Ha-ha.quote:Op zondag 16 juli 2006 18:57 schreef moomphs het volgende:
Het is gewoon een excuus om erbij te lopen in gothickleding.
Ik stem toequote:Op zondag 16 juli 2006 19:02 schreef whosvegas het volgende:
Ik haat menser die over andere mensen oordelen
Ga met duplo spelen, TS![]()
Goed onderbouwde argumentatie heb je ook.quote:Op zondag 16 juli 2006 19:01 schreef ICTservice het volgende:
Nee.
Deze discussie te vaak voorbij zien komen, dus verspilde energie..![]()
Dankjewel, was mijn bedoeling ook niet om een ''argumentatie'' neer te planten.quote:Op zondag 16 juli 2006 19:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Goed onderbouwde argumentatie heb je ook.
christendom brainwashquote:Op zondag 16 juli 2006 19:07 schreef Zuen het volgende:
ICTservice, ik laat ze ook in hun waarde. Elk mens moet zelf weten wat ze doet, maar waarom zou je denken dat je een heks ofzo bent, waarschijnlijk ben je later dan alleen maar teleurgesteld omdat je er achter komt dat het eigenlijk niet klopt.
Precies, een mens kan ervoor kiezen Gothic kleding te dragen, maar dat hekserij een excuus is om Goth te worden is gewoon onzin..er zijn er zat die het zijn en het wel accsepteren maar er qua denken en kleden niets mee doen..klinkt raar, maar die heb je wel..anderen benuttigen het weer wel..quote:Op zondag 16 juli 2006 19:14 schreef -Lillith- het volgende:
hekserij, gothic en larp zijn niet met elkaar te vergelijken en hebben geen donder met elkaar te maken.....
Het komt er op neer dat jij je liever met andere dingen/behoeftes bezighoudt dan deze mensen die geintereseerd zijn in krachten van de natuur zelfquote:Op zondag 16 juli 2006 19:18 schreef TheDenialTwist het volgende:
Van mij mogen ze, maar ik snap het ook niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |