Je worp hem vast je vuige blik toe, hm?quote:Op zondag 16 juli 2006 18:46 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Die conducteur die mij géén boete gaf toen ik in het weekend vergeten was een kaartje te kopen was wél tof.
Hij keek mij eerst raar aan, toen ik mijn week-ov liet zien. Toen zei ik "oh ja, het is weekend hè?!". Toen zei hij "als je uitstapt bij rotterdam alexander en daar een kaartje koopt is het ok!"quote:Op zondag 16 juli 2006 18:50 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Je worp hem vast je vuige blik toe, hm?
En dat heb je toen gedaan? Braaf-eaux!quote:Op zondag 16 juli 2006 18:52 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Hij keek mij eerst raar aan, toen ik mijn week-ov liet zien. Toen zei ik "oh ja, het is weekend hè?!". Toen zei hij "als je uitstapt bij rotterdam alexander en daar een kaartje koopt is het ok!"
Het daarna gekochtte kaartje werd nog 2x gecontroleerd. En ik betwijfel of die andere conducteurs óók zo tof waren!quote:Op zondag 16 juli 2006 18:54 schreef moomphs het volgende:
[..]
En dat heb je toen gedaan? Braaf-eaux!
Och, en zo niet, dan had je hen je vuige blik toe kunnen werpen.quote:Op zondag 16 juli 2006 18:57 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Het daarna gekochtte kaartje werd nog 2x gecontroleerd. En ik betwijfel of die andere conducteurs óók zo tof waren!
Waarom zou ik in hemels naam iemand een vuige blik toe willen werpen, als ik er niet aan twijfel dat die persoon tof is?quote:Op zondag 16 juli 2006 18:59 schreef moomphs het volgende:
[..]
Och, en zo niet, dan had je hen je vuige blik toe kunnen werpen.
Ik begrijp echt niks van die zin.quote:Op zondag 16 juli 2006 19:01 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Waarom zou ik in hemels naam iemand een vuige blik toe willen werpen, als ik er niet aan twijfel dat deze persoon tof is?
Ik ben momenteel niet onder de invloed van het een of ander, David.quote:
Ik zei toch ook niet dat het aan jou lag!quote:Op zondag 16 juli 2006 19:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ben momenteel niet onder de invloed van het een of ander, David.
Ch. Hoe kon je. Ik had anders van jou verwacht.quote:Op zondag 16 juli 2006 18:50 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Je worp hem vast je vuige blik toe, hm?
Het was Dead-Doll! Domme goffik dat het er is.quote:Op zondag 16 juli 2006 19:07 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ch. Hoe kon je. Ik had anders van jou verwacht.
Oh, dat heldert de dingen wat op, ja.quote:Op zondag 16 juli 2006 19:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik zei toch ook niet dat het aan jou lag!
Kutwijf.quote:Op zondag 16 juli 2006 19:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het was Dead-Doll! Domme goffik dat het er is.
Hier!quote:Op zondag 16 juli 2006 19:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Krullen! Overal!
Mwoah, ik denk niet dat mijn stel krullen vindt dat hij eronder lijdt hoor.quote:Op zondag 16 juli 2006 19:16 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Heb liever medelijden, met degenen die 24 uur per dag gebukt gaan onder een lading krullen!
Hij weet de schijn goed op te houden, als jij in de buurt bent!quote:Op zondag 16 juli 2006 19:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mwoah, ik denk niet dat mijn stel krullen vindt dat hij eronder lijdt hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |