Nou, dan hoef ik iig niet zover te lopen vanaf de ingang v/h festivalterrein!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Epica in de Alpha recht tegenover the Streets in de Bravo
Goede zet organisatie![]()
![]()
En jij denkt dat je nog in de Bravo past?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:07 schreef Roellio het volgende:
[..]
Nou, dan hoef ik iig niet zover te lopen vanaf de ingang v/h festivalterrein!
2 jaar terug ging dat prima hoor, toen stonden ze ook in de Bravo volgens mij.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:07 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En jij denkt dat je nog in de Bravo past?
Zonder je droom aan gruzelementen te willen gooien; Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Matisyahu nogal zuigt, live.quote:
voor dronken vrijgezellen/boeren of 6-jarigen dan toch...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:06 schreef Roellio het volgende:
Plastic bekertjes aan een visdraadje wegtrekken voor de neus van zo'n bekertjes-raap-pauper is de nieuwe hit!
Mike & co hebben nog wat hitjes gehad sindsdien. En bovendien stonden ze destijds vast niet tegenover een nobody in de Alpha die amper publiek zal trekken....quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:10 schreef Roellio het volgende:
[..]
2 jaar terug ging dat prima hoor, toen stonden ze ook in de Bravo volgens mij.
Zijn ze zoveel populairder geworden sinds die tijd?
Ik kreeg hem vrijwel directquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:27 schreef London_Calling het volgende:
Hoe lang duurt het voordat je die sms met de link krijgt? Ik heb nu meer dan een half uur geleden een smsje gestuurd.
Goh, ben ik die bronquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:28 schreef Roellio het volgende:
[..]
Zonder je droom aan gruzelementen te willen gooien; Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Matisyahu nogal zuigt, live.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:39 schreef Basp1 het volgende:
Bedankt voor het programma over te typen S_B![]()
Ik neem alleen aan dat de laatste dag zondag moet zijn![]()
Argh, begin er niet over... pijnlijke keuzes all over the placequote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Goh, ben ik die bron?
Sowieso met je zowel Spinvis als Matisyahu links laten liggen en naarWolfmother
gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |