Die egaliseer vloer zelf kan wel, maar je kan er dan nooit meer zeil / vinyl of tegels op de vloer leggen.quote:Op zondag 16 juli 2006 18:55 schreef BYM het volgende:
Als je het echt niet kunt verwijderen, is het dan een idee om er een laag egaliseer cement overheen te storten ?
Hmmm.. dit is natuurlijk wel het proberen waardquote:Op zondag 16 juli 2006 19:07 schreef _Arthur het volgende:
Schep, schoffel en/of bakstenen.
Met de schep en de schoffel kan je de resten er afsteken. Met de bakstenen 'schuur' je over de vloer heen om de lijm er vanaf te schuren.
Met de lekkage heeft er 2 cm water in de keuken gestaan, en het zit nog muur en muur vastquote:Op zondag 16 juli 2006 19:09 schreef longinus het volgende:
Sommige lijmsoorten zijn oplosbaar in water, maar ik ben bang dat je het moet afsteken.
Er zijn trouwens apparaten te huus speciaal voor dit doel.
Waarom kan je er dan geen zeil meer inleggen?quote:Op zondag 16 juli 2006 19:07 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Die egaliseer vloer zelf kan wel, maar je kan er dan nooit meer zeil / vinyl of tegels op de vloer leggen.
Om nu dan tegen een kale betonvloer aan te kijken in de keuken![]()
Dat zou wel tof zijn, maar hij verhuurt dat huis en wil het graag kaal opleverenquote:Op zondag 16 juli 2006 22:54 schreef Nytro het volgende:
Nix aan doen, laminaat erover, klaar.
Althans, dat zou ik doen..
Het is een huurwoning; ik weet de smaak niet van de toekomstige bewoners, en om nou duur laminaat er in te leggen wat er een week later weer even hard uit wordt gegooitquote:Op zondag 16 juli 2006 22:54 schreef Nytro het volgende:
Nix aan doen, laminaat erover, klaar.
Althans, dat zou ik doen..
En lukt het al?quote:Op maandag 17 juli 2006 17:39 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Het is een huurwoning; ik weet de smaak niet van de toekomstige bewoners, en om nou duur laminaat er in te leggen wat er een week later weer even hard uit wordt gegooit![]()
Daarom kiezen wij ook altijd voor een kale oplevering; op de trap, gang en overloop na![]()
Dat heb ik ook van de week gehaald, maar het werkt voor geen meter....quote:Op maandag 17 juli 2006 16:13 schreef Conflict het volgende:
Ik heb eens een trap ontdaan van lijmresten door het warm te maken met een verfbrander. gaat wel stinken, deuren en ramen open dus![]()
Er bestaat ook vloeibare lijmrestverwijderaar trouwens, te koop bij de bouwmarkt.
Daar heb ik dan zelf ook geen ervaring mee, met een verfbrander welquote:Op maandag 17 juli 2006 19:32 schreef Grotezwans het volgende:
[..]
Dat heb ik ook van de week gehaald, maar het werkt voor geen meter....
Ja dat is dan ook weer een overpeinzing waard jaquote:Op zondag 16 juli 2006 22:37 schreef Vonkenboer het volgende:
Hoogstwaarschijnlijk kom ik dan boven de dorpels uit van de keuken, met alle nare gevolgen van dien
Ik heb niet veel spelling, hoogstens één cm
Verfafbrander werkt niet echt op dit soort ondergrond, er gebeurd laten we zeggen vrij weinigquote:Op maandag 17 juli 2006 17:57 schreef Conflict het volgende:
[..]
En lukt het al?
Of was mijn tip weer niet goed?![]()
dit kan niet hoor..quote:Op zondag 16 juli 2006 18:55 schreef BYM het volgende:
Als je het echt niet kunt verwijderen, is het dan een idee om er een laag egaliseer cement overheen te storten ?
dude!quote:Op maandag 17 juli 2006 22:54 schreef BYM het volgende:
En anders een hamer en steenbeitel ? Zo heb ik vorig jaar een dikke laag tegels in de wc van de wand afgemept, en inmiddels denk ik erover steenhouwen er maar als hobby bij te houden, ik kan het nu redelijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |