Nee man ben er te lui voorquote:Op zondag 16 juli 2006 23:13 schreef -Wolf- het volgende:
ook_gek, kan jij geen mooie DH-OP maken?Jij komt hier nog het meest!
Begrijp niet hoe dat kanquote:Op zondag 16 juli 2006 23:57 schreef ChRoNiC het volgende:
Gaat hard die Den Haag topics
quote:
quote:Op zondag 16 juli 2006 23:55 schreef Verzin-een-leuke-nick het volgende:
Ik ook in Loosduinen, al dertien jaar! En ik ga hier niet weg!
ik ook, hihiquote:Op zondag 16 juli 2006 23:43 schreef Dirk_D-H het volgende:
In Loosduinen tot veel genoegen
Ah, eindelijk kunnen we een front maken tegen die overvloed aan Schollenkoppen hier...quote:
ja, weet niet van wie die is en hij wordt ook niet ge-update. ik heb de OP ook alleen maar gecopy-paste.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:03 schreef Thetallguy het volgende:
HoutwijkWat een gaar kaartje trouwens
Zie ik daar een vrijwilliger om het nòg beter te doen?quote:Op maandag 17 juli 2006 15:03 schreef Thetallguy het volgende:
HoutwijkWat een gaar kaartje trouwens
ja is dat wat dan. ik ben er echt nog nooit geweestquote:Op maandag 17 juli 2006 18:52 schreef babette21 het volgende:
geen zin om 2 topics terug te lezen, is deze al aanbeden:
[afbeelding]
[afbeelding]
't is toch altijd 'n beetje thuiskomen in De Boterwaag![]()
Laatste keer dat ik er was heb ik twintig minuten zitten wachten op de bediening. Die waren druk met kletsen met elkaar. Uiteindelijk maar naar De Zwarte Ruiter gegaan...quote:Op maandag 17 juli 2006 18:52 schreef babette21 het volgende:
geen zin om 2 topics terug te lezen, is deze al aanbeden:
[afbeelding]
[afbeelding]
't is toch altijd 'n beetje thuiskomen in De Boterwaag![]()
Nee, over het algemeen beschikken Hagenezen niet over het vermogen om een computer te kunnen bedienen...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:30 schreef Atreidez het volgende:
Het is zelfs al een deel 3.. Nooit geweten dat er meer mensen uit Den Haag op Fok zaten
en ik kom er nooit 1 tegen naar mijn weten.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:51 schreef addictivebeat het volgende:
wat zitten er veel hagenezen op fok?
van mij wist je hetquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:30 schreef Atreidez het volgende:
Het is zelfs al een deel 3.. Nooit geweten dat er meer mensen uit Den Haag op Fok zaten
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:13 schreef -Wolf- het volgende:
ik ben een geboren Hagenaar, maar ik woon niet meer in Den Haag.
Hoi jou heb ik wel eens gespot in de asta zonder dat ik wist dat jij het was.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:15 schreef Toeps het volgende:
Centrum meldt!
Binnenkort weer verhuizen naar Laak. Den Haag is tov.
wat doe je dan in het den haag topic overloperquote:
ik ben vaak zat in DH.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wat doe je dan in het den haag topic overloper
Da's dan een van de twee keren dat ik er was.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hoi jou heb ik wel eens gespot in de asta zonder dat ik wist dat jij het was.
Jij bent dus een soort van eerste den haag fokker die ik gespot hebt
het is ook heeel lang geleden.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:19 schreef Toeps het volgende:
[..]
Da's dan een van de twee keren dat ik er was.En de laatste keer, toen waren er 10 man of zo.
l
ja dus en. Ga je het nou opeens proberen goed te pratenquote:
Ooooh ja! Daar was nog een foto van! Geloof dat ik die nieteens meer heb.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
het is ook heeel lang geleden.
Je zat ook te chillen op kussens
stond op de asta site.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:25 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ooooh ja! Daar was nog een foto van! Geloof dat ik die nieteens meer heb.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:13 schreef -Wolf- het volgende:
ik ben een geboren Hagenaar, maar ik woon niet meer in Den Haag.
Dan ben jij idd vast "na" mijquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:30 schreef ook_gek het volgende:
gezien aan je leeftijd is dat nog voor mijn tijd
ik ben de nieuwe genaratiequote:
Whehehe ik hoorde hem ook een kwartier geleden. En elke keer dat er wat gebeurd in scheveningen en ik denk van heh... wat was er nou lees ik op FoK altijd wel een verklaring van ene Jill-RMCquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:44 schreef Jill-RMC het volgende:
Weet iemand waarom er een helicopter hangt boven Scheveningen?
Ik vind m irritant, hij maakt herrie.
alles beter dan RETquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:42 schreef Verzin-een-leuke-nick het volgende:
Klote HTM!
als ik die trams zo bekijk....quote:Op woensdag 19 juli 2006 07:40 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Das waar. RET zijn echt van die rammelbakken...
jij bent echt een scheveninger. Alles willen weten. Is maar goed dat je bij de scheveningse krant werktquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:13 schreef Jill-RMC het volgende:
Moet op de hoogte blijven he
Die heli houd het wel lang vol....
Dat heeft er misschien ook wel mee te maken dat er een bloedband tussen jou en je buren is!quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:58 schreef Atreidez het volgende:
Hehe, is idd wel typisch, dat "wat zijn de buren nou weer aan t doen" gedragIk heb t gelukkig in mindere mate, al heb ik sterk het idee dat mijn buren het vaker dan gemiddeld over mij zeggen..
Nope, ik zit in de koelte van de airco op het werk... Staat het morgenavond ook nog koud denk je?quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:09 schreef Atreidez het volgende:
hehe, dat zijn niet de buren die ik bedoel![]()
ben je vrij trouwens Air, bier staat koud![]()
Uurtje of zeven 's avonds?quote:
Geen idee, is het inclusief of exclusief eten?quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:17 schreef Atreidez het volgende:
Perfect![]()
Is dat dan ook de eerste van dit subforum![]()
Top! Zie ik je morgen! Gezellie!quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:27 schreef Atreidez het volgende:
Je denkt toch niet dat ik ga koken met dit weerWe halen wel een pizzaatje in de keizerstraat, bij Lanterna
My treat!
Ik heb Faithy ook keer gezien, bij Lanterna toevallig.. Maar wist t niet zeker, dus daarna pas gechecktquote:Op woensdag 19 juli 2006 14:35 schreef ook_gek het volgende:
ik heb faithy wel eens gemeet maar dat is van voor dit topic.
Telt dat dan ook
Ik zeg grote den haag topic meet![]()
Laf hoor!quote:
ik zal gebarentaal voor je leren.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:40 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Laf hoor!![]()
![]()
Edit: ik bedoelde het meer grappig, laat dit ff duidelijk zijn, ikzelf heb ook geen behoefte aan een grote meet. Het zullen vast vooral de jonge mannen onder jullie zijn die graag willen meeten?
Ikzelf ben niet zo dol op meeten omdat ik doof ben en dus snel buiten de groep val....
ik vind 't er al altijd heerlijk mensen kijken (gevarieerd publiek, maar geen kiddo's) en lekker ouwehoerenquote:Op maandag 17 juli 2006 21:43 schreef ook_gek het volgende:
ja is dat wat dan. ik ben er echt nog nooit geweest
Dat wist ik niet. Ik vind je tof!quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:32 schreef SolidasRock het volgende:
[..], ik vind je lief, weet je dat?
![]()
quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:21 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Bedankt. Ik weet alleen nog niet wat ik van jou vind.
nou hier ben je wel eerlijk toch.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:21 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Bedankt. Ik weet alleen nog niet wat ik van jou vind.
oja sorry dat vergeet ik elke keerquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:21 schreef PsyCha het volgende:
ohw zo, maar ik ben nog altijd een zij.
omdat je niet snel van begrip bentquote:Op woensdag 19 juli 2006 19:22 schreef winterapfel het volgende:
![]()
waarom ontdek ik deze reeks nu pas??
had mijn kaarten weggegen. ik kon niet.quote:Op woensdag 19 juli 2006 19:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
oja sorry dat vergeet ik elke keer
nog naar sneakers geweest op het strand dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |