Ik ken heel veel pagans, en ze werken allemaal... en wat voor tik moeten ze hebben volgens jou?quote:Op zondag 16 juli 2006 19:27 schreef nightfall het volgende:
dat soort figuren ja,. werkschuw en hebben een tik.
Dat moet er inderdaad nog 's bijkomen ja..quote:Op zondag 16 juli 2006 19:35 schreef Sunaebo het volgende:
Als je het normaal en objectief zou kunnen beschrijven zou het nog een topic waard zijn.
Volgens mij denk jij als je naar dit plaatje kijktquote:
AVADA KADAVRA!!!!!!!!!!!!!!11111111quote:Op zondag 16 juli 2006 19:33 schreef ICTservice het volgende:
Ben zelf iemand die zich veel bezighoudt en verdiept in dit soort dingen, en ik werk gewoon bijne de gehele vakantie lang hoor...
En inderdaad..
Welke tiks bedoel je?
quote:Op zondag 16 juli 2006 19:44 schreef Biancavia het volgende:
TS is gewoo
[..]
Dat mag dus niet he!
Nou is ICTservice dood.
Mischien moet ie gewoon eens wat informatie opzoeken, of boeken lezen?quote:Op zondag 16 juli 2006 19:45 schreef Biancavia het volgende:
Maar goed, TS is gewoon jaloers, omdat hij vastgebakken zit in zijn eigen simpele saaie materialistische wereldje en niet de competentie heeft om zich te verplaatsen in een fantasiewereld.
Waarom denk jij dat andere mensen denken dat ze specialer zijn dan jij, omdat ze zich uitleven in een fantasie?quote:Op zondag 16 juli 2006 19:48 schreef Zuen het volgende:
Ik ben niet jaloers, ik ben NIEUWSGIERIG. Dat jullie je nou meteen aangevallen voelen, zo bedoel ik het helemaal niet, de tering. Het is een sarcastische OP, maar ik zal hem even veranderen voor jullie.
Die mensen zijn er vrij weinig hoor.quote:Op zondag 16 juli 2006 19:52 schreef Zuen het volgende:
Maar mensen die daadwerkelijk geloven dat ze magische krachten bezitten, en wat voor krachten zouden dit dan moeten zijn?
Überhaupt, mensen die!quote:Op zondag 16 juli 2006 19:54 schreef NanKing het volgende:
überhaupt, mensen die denken dat ze zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |