Kutquote:Op zondag 16 juli 2006 22:14 schreef MUUS het volgende:
[..]
Shrek, poppedropje, maar daar zat een ezel in en geen wit paard..
Maar ik ga niet naar die partijtjes met Ratelslangetjes en Paultjuhhsquote:
Jawel MUUS, de ezel wordt uiteindelijk even een wit paard.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:14 schreef MUUS het volgende:
[..]
Een blondees?quote:
En zeker geen uitgemergeld paard.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:14 schreef MUUS het volgende:
[..]
weetikdat! Ik heb er nooit wat van gehoord, ik spreek dat figuur nooit en ik ga niet naar meets en en en..ja ik weet het niet. Het heeft vast iets te maken met de pussydeluxe-clan?quote:Op zondag 16 juli 2006 22:14 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Nee ff serieus hoe heet zij nou!!?
Deel 2 zeker? Niet gezien.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jawel MUUS, de ezel wordt uiteindelijk even een wit paard.
quote:Op zondag 16 juli 2006 22:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maar ik ga niet naar die partijtjes met Ratelslangetjes en Paultjuhhs
ze had iets met bitch in dr usernamequote:Op zondag 16 juli 2006 22:15 schreef veldmuis het volgende:
[..]
weetikdat! Ik heb er nooit wat van gehoord, ik spreek dat figuur nooit en ik ga niet naar meets en en en..ja ik weet het niet. Het heeft vast iets te maken met de pussydeluxe-clan?
BadAssBitchSmut.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:14 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Nee ff serieus hoe heet zij nou!!?
iets met bitch in dr username
Nou ik jou toch spreek, hoe is het met je voorliefde voor kilts?quote:Op zondag 16 juli 2006 22:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maar ik ga niet naar die partijtjes met Ratelslangetjes en Paultjuhhs
Why?quote:Op zondag 16 juli 2006 22:16 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Nou ik jou toch spreek, hoe is het met je voorliefde voor kilts?
Bitchx3quote:Op zondag 16 juli 2006 22:16 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ze had iets met bitch in dr username1!!
Nieuwsgierig! NIET DAT IK EEN KILT AAN GA DOEN BEN JE BETOETERT maar gewoon nieuwsgierigheid!quote:
Noem jij Biogarde nou labiel?!quote:Op zondag 16 juli 2006 22:16 schreef veldmuis het volgende:
[..]
En werd niet geneukt door een labiele fokker!
Nee joh! Da's nu Pescaldinges.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |