die meid was zelfs nog vóór jou johquote:op dinsdag 18 juli 2006 00:24 schreef xennia het volgende:
maar de insteek van iedere relatie is serieus, uhuh![]()
tja, je hebt me nu aan het twijfelen gemaakt... ga ik weer voor de goede seks of ga ik toch werken aan betere relaties?quote:je reflecterend vermogen is in ieder geval ook toegenomen. wat ga je met dit nieuw verworven inzicht doen om een volgende relatie meer kans van slagen te geven?
quote:op dinsdag 18 juli 2006 00:25 schreef kastanova het volgende:
[..]
sinds wanneer lees jij de viva konnie?.
quote:op dinsdag 18 juli 2006 00:25 schreef xennia het volgende:
[..]
jij zou je eigen rubriek moeten krijgen in de viva
ik verdenk jou er eerder van.quote:op dinsdag 18 juli 2006 00:25 schreef kastanova het volgende:
[..]
sinds wanneer lees jij de viva konnie?.
oh, dus enkel je relaties sinds mij hadden een serieuze insteek? misschien moet je dit dan toch wat nuanceren:quote:
quote:op dinsdag 18 juli 2006 00:17 schreef kastanova het volgende:
dat is de insteek bij elke relatie kk, serieus.
wat dacht je van allebei, meneer zwart-wit?quote:tja, je hebt me nu aan het twijfelen gemaakt... ga ik weer voor de goede seks of ga ik toch werken aan betere relaties?.
kasta stelt zich op als het aangepaste kind, je moet op het niveau van de volwassene met hem communiceren om deze kruistransacties te stoppen.quote:
ik zie wat moois opbloeien.quote:op dinsdag 18 juli 2006 00:19 schreef kastanova het volgende:
[..]
och, je bent virtueel al verder gekomen dan de gemiddelde vrouw na een relatie van 3 maanden, dus wat dat betreft verdien je wel een complimentje.
dan zou ik persoonlijk kiezen voor psychodynamische groepstherapiequote:op dinsdag 18 juli 2006 00:26 schreef konniekipke het volgende:
ik wou me eigenlijk gaan toeleggen op psychodynamische psychotherapie.![]()
edit: zou ik daarmee ook meer vrouwen kunnen neuken?![]()
aangezien ik al had aangegeven dat ik na de relatie met jou pas serieus over de zaken na ben gaan denken, leek het me toch al wel duidelijkquote:op dinsdag 18 juli 2006 00:29 schreef xennia het volgende:
oh, dus enkel je relaties sinds mij hadden een serieuze insteek? misschien moet je dit dan toch wat nuanceren:
naja, dát blijkt dus niet te werken...quote:wat dacht je van allebei, meneer zwart-wit?
joy, kan ik weer een kerfje zetten in boe's neuklijstquote:
xennia had je toch al geneukt?quote:op dinsdag 18 juli 2006 00:32 schreef kastanova het volgende:
[..]
joy, kan ik weer een kerfje zetten in boe's neuklijst.
ze komt uit 1986 en we weten allemaal hoe principieel kasta isquote:
oh nee, wachtquote:op dinsdag 18 juli 2006 00:32 schreef kastanova het volgende:
joy, kan ik weer een kerfje zetten in boe's neuklijst.
is ze nog geen 20 dan?quote:op dinsdag 18 juli 2006 00:33 schreef xennia het volgende:
ze komt uit 1986 en we weten allemaal hoe principieel kasta is
toch weten die meiden wel raak op die leeftijd. misschien moet je gewoon voor spetterende seks gaan. ik werd in mijn barkeepertijd (22) ook nog wel eens oraal bemind door 15 jarige poldermeisjes.quote:
het moest 21+ zijn hoor. lastig he al die principes van je onthouden. misschien moet je een principe-boekje aanschaffen?quote:
ik snap deze vraag in deze context nietquote:op dinsdag 18 juli 2006 00:32 schreef konniekipke het volgende:
xennia had je toch al geneukt?
kasta snapte hem wel, en concludeerde dat ik niet goed gelezen had, hetgeen correct was.quote:op dinsdag 18 juli 2006 00:37 schreef xennia het volgende:
[..]
ik snap deze vraag in deze context niet
hè kip.quote:op dinsdag 18 juli 2006 00:36 schreef konniekipke het volgende:
[..]
toch weten die meiden wel raak op die leeftijd. misschien moet je gewoon voor spetterende seks gaan. ik werd in mijn barkeepertijd (22) ook nog wel eens oraal bemind door 15 jarige poldermeisjes.
dus het referentiekader wil ik hierbij even zetten.
wat ben je toch een filantroop, dat jij je daarvoor beschikbaar stelde aan die poldermeisjes. de stadsmeisjes waren je te min?quote:op dinsdag 18 juli 2006 00:36 schreef konniekipke het volgende:
[..]
toch weten die meiden wel raak op die leeftijd. misschien moet je gewoon voor spetterende seks gaan. ik werd in mijn barkeepertijd (22) ook nog wel eens oraal bemind door 15 jarige poldermeisjes.
dus het referentiekader wil ik hierbij even zetten.
naja, ik heb m'n omgangsvormen inmiddels toch al behoorlijk aangepast... en wat betreft de omgangsvormen met jong volwassenen valt er dus ook nog wel winst te behalenquote:op dinsdag 18 juli 2006 00:36 schreef xennia het volgende:
[..]
het moest 21+ zijn hoor. lastig he al die principes van je onthouden. misschien moet je een principe-boekje aanschaffen?
![]()
ja kom zeg, zeggen dat je 17 bent en dan als de daad gedaan is, verklappen dat je 15 bent....quote:
wat heb je nou geleerd?quote:op dinsdag 18 juli 2006 00:43 schreef konniekipke het volgende:
[..]
ja kom zeg, zeggen dat je 17 bent en dan als de daad gedaan is, verklappen dat je 15 bent....
quote:op dinsdag 18 juli 2006 00:43 schreef konniekipke het volgende:
[..]
ja kom zeg, zeggen dat je 17 bent en dan als de daad gedaan is, verklappen dat je 15 bent....
mijn conclusie was dat 15-jarige meisjes al goed konden pijpen. met deze neurotische veronderstelling is mijn kijk op de tegenwoordige jeugd goed verkracht.quote:op dinsdag 18 juli 2006 00:43 schreef muus het volgende:
[..]
wat heb je nou geleerd?
eerst een vinger afsnijden en de jaarringen tellen.
geil hoor, een principieel man zonder principesquote:op dinsdag 18 juli 2006 00:42 schreef kastanova het volgende:
[..]
naja, ik heb m'n omgangsvormen inmiddels toch al behoorlijk aangepast... en wat betreft de omgangsvormen met jong volwassenen valt er dus ook nog wel winst te behalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |