Connie had daar tegenover ook geld uitgeloofd (van haar man uiteraard) voor de persoon die het verhaal zou kunnen bevestigen als klant.quote:Connie Breukhoven is bang voor biografie
(Novum) - Het boek dat roddeljournalist Evert Santegoeds schrijft over Connie Breukhoven staat vol leugens. Dat zei de 54-jarige glamourvrouw dinsdag in het SBS-programma Shownieuws.
Over de inhoud van het boek is nog weinig bekend, maar Connie is bang dat de geruchten over haar vermeende verleden als prostituee worden opgerakeld. "Ik ben nog nooit een hoer geweest. Dat durf ik op mijn kinderen te zweren", zei Connie. "Ik kom uit een heel net gezin."
Connie, die als zangeres bekend werd onder de naam Vanessa, zou diverse malen cosmetische chirurgie hebben ondergaan, beweert Santegoeds. Ook dit ontkent Connie, die waarschuwt dat de hoofdredacteur van Privé zijn verhaal moet hardmaken. "Ik denk dat hij zijn laatste cent kwijt is aan rechtszaken en procederen", zegt de diva. "Ik ben benieuwd wie het boek gaat uitgeven, want het wordt meteen in beslag genomen."
Santegoeds heeft in het verleden vijftigduizend gulden uitgeloofd om bewijzen te vinden dat Connie 'in het leven' heeft gezeten, zegt hoofdredacteur van Weekend Marc van der Linden in de uitzending. Dat heeft volgens deze vriend van de Breukhovens nooit tot informatie geleid. Van der Linden denkt dat het boek, dat in december moet verschijnen, deze mislukte zoektocht naar informatie beschrijft.
Wat een HOER !quote:quote:Connie Breukhoven is bang voor biografie
(Novum) - Het boek dat roddeljournalist Evert Santegoeds schrijft over Connie Breukhoven staat vol leugens. Dat zei de 54-jarige glamourvrouw dinsdag in het SBS-programma Shownieuws.
Over de inhoud van het boek is nog weinig bekend, maar Connie is bang dat de geruchten over haar vermeende verleden als prostituee worden opgerakeld. "Ik ben nog nooit een hoer geweest. Dat durf ik op mijn kinderen te zweren", zei Connie. "Ik kom uit een heel net gezin."
Ja, maar nu komt er een boek uit en dat is wel nieuws.quote:Op maandag 17 juli 2006 00:28 schreef static het volgende:
Duiveltja toch.
Heb ik al heeeeeeeeeeeeeeel lang geleden gepost.
Ik kon niets vinden. Link?quote:Op maandag 17 juli 2006 00:28 schreef static het volgende:
Duiveltja toch.
Heb ik al heeeeeeeeeeeeeeel lang geleden gepost.
Klopt. Deze TT trekt meer kijkers.quote:Op maandag 17 juli 2006 00:30 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja, maar nu komt er een boek uit en dat is wel nieuws..
Doet ze vast wel...maar dan zou ze vast zeggen ...zie je wel dat ik geen hoer ben ?quote:Op maandag 17 juli 2006 00:32 schreef tong80 het volgende:
'Ook dit ontkent Connie, die waarschuwt dat de hoofdredacteur van Privé zijn verhaal moet hardmaken.'
'Oe lekkere kerel zal ik jouw verhaal eens lekker hard maken ?'
Dat boek staat al lang in de steigers lievvie.quote:Op maandag 17 juli 2006 00:30 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja, maar nu komt er een boek uit en dat is wel nieuws..
Kan het ook niet meer vinden.quote:
Who cares ,,,quote:Op maandag 17 juli 2006 00:51 schreef static het volgende:
[..]
Dat boek staat al lang in de steigers lievvie.
Dit is gewoon nog een marketing ding.
Geen apart topic, maar opmerkingen in dit topic: Hans Breukhoven verlaat Connie voor Gerard Jolingquote:
Misschien eigen ervaring ?quote:Op maandag 17 juli 2006 00:57 schreef Haaibaaike het volgende:
Hoe komt Evert aan die bron dat zij vroeger in de prostitutie heeft gewerkt ?!![]()
Dar ben ik wel benieuwd naar.
Evert is anders wel homoquote:Op maandag 17 juli 2006 00:58 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Misschien eigen ervaring ?
Evert ,jij ouwe hoerenloper![]()
Nieuwsflashquote:
Ja dat begrijp ik..Maar ik wist dat niet van haarquote:Op maandag 17 juli 2006 01:04 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Nieuwsflash
Er zijn ook mannelijke hoeren![]()
Hij was op zoek en dacht een leuke vent te zien ,was het conny (vergeet niet dat dit een hele tijd geleden was he )
![]()
Ik ook niet maar probeer een blunder die ik maakte goed te pratenquote:Op maandag 17 juli 2006 01:07 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik..Maar ik wist dat niet van haar![]()
My God. Dat was het. Thanks.quote:Op maandag 17 juli 2006 00:56 schreef MUUS het volgende:
[..]
Geen apart topic, maar opmerkingen in dit topic: Hans Breukhoven verlaat Connie voor Gerard Joling
Aanbid mij en mijn zoektalent..
quote:Op maandag 17 juli 2006 00:56 schreef MUUS het volgende:
[..]
Geen apart topic, maar opmerkingen in dit topic: Hans Breukhoven verlaat Connie voor Gerard Joling
Aanbid mij en mijn zoektalent..
Watje.quote:Op maandag 17 juli 2006 01:15 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik zou bijna zeggen: "Neuken?", maar daar is het te warm voor.
Hehe, nóg nooit.quote:Op maandag 17 juli 2006 00:23 schreef Duiveltja het volgende:
"Ik ben nog nooit een hoer geweest. Dat durf ik op mijn kinderen te zweren", zei Connie. "Ik kom uit een heel net gezin."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |