Top! Zie ik je morgen! Gezellie!quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:27 schreef Atreidez het volgende:
Je denkt toch niet dat ik ga koken met dit weerWe halen wel een pizzaatje in de keizerstraat, bij Lanterna
My treat!
Ik heb Faithy ook keer gezien, bij Lanterna toevallig.. Maar wist t niet zeker, dus daarna pas gechecktquote:Op woensdag 19 juli 2006 14:35 schreef ook_gek het volgende:
ik heb faithy wel eens gemeet maar dat is van voor dit topic.
Telt dat dan ook
Ik zeg grote den haag topic meet![]()
Laf hoor!quote:
ik zal gebarentaal voor je leren.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:40 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Laf hoor!![]()
![]()
Edit: ik bedoelde het meer grappig, laat dit ff duidelijk zijn, ikzelf heb ook geen behoefte aan een grote meet. Het zullen vast vooral de jonge mannen onder jullie zijn die graag willen meeten?
Ikzelf ben niet zo dol op meeten omdat ik doof ben en dus snel buiten de groep val....
ik vind 't er al altijd heerlijk mensen kijken (gevarieerd publiek, maar geen kiddo's) en lekker ouwehoerenquote:Op maandag 17 juli 2006 21:43 schreef ook_gek het volgende:
ja is dat wat dan. ik ben er echt nog nooit geweest
Dat wist ik niet. Ik vind je tof!quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:32 schreef SolidasRock het volgende:
[..], ik vind je lief, weet je dat?
![]()
quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:21 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Bedankt. Ik weet alleen nog niet wat ik van jou vind.
nou hier ben je wel eerlijk toch.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:21 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Bedankt. Ik weet alleen nog niet wat ik van jou vind.
oja sorry dat vergeet ik elke keerquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:21 schreef PsyCha het volgende:
ohw zo, maar ik ben nog altijd een zij.
omdat je niet snel van begrip bentquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:22 schreef winterapfel het volgende:
![]()
waarom ontdek ik deze reeks nu pas??
had mijn kaarten weggegen. ik kon niet.quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
oja sorry dat vergeet ik elke keer
nog naar sneakers geweest op het strand dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |