abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42080722
Enschede
Alweer een paar jaar geleden dat ik daar vertrokken ben. Leuk om dit zo te lezen, brengt goede herinneringen boven.
De bandjes op woensdagvond in De Kater, De Drie Biggetjes, De Kapsalon, het kleine kroegje wat er naast zat (De Kikker geloof ik?) dat met een knalfeest gesloten is toen vanwege de Skihut die daar direct onder in de kelder kwam , De Zevende Hemel, later kwam Chinchin er nog bij (bestaat die nog? Was in het begin wel een leuke tent), Atak, de cafetaria naast de MacDonalds, de supergezellige Oude Markt met zijn terrasjes, de shoarmatent aan de Markstraat (Hoi Mo ), Lumiére en Alhamra(?) toen was nog gezellig in het centrum.
Ik ben laatst weer een keer in het cetrum geweest, alles anders.
De stad in zijn gezellige uitstraling kwijt, alles is te strak en te modern geworden. Doodzonde.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_42081649
Hoe komt het dat de tenten op en rond de oude markt steeds minder worden? Wie volgt de Enschedese politiek mbt het horecabeleid een beetje?
Het loopt allemaal een beetje leeg, onder het mom van schaalvergroting (cinestar > alhambra), het lelijke van heek plein, presentatie naar de eenmalige bezoeker dmv grotere evenementen, lijkt de echte horeca en dus de échte gezelligheid een beetje naar de achtergrond te geraken. slechte zaak als je het mij vraagt.

en gaan ze nog wat doen met het pand onder de lunatic (wat zit daar eigenlijk?), en die lelijke turkenshoarma ernaast?
pi_42082373
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 18:20 schreef Fatality het volgende:
Hoe komt het dat de tenten op en rond de oude markt steeds minder worden? Wie volgt de Enschedese politiek mbt het horecabeleid een beetje?
Het loopt allemaal een beetje leeg, onder het mom van schaalvergroting (cinestar > alhambra), het lelijke van heek plein, presentatie naar de eenmalige bezoeker dmv grotere evenementen, lijkt de echte horeca en dus de échte gezelligheid een beetje naar de achtergrond te geraken. slechte zaak als je het mij vraagt.

en gaan ze nog wat doen met het pand onder de lunatic (wat zit daar eigenlijk?), en die lelijke turkenshoarma ernaast?
Precies, het is allemaal kaal, massaal en hetzelfde geworden.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_42083031
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 18:20 schreef Fatality het volgende:

de burgermeester en zijn broekenpoepers hebben maar 2 dingen in de knip zitten:

-veiligheid
-zorgen dat de kroegbazen niet te veel macht krijgen.

en wat doen ze dan? ja sluit de boel maar... dit gaat echt nog een keer fout hoor...komen denk ik nog wel opstootjes over

edit:// onder lunatic zit Kings and Queens
Gewoon, omdat het kan.
  zondag 24 september 2006 @ 07:57:37 #205
34813 Jerommeke.nl
Jorasho.nl zul je bedoelen.
pi_42087202
afbreken die boel en bouw eens een mooi pandje in de plaats
pi_42089873
Enige goeie is dat Alhambra binnenkort weer opengaat, tis iig over genomen!
Ze gaan het waarschijnelijk eerst alleen op donderdag en zaterdag openen.

En de Kikker is weg, pand staat te koop. Hoewel ik daar toch amper kwam i.v.m. het alternatieve volk wat er zat (spreekt mij niet aan).
En ja, de Zevende Hemel was de Revelation maar die is dan nu dicht met Lunatic. Hoop dat daar een beetje relaxt club in komt die vaak open is

En wat komt er nou in de oude V&D? ding staat al tijden leeg en nu hebben ze weer de straat ernaast open gebroken! Dat schiet echt niet op!
In the quiet words of the virgin Mary..... come again?!
pi_42090109
quote:
Op zondag 24 september 2006 12:25 schreef WarPuppy het volgende:

En de Kikker is weg, pand staat te koop. Hoewel ik daar toch amper kwam i.v.m. het alternatieve volk wat er zat (spreekt mij niet aan).
En ja, de Zevende Hemel was de Revelation maar die is dan nu dicht met Lunatic. Hoop dat daar een beetje relaxt club in komt die vaak open is

En wat komt er nou in de oude V&D? ding staat al tijden leeg en nu hebben ze weer de straat ernaast open gebroken! Dat schiet echt niet op!
Bovenste verdieping zit een callcenter, beneden komt het cwi en op de 1e verdieping schijnt iets van een kantine ofzo te komen.

Maar de kikker dicht? Hoe dat zo?
A mind with a heart of it's own
  zondag 24 september 2006 @ 15:46:06 #208
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_42093151
quote:
Op zondag 24 september 2006 12:25 schreef WarPuppy het volgende:
Die ralle schijt bioscoop mag dicht blijven. Ik wil niet naar een schuin scherm kijken en mijn voeten op een schuine vloer laten rusten.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_42093926
wat een feest gisteren in lunàtic!!
ge-wel-dig! echt waar
tot kwart over 7 open gebleven, water, drank en ijs vlogen door de zaak
iedereen drijfnat haha
ik was vanochtend om half 11 thuis van de naborrel en het afscheid...
Gewoon, omdat het kan.
pi_42099664
als je dat zo hoort, zou het toch gewoon raar zijn als er niet snel wat nieuws in de Lunatic zit. die tent loopt prima volgens mij
pi_42099684
quote:
Op zondag 24 september 2006 15:46 schreef BMH het volgende:

[..]

Die ralle schijt bioscoop mag dicht blijven. Ik wil niet naar een schuin scherm kijken en mijn voeten op een schuine vloer laten rusten.
na de verbouwing was het best een redelijke tent. schuin scherm etc is bullshit. een bioscoop is meer dan het laten zien van films, het moet ook gezelligheid brengen, en dat zie je bij dat lelijke bigger-is-better-cinestar, het welbekende amerikaanse concept, niet. Plus dat je na je filmpje nog gezellig de stad in kunt.
pi_42100663
Inderdaad, beetje jammer als je eerst 20 min moet fietsen voordat je bij de bioscoop bent en dat je daarna niet direct een leuke kroeg in kunt duiken maar eerst weer een klereeind moet fietsen. Dan neem ik dat kleinere scherm en de mindere beenruimte bij Alhambra wel op de koop toe hoor.
pi_42102483
Sja, ik vind de bereikbaarheid ook zon nadeel, ben niet zon campussletje dus ik wil gewoon alhambra.
Vorige week zaterdag dacht ik ook relaxt laatste film te pakken, moest ik halverwege weg omdat er anders geen trein meer terug reed!
pi_42103638
Ik ben gewoon een campussletje, bioscoop is vlakbij.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_42106330
Iemand nog naar het flatfeest geweest op Campuslaan 69/71?
pi_42106673
Vrijdag was dat!
Ik wou, maar ik zat zo lekker in het centrum op het terras t/m 1u, dat ik toch ma niet gegaan ben
pi_42112702
Alhambra had anders wel een digitale HD-tv projector in zaal 3. Dus geen ruis meer op het scherm (ze draaien een 1e digitale kopie van de master van de film) en super scherp en gedetailleerde beeldkwaliteit. Dat dan weer wel.
pi_42113432
Vrijdag ook weer een flatfeest op campuskaan 39,41 en 43.
http://flatfeest.loschichis.nl/

Pulletje 5 euro!
pi_42148321
kun je bij zo'n flatfeest zo aankloppen of moet je op de guest-list staan?
Niet dat ik zin heb om helemaal naar de campus te fietsen.
pi_42149233
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 19:17 schreef Fatality het volgende:
kun je bij zo'n flatfeest zo aankloppen of moet je op de guest-list staan?
Niet dat ik zin heb om helemaal naar de campus te fietsen.
Open voor iedereen. Je hebt feesten waar (in het verleden iig) 600 man op af komt.
pi_42154147
dasnieniks, allemaal campusbuffels of ook normale mensen ?
pi_42154185
quote:
Op maandag 25 september 2006 15:20 schreef WarPuppy het volgende:
Vrijdag ook weer een flatfeest op campuskaan 39,41 en 43.
http://flatfeest.loschichis.nl/

Pulletje 5 euro!
Kijk eens aan, misschien ga ik er wel ff langs.

Oh wacht, moet zaterdag om 8.30 in Arnhem zijn.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_42155210
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 22:07 schreef Fatality het volgende:
dasnieniks, allemaal campusbuffels of ook normale mensen ?
De goeie feesten komen veel normale mensen
pi_42391995
Iemand enig idee wat er waar is van de geruchten dat Lunatic vanavond weer open gaat?
pi_42392385
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 15:58 schreef DrMarten het volgende:
Iemand enig idee wat er waar is van de geruchten dat Lunatic vanavond weer open gaat?
ja het is waar! lunatic draait vanavond de eerst avond weer! dit weekend kun je de oude (roze) munten nog opmaken en over 2 weken zullen er andere munten zijn.
Gewoon, omdat het kan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')