantiegeld van 8%, oneindig veel opleidingsmogelijkheden.
Telefoon: Ja, onbeperkt bellen!
Auto: Ja, 740 euro leasebedrag per maand (maar dat gebruik ik momenteel niet volledig, omdat ik de bijtelling gaar vind) & onbeperkt prive rijden ook in het buitenland

[ Bericht 1% gewijzigd door Neverending op 09-01-2007 07:44:47 ]
"De bloemetjes en de byte-jes"
Werken in de ICT? Stuur me een PM !
  maandag 8 januari 2007 @ 14:44:11 #272
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_45142950
Zoeken jullie nog collega's Neverending?
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
pi_45155368
quote:
Op maandag 8 januari 2007 08:30 schreef draaijer het volgende:

[..]

Wat is exact je opleiding? Welk vakgebied werk je als project manager?
Ik heb in het buitenland een kruising tussen economie en statistiek gestudeerd. Werk als IT project leider op het gebied van Inkoop en Inkoopontwikkeling. Aangezien ik bij een enorm bedrijf werk, zijn er levensgrote voordelen te behalen bij het automatiseren van veel inkoopsprocessen. Daar werk ik dus aan.

En nee ik ben maar weinig van huis. Maar ik ondersteun wel de processen die gaande zijn in Taiwan, Thailand, China en straks Japan, Noord Amerika en (jawel) Rotterdam / Den Haag...
pi_45161087
Ik werk bij een bedrijf die veel te maken krijgt met ICT'ers en het is verschrikkelijk lastig om een goede medewerker te vinden.
pi_45168772
quote:
Op maandag 8 januari 2007 22:17 schreef T1andonly het volgende:
Ik werk bij een bedrijf die veel te maken krijgt met ICT'ers en het is verschrikkelijk lastig om een goede medewerker te vinden.
Moet je meer betalen,
dan komen ze wel
Have no Fear, Burning Feetman is here
wii nr: 7098 4291 3092 6058
mario strikers friend code: 305044 570494
pi_45169051
quote:
Op maandag 8 januari 2007 14:44 schreef _Flash_ het volgende:
Zoeken jullie nog collega's Neverending?
Ja hoor, stuur me maar een PM of een mail!! (Andere ICT-ers (minimaal HBO-niveau) die in zijn voor een carriere (switch) kunnen zich ook melden hoor )

[ Bericht 10% gewijzigd door Neverending op 09-01-2007 21:11:47 ]
"De bloemetjes en de byte-jes"
Werken in de ICT? Stuur me een PM !
pi_45172623
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 06:50 schreef BoukeF het volgende:
Moet je meer betalen, dan komen ze wel
Ja, en ook weer die volksverhuizing van omgeschoolde groenteboeren, laboranten, putjesscheppers, leraren etc.
Er is weer plaats voor iedereen.
If you're so smart, how come you ain't rich?
pi_45174472
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 06:50 schreef BoukeF het volgende:

[..]

Moet je meer betalen,
dan komen ze wel
Dat betreffende bedrijf betaald meer dan goed en zelfs daarvan raken ze niet speciaal gemotiveerd.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 13:10:01 #279
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_45174855
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 12:54 schreef T1andonly het volgende:

[..]

Dat betreffende bedrijf betaald meer dan goed en zelfs daarvan raken ze niet speciaal gemotiveerd.
welk bedrijf is dat dan?
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_45174976
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 13:10 schreef avotar het volgende:

[..]

welk bedrijf is dat dan?
Een bedrijf dat concepten ontwikkeld voor bedrijven als Rabobank, KPN Nederland, British Telecom...

Veel developers zijn wel echt mensen die hun werk erg goed doen, maar gewoon een simpele "netwerkbeheerder" kan hier altijd lastig zijn weg vinden.

Heeft er ook mee te maken dat veel mensen het hier altijd beter lijken te weten als er problemen zijn.
  woensdag 10 januari 2007 @ 21:29:51 #281
127956 Robbiej
Hit any user to continue.
pi_45227680
*knip

[ Bericht 98% gewijzigd door Robbiej op 10-01-2007 21:46:33 ]
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
pi_45238830
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 21:29 schreef Robbiej het volgende:
*knip
wat voor spannends stond hier?
Have no Fear, Burning Feetman is here
wii nr: 7098 4291 3092 6058
mario strikers friend code: 305044 570494
pi_45238860
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 08:35 schreef BoukeF het volgende:

[..]

wat voor spannends stond hier?
hij vroeg zich af of hetgeen zijn broer verdient wel normaal is
stond wel aardig wat informatie
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_45249513
Leeftijd: 18
Opleiding: HBO Bedrijfskundige Informatica (1e jaar)
Werkervaring: 4 jaar
Functie: PHP scripter
Bruto Loon: ¤ 2000
secondaire arbeidsvoorwaarden: pensioen, 8% vakantiegeld, 13e maand

Doe nu combinatie van school (voltijd) en dan werken bij een internetbedrijf in amsterdam
pi_45250091
voltijd school en 40 uur werk per week? Hou je dat vol dan?

Maar net inkomen voor iemand van 18!
pi_45250509
Ik heb wat vrijstellingen omdat ik vwo heb gedaan. Daarnaast heb ik sowieso 1dag geen school en werkt het bedrijf vaak tot 19.00uur. Is nog wel te doen
pi_45354999
Ik ben niet iemand die ervan houd om uitspraken te doen over zijn inkomen het ligt net onder het gemiddelde hier. Vergeleken met mensen met ongeveer dezelfde functie.

In iedergeval merk ik dat wel weer dat de markt aantrekt mijn, werkgever zoekt op dit moment weer mensen en heeft ons premies uitgeloofd voor als we nieuwe medewerkers aanbrengen.
pi_45394283
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 14:55 schreef SlipSlop het volgende:
Leeftijd: 18
Opleiding: HBO Bedrijfskundige Informatica (1e jaar)
Functie: PHP scripter
Bruto Loon: ¤ 2000
secondaire arbeidsvoorwaarden: pensioen, 8% vakantiegeld, 13e maand

Doe nu combinatie van school (voltijd) en dan werken bij een internetbedrijf in amsterdam
Klopt niet helemaal, je zegt dat je VWO hebt gedaan en daar ben je normaal gesproken op je 18e mee klaar. Je zegt dat je al 4 jaar werkervaring hebt? Terwijl je tot je 16e leerplichtig bent?
Dus je werkt al vanaf je 14e bij een bedrijf naast je vwo-opleiding? Ik heb nog nooit een bedrijf gezien die een 14-jarige scripter in dienst hadden hoor..

vaaaagg...
Sue me.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 21:46:36 #289
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_45420331
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 00:58 schreef Staafje het volgende:

Klopt niet helemaal, je zegt dat je VWO hebt gedaan en daar ben je normaal gesproken op je 18e mee klaar. Je zegt dat je al 4 jaar werkervaring hebt? Terwijl je tot je 16e leerplichtig bent?
Dus je werkt al vanaf je 14e bij een bedrijf naast je vwo-opleiding? Ik heb nog nooit een bedrijf gezien die een 14-jarige scripter in dienst hadden hoor..

vaaaagg...
Sowieso niet erg geloofwaardig.
18 jaar en 2000 bruto, 40 uur p/w werken en nog studeren ook.
Yeah right.
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
pi_45421465
10 uur op zijn vrije dag
10 uur op za / zo
elke andere dag 20/4= 5uur

werkervaring kan zelf scripten zijn toch?

(niet dat ik het geloof, danwel dat hij een leuk leven heeft)
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
  Moderator dinsdag 16 januari 2007 @ 22:28:19 #291
45833 crew  Fogel
pi_45421811
Werkervaring en relevante werkervaring zijn twee verschillende dingen... Wie weet heeft hij 4 jaar lang bij de Chinees borden en bestek staan schrobben.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
  donderdag 18 januari 2007 @ 12:26:03 #292
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_45467234
quote:
Op maandag 8 januari 2007 10:54 schreef moz het volgende:
Leeftijd: 22
Opleiding: HBO ICT
Werkervaring: 1,5 jaar
Functie: Programmeur
Bruto Loon: ¤ 1940
secondaire arbeidsvoorwaarden: spaarloon/levensloop, pensioen, 8% vakantiegeld, 29 vakantiedagen, 13e maand, 90¤ netto onkostenvergoeding
Auto Ja, net mijn nieuwe Renault clio gekregen
Met een HBO diploma op zak kan je meer krijgen denk ik.. Ik verdien nu bijna hetzelfde als jij met een MBO Opleiding..
Alleen dan zonder 13e maand, en extras.. Detachering he, zit nog 4 maanden aan ze vast
The cardinal rule is to keep them playing and to keep them coming back. The longer they play, the more they lose, and in the end, we get it all.
pi_45486440
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 12:26 schreef VinnieJones het volgende:

[..]

Met een HBO diploma op zak kan je meer krijgen denk ik.. Ik verdien nu bijna hetzelfde als jij met een MBO Opleiding..
Alleen dan zonder 13e maand, en extras.. Detachering he, zit nog 4 maanden aan ze vast
Die extra's zijn ook niet gratis grappenmaker... sorry dat ik het schrijf maar je krijgt toch écht beduidend minder...
pi_45534682
quote:
(...)
Erg interessant! En dan heb ik het nog niet eens over het salaris. Ik ben over een klein half jaar klaar met mijn Master informatica. Het deelnemen aan internationale projecten lijkt me echt geweldig, temeer omdat mijn Engels ook gewoon erg goed is. Ik vraag me echter af bij welke bedrijven je zo'n functie zou moeten zoeken? Het lijkt me dat de gemiddelde detacheerder niet bezig is met projecten over de grens.

So, if I may be so bold, bij wat voor een bedrijf werk jij? (het noemen van een vergelijkbaar bedrijf is ook prima.)
  zaterdag 20 januari 2007 @ 16:09:16 #295
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_45534881
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 20:29 schreef Keksi het volgende:

[..]

Die extra's zijn ook niet gratis grappenmaker... sorry dat ik het schrijf maar je krijgt toch écht beduidend minder...
he koekenbakker daar heb ik het ook niet over.. Ik heb t alleen over bruto loon.(een hbo er kan meer krijgen)

Dat ik al die extra's niet heb weet ik.. Komt hopelijk over 4 maanden, als ik vast in dienst kom bij me bedrijf..
The cardinal rule is to keep them playing and to keep them coming back. The longer they play, the more they lose, and in the end, we get it all.
pi_45536602
Leeftijd: 26
Opleiding: HBO BI
Functie: Consultant
Bruto Loon: ¤ 3000
secondaire arbeidsvoorwaarden: spaarloon, pensioen, 8% vakantiegeld, 27 vakantiedagen, 13e maand, ¤ 69 netto onkostenvergoeding
Auto: Ja

Oh ja, ik ben een vrouw.
pi_45536902
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 17:14 schreef BretsiG het volgende:
Leeftijd: 26
Opleiding: HBO BI
Functie: Consultant
Bruto Loon: ¤ 3000
secondaire arbeidsvoorwaarden: spaarloon, pensioen, 8% vakantiegeld, 27 vakantiedagen, 13e maand, ¤ 69 netto onkostenvergoeding
Auto: Ja

Oh ja, ik ben een vrouw.
mag ik vragen welk it bedrijf?
pi_45552527
Zojuist mijn contract ondertekend!

Leeftijd: 23
Opleiding: HBO Informatica
Functie: Junior Consultant
Contract: Onbepaalde tijd
Bruto Loon: ¤ 2100,--
Secondaire arbeidsvoorwaarden: 25 vakantiedagen, opleidingen, bonusregeling, onkostenvergoeding, vakantiegeld
Telefoon: Ja, tot ¤ 20,-- vergoed
Auto Ja, tot 15.000 km prive gratis.

[ Bericht 3% gewijzigd door HekkeySE op 22-01-2007 09:52:13 ]
pi_45587614
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 17:23 schreef staticdata het volgende:

[..]

mag ik vragen welk it bedrijf?
Dat zou ik nou ook wel eens willen weten...
pi_45638076
Leeftijd: 25 jaar
Opleiding: HBO Informatica & Informatiekunde, CCNA/NP/IP/CCIE written
Werkgever: ICT detacheerder
Functie: Senior netwerk engineer
Bruto Loon: 3000 + 750 (onregelmatigheids toeslag)
Werkweek: 33.5 uur per week
sec. arbeidsvoorwaarden: spaarloon/levensloop(onzin doe ik niet aan), pensioen, 8% vakantiegeld, 27 vakantiedagen, winstuitkering, 1/2 ziektekosten vergoeding
Auto Ja, 730 p/m
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')