quote:Op zondag 16 juli 2006 22:35 schreef Sanne het volgende:
Je als vrouw niet mogen wassen zou voor mij ook een punt zijn waar ik me niet in zou willen/kunnen aanpassen. Vind het nogal ver gaan.
Dat vond ik eigenlijk een beetje jammer, maar blijkbaar was de situatie zo uit de hand gelopen qua emoties dat het toch maar even moest...quote:Op zondag 16 juli 2006 22:25 schreef Jesssica het volgende:
is er een tolk aanwezig ofzo dat dat haagse gezin gewoon NL praat en dat die stamleden ze nog verstaan ook?![]()
dat misschien wel, maar sporen doet dat gezin sowieso echt niet hoorquote:Op maandag 17 juli 2006 16:59 schreef MadGuy het volgende:
De Rentiers passen zich perfect aan.
Die Belgen zijn inderdaad heel erg onbeschoft, maar zijn ook wel zo'n beetje bij de meest extreme stam terecht gekomen qua normen en waarden, denk ik.
Wat mij grappig lijkt is dat je bijvoorbeeld als westerling bij de Himba langs gaat en dan Kateeko ziet en plots tegen haar zegt: "Hey Kateeko!" En dan kijken hoe ze reageert.quote:Op maandag 17 juli 2006 17:01 schreef Dementor het volgende:
Ik zou ook wel eens bij de Himba's willen wonen voor een week of twee
Dat is een mengsel van oker, botervet en kruiden.quote:Op maandag 17 juli 2006 17:24 schreef Orcaman1984 het volgende:
Wat hebben de Himba's trouwens in hun haar zitten? Lijkt wel of ze er modder in doen of een soort vet?
Emoties zijn toch universeel en de belangrijkste woorden zoals eten, jagen en slapen leer je zoquote:Op maandag 17 juli 2006 17:29 schreef roburt het volgende:
ik zou gek worden vanwege het feit dat je niks begrijpt van wat ze zeggen.
Okee, doordenkertjequote:De Himba hebben een heel ander tijdsperspectief dan wij. Ze zien de tijd als een rivier die langs stroomt. De toekomst ligt achter hen, want dit gedeelte van de rivier is nog niet langs gestroomd. Het verleden ligt voor hen, want dit is de rivier die langs gestroomd is en dus zichtbaar
ze mochten het land niet in..quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:04 schreef Kidney_Bean het volgende:
lol die ruzies snapte ik ook niet helemaal: grens dit grens dat ik moet mijn grens voor mijn vrouw verleggen dat...vind het wel top dat ze die serie nu weer uitzenden, want ik had dus ook alleen de groeten terug gezien, niet de groeten uit de rimboe. Vraag me alleen af waarom je bij de groeten terug niets van die belgen hebt gezien?
dat zal ongetwijfeld zo zijn, maar daarom mag ik het toch heftig vinden hoe ze die kip slachten? Ik heb zoiets nog nooit gezien, dus tja. Om dat nu gelijk bekrompen te noemenquote:Op zondag 23 juli 2006 21:38 schreef MadGuy het volgende:
Jemig, in de westerse slachthuizen gebeuren er wel dieronvriendelijker dingen, hoor.Ik vind het ook geen prettig gezicht, maar om er nu zo bekrompen over te doen.
Idd wel respectloos.quote:Op zondag 30 juli 2006 21:29 schreef Sanne het volgende:
Wat een trutten die Belgen en dat gesmijt met water.
Tja, SBS6. Dat verwacht je niet zo snel.quote:Op maandag 31 juli 2006 07:01 schreef Cyan het volgende:
Het is raar dat veel mensen groeten uit de rimboe gemist hebben en groeten terug wel gezien hebben (waaronder wij). Het is toch een van de leukste vernieuwende programma's.
Die mensen moeten of dichterbij het water gaan wonen of een leiding aanleggen.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:39 schreef Jesssica het volgende:
ik vond het ook enorm respectloos hoe die Belgen met dat water omgingen! Hoe dom kan je zijn om niet te weten hoe waardevol water voor deze mensen is... pffff![]()
Ja, vooral die vader is heel geinteresseerd en doet met bijna alles mee! Over het algemeen vind ik vooral de mannen goed meedoen en de vrouwen klagen vooralquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:45 schreef Omaha het volgende:
Die familie die een BBQ verzorgde voor de stam is nog het leukst en meest geinteresseerd volgens mij (kijk nu voor het eerst)
Mee eens... sommige reacties begrijp ik ook wel. Vrouwen zijn toch wat emotioneler dan mannen over het algemeen. Ik denk dat ik het er ook minder "goed" vanaf zou brengen dan mijn vriend, niet uit desinteresse maar omdat ik me volgens mij niet over mijn angst voor beestjes enz. kan heen zetten, meer last zou hebben van heimwee, moeite met het slachten van dieren...quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:53 schreef Orcaman1984 het volgende:
[..]
Ja, vooral die vader is heel geinteresseerd en doet met bijna alles mee! Over het algemeen vind ik vooral de mannen goed meedoen en de vrouwen klagen vooral![]()
handen boven de lankens vriend.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:46 schreef edje34 het volgende:
Die Moniek heeft echt een oude kop voor haar leeftijd ze is 36.
Ziet dat mevr Rentier er beter uit en die is 10 jr ouder dan Moniek
Monique ligt te vaak in de zon.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:46 schreef edje34 het volgende:
Ja, dat viel me ook op de vorige afleveringquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:46 schreef edje34 het volgende:
"Ik weet het een koalabeer"quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:09 schreef Asskicker14 het volgende:
Die inheemse die een aap nadoet.
Ik weet het niet hoor. Een konijn, kangeroe. Die 2 dieren komen niet eens in Afrika voor.
Idd die zoon past echt totaal niet bij die vaderquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:57 schreef MadGuy het volgende:
Monique is zo'n raar mens. Heel de argumentatie van die familie rondom die stier klopt ook van geen kanten. Het is geen prettig gezicht, maar wat denk je dat er in de slachthuizen hier gebeurt dan, dat die beestjes worden doodgeaaid ofzo?
Die vader van de Belgen vind ik echt een meesterlijke man. Ondanks zijn vieze snor en incestueuze neigingen () past hij zich geweldig aan en weet hij gewoon ook van aanpakken. Volgens mij is die Bram een latente homo.
Rotterdammers?quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:56 schreef roburt het volgende:
fam. rendier is tof
belgen is alleen die pa tof
en die rotterdammers is die pa en zoon wel redelijk oke maar wordt ze wel moeilijk gemaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |