Ze gaat ervanuit dat ik weer skype dan heb je wel hoge luistercijfers jaquote:
quote:
.... man, 18+, handicap geen bezwaar?quote:Op zondag 16 juli 2006 22:05 schreef SterkStaaltje het volgende:
*Ratelslangetje zoekt,.....
pompidompidom,.....
YVONNE IS BIO TOEVALLIG NIET NEGENTIEN?!quote:Op zondag 16 juli 2006 22:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jamaar kijk, jij bent nog jong, en Bio, ach, Bio
Zo'n knuffelbeer gun je toch alles?
ja maar meistiertje is de dochter van ratelslangetje daaromquote:
De grote beer met het skelet!quote:Op zondag 16 juli 2006 22:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jamaar kijk, jij bent nog jong, en Bio, ach, Bio
Zo'n knuffelbeer gun je toch alles?
Bio, oppassen danquote:Op zondag 16 juli 2006 22:06 schreef veldmuis het volgende:
[..]
YVONNE IS BIO TOEVALLIG NIET NEGENTIEN?!
ik heb niks gezegd tegen jou over die trioquote:Op zondag 16 juli 2006 22:06 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ja maar meistiertje is de dochter van ratelslangetje daarom
***breaking news ***
hoor net van sebasser dat meistiertje er ook bij betrokken is geweest![]()
*Krak*quote:
Jaja, maar vertel!!!quote:
"Ratelslangetje goes wild" ?quote:Op zondag 16 juli 2006 22:09 schreef veldmuis het volgende:
[..]
HEE DIE IS VAN DIE FILM MET DIE BEESTEN
Streep wil racen?quote:Op zondag 16 juli 2006 22:09 schreef veldmuis het volgende:
[..]
HEE DIE IS VAN DIE FILM MET DIE BEESTEN
Ja kind, bel d'r maar even, wij wachten wel hoorquote:
Dat vraag ik toch ook niet aan jouquote:
quote:
NEENEENEE EN OOK NIET FINDING NEMO MAAR DIE ANDERE IETS MET EEN S EN EEN GROEN GEVAL IS DE HOOFDROL!!!quote:
Euh, okay?quote:
Oooooh, The Sixth Sense!quote:Op zondag 16 juli 2006 22:10 schreef veldmuis het volgende:
[..]
[..]
NEENEENEE EN OOK NIET FINDING NEMO MAAR DIE ANDERE IETS MET EEN S EN EEN GROEN GEVAL IS DE HOOFDROL!!!
Je herinnert je eindelijk iets?quote:
yvonne is blond!quote:Op zondag 16 juli 2006 22:12 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik dacht dat Bio wat had met die blondine van de vorige meet?
Och, houd je shrek dichtquote:Op zondag 16 juli 2006 22:12 schreef veldmuis het volgende:
[..]
zeg MUUS je weet heeeel goed welke film ik bedoel! Ik alleen niet.
Shrek, poppedropje, maar daar zat een ezel in en geen wit paard.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:12 schreef veldmuis het volgende:
[..]
zeg MUUS je weet heeeel goed welke film ik bedoel! Ik alleen niet.
Nee ff serieus hoe heet zij nouquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |