been there, done thatquote:op maandag 17 juli 2006 15:04 schreef alicey het volgende:
misschien wil die vrouw wel helemaal geen oplossing! mannen komen vaak met oplossingen terwijl je dat helemaal niet wil. dat is inderdaad iets wat je niet blijkt te begrijpen. waarom kun je dat dan ook niet gewoon accepteren?
mja, daar heb ik geen enkel probleem mee maar ik moet dan wel even een toestel zien te regelen... ik ga het alsnog even proberen, just for fuck's sakequote:op maandag 17 juli 2006 15:30 schreef scorpie het volgende:
[..]
dat gaat niet op, je oorspronkelijke text was veel leukerik wil die foto zien van je, dan lig ik dubbel!
ah, here we goquote:op maandag 17 juli 2006 15:25 schreef kiteless het volgende:
ach sjit, laat ook maar, je hebt me klem kasta
je hebt met deze enorme lap text nu helemaal aangetoond dat je weet hoe het zit,
en niemand heeft nu meer het gevoel dat je vreselijk hard je best doet om maar opgemerkt te worden.
of dat je last hebt van verbale diarree.
sterker nog, ik vind je een enorme bink
van links naar rechts rennen meisje, links naar rechts!quote:op maandag 17 juli 2006 15:22 schreef kastanova het volgende:
en als je dan uiteindelijk toch op een koele, rationele manier reageert probeert ze de eer te redden door @random posts te plaatsen die totaal niet relevant zijn in de hoop de aandacht af te leiden van haar stupiditeit.
kasta, zijn eerste bericht was in de trend dat hij een foto van jou met zijn leuter erop zou fotograferen en opsturen om te bewijzen dat hij een man was, voor de edit. die kan je dus nog verwachtenquote:op maandag 17 juli 2006 15:33 schreef kastanova het volgende:
[..]
ah, here we go.
[..]
van links naar rechts rennen meisje, links naar rechts!
ga door kasta, verneder me, plaats alsjeblieft nog een post van 3 pagina's !quote:op maandag 17 juli 2006 15:33 schreef kastanova het volgende:
[..]
ah, here we go.
[..]
van links naar rechts rennen meisje, links naar rechts!
een post van 3 pagina's, dat zou op zich toch best knap zijn...quote:op maandag 17 juli 2006 15:34 schreef kiteless het volgende:
[..]
ga door kasta, verneder me, plaats alsjeblieft nog een post van 3 pagina's !
hangt er vanaf met welke font-size je die post uitprint natuurlijkquote:op maandag 17 juli 2006 15:36 schreef kastanova het volgende:
[..]
een post van 3 pagina's, dat zou op zich toch best knap zijn....
die vrouw is gewoon een zeikdoos.quote:op maandag 17 juli 2006 15:31 schreef kastanova het volgende:
[..]
been there, done that.
man: "euuuh, ok, dan bouw ik geen hut, ga niet meer op beren jagen en blijf de hele dag bij je om te praten en je de aandacht te geven die je kennelijk nodig hebt...."
*half uurtje later*
vrouw: ik heb honger.
man: laten we er over praten.
vrouw: ik wil niet praten, ik wil eten!
*man vangt beer*
vrouw: nouhou, zielige beer, je luistert ook nooit naar me!.
man: .....
*wederom een half uurtje later in bed onder de open lucht*
vrouw: ik heb het koud.
man: zal ik je even warm maken dan?.
vrouw: waarom hebben we niet gewoon een hut? wat ben jij nu voor een man?.
man: je wilde toch niet dat ik een nieuwe hut gingen bouwen.
vrouw: je begrijpt ook niets van vrouwen!
ja, ik vraag nooit of een kerel een hut voor me wil bouwen of een beerw il schietenquote:op maandag 17 juli 2006 15:39 schreef alicey het volgende:
[..]
die vrouw is gewoon een zeikdoos.normale vrouwen zijn niet zo.
quote:op maandag 17 juli 2006 15:39 schreef alicey het volgende:
die vrouw is gewoon een zeikdoos.normale vrouwen zijn niet zo.
nou vertel alicey, wanneer ga je je aan me opdringenquote:op maandag 17 juli 2006 14:41 schreef kastanova het volgende:
nah, inmiddels kan ik toch wel stellen dat ik alle soorten en maten inmiddels gehad waarbij ik ook al tig verschillende aanpakken gebruikt heb, maar nee, ze zijn allemaal hetzelfde.
tuurlijk, "jij bent anders en ik zou het eens met een vrouw zoals jij moeten proberen" dan zou ik immers inzien dat het ook anders kan.
maar hé, verrassing, dat zegt elke vrouw.
of heb jij wel ooit een vrouw horen zeggen "ja klopt, ik ben een labiel, onzeker en onzin blatend onding"?
nee? dat zeg ik.
misschien gelooft kasta daar nog in... ik hoop dat hij zich maar niets laat wijs maken.quote:op maandag 17 juli 2006 15:39 schreef ripley het volgende:
[..]
ja, ik vraag nooit of een kerel een hut voor me wil bouwen of een beerw il schieten
hoezo zou ik? juist dat deel van jezelf wat je nu quote heb ik je nota bene op geantwoord dat ik zelf vaak genoeg zeg dat ik een labiel, onzeker en onzinnig onding ben. wat zou ik van jou dan moeten of wat moet jij dan nog van mij?quote:op maandag 17 juli 2006 15:41 schreef kastanova het volgende:
[..]
[..]
nou vertel alicey, wanneer ga je je aan me opdringen.
en vervolgens val je bij de eerste de beste post over emotionele en labiele vrouwen direct al weer terug in het "normale vrouwen zoals ik zijn niet zoquote:op maandag 17 juli 2006 15:44 schreef alicey het volgende:
[..]
hoezo zou ik? juist dat deel van jezelf wat je nu quote heb ik je nota bene op geantwoord dat ik zelf vaak genoeg zeg dat ik een labiel, onzeker en onzinnig onding ben.
huh? hier volg ik je logica echt even niet.. doe eens uitleggen?quote:op maandag 17 juli 2006 15:48 schreef kastanova het volgende:
[..]
en vervolgens val je bij de eerste de beste post over emotionele en labiele vrouwen direct al weer terug in het "normale vrouwen zoals ik zijn niet zo." patroon
.
tot zover je geloofwaardigheid...
kom eens uit de kast.quote:op maandag 17 juli 2006 15:48 schreef kastanova het volgende:
[..]
en vervolgens val je bij de eerste de beste post over emotionele en labiele vrouwen direct al weer terug in het "normale vrouwen zoals ik zijn niet zo." patroon
.
tot zover je geloofwaardigheid...
kasta: "vrouwen ontkennen altijd dat ze zelf ook zo'n labiel en emotioneel onding zijn. het zijn altijd "die andere vrouwen", nooit zij zelf. zelf zijn ze immers wél voor volkomen rede vatbaar en realistisch."quote:op maandag 17 juli 2006 15:50 schreef alicey het volgende:
[..]
huh? hier volg ik je logica echt even niet.. doe eens uitleggen?
ik dacht dat jij wel aan anaal zou doenquote:op maandag 17 juli 2006 15:58 schreef kastanova het volgende:
het is dat ik geen stront aan m'n lul wil...
niet uitsluitend cc, niet uitsluitendquote:op maandag 17 juli 2006 15:59 schreef copycat het volgende:
ik dacht dat jij wel aan anaal zou doen.
ah, bedoel je het zo. laat ik dan zeggen dat ik niet zo idioot ben als het voorbeeld dat je schetst. wel soms emotioneel en labiel, maar doorgaans toch wel voor rede vatbaar.quote:op maandag 17 juli 2006 15:57 schreef kastanova het volgende:
[..]
kasta: "vrouwen ontkennen altijd dat ze zelf ook zo'n labiel en emotioneel onding zijn. het zijn altijd "die andere vrouwen", nooit zij zelf. zelf zijn ze immers wél voor volkomen rede vatbaar en realistisch."
alicey: "maar ik niet! ik durf echt wel van mezelf toe te geven dat ik labiel en emotioneel ben!"
*5 minuten later*
kasta: *standaard voorbeeldje van het gedrag van een emotionele, labiele vrouw post*
alicey: "nah, andere vrouwen zijn misschien zo, maar ik niet."
kom, kom meis, zo moeilijk was dat toch niet te volgen... (mits rationeel)
uhuh, doorgaans ja...quote:op maandag 17 juli 2006 16:00 schreef alicey het volgende:
ah, bedoel je het zo. laat ik dan zeggen dat ik niet zo idioot ben als het voorbeeld dat je schetst. wel soms emotioneel en labiel, maar doorgaans toch wel voor rede vatbaar.
mjah, ok. als emoties de overhand gaan nemen kan ik inderdaad best lastig zijn. het is in zo'n geval echter niet zo heel moeilijk. je laat me gewoon even met rust. laat ik dat niet toe, en blijf ik tegen je aan vragen/praten/schreeuwen, dan zeg je een paar dingen die ik absoluut niet horen wil. ik loop dan vanzelf wel een keer huilend weg. met een beetje geluk ben ik 2 dagen later weer gewoon aanspreekbaar.quote:op maandag 17 juli 2006 16:04 schreef kastanova het volgende:
[..]
uhuh, doorgaans ja....
totdat de argumenten op zijn, de emoties de overhand nemen en stuivertje wisselen met de rationaliteit...
en laat het daar in dit topic nu nét over gaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |