Euh Duifje....quote:
Het heeft nog steeds die 'nieuwe-forum-geur'.quote:
Inside joke van BB....quote:Op zondag 16 juli 2006 19:14 schreef NJ het volgende:
Dat "En Vast!" snap ik niet helemaal?
Tóch komen doen hè?quote:
Dan is het een hele leuke toevoeging.quote:Op zondag 16 juli 2006 19:15 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Inside joke van BB....
Als de uitzending begint roept iedereen in het uitzendingentopic... En Vast!
In de eerste BB zag je in de leader (dat intro waarmee een uitzending begint) wat beelden van de regiekamer en dan hoorde je iemand "en vast" zeggen.quote:Op zondag 16 juli 2006 19:14 schreef NJ het volgende:
Dat "En Vast!" snap ik niet helemaal?
Ja wè?quote:Op zondag 16 juli 2006 19:16 schreef NJ het volgende:
Ik dacht namelijk dat het iets Brabants was ofzo..
Houdoe.quote:Op zondag 16 juli 2006 19:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja wè?
Ik doe niet aan broabaants op fok!
Zijn dat alle vaste SHO-gangers?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:34 schreef Duiveltja het volgende:
Ik had al een feestje georganiseerd. Kom je ook?
[afbeelding]
Seki zag ik laatst ergens op tv, bij Shownieuws volgens mij.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:41 schreef laffer het volgende:
ik hoop dat deze BB wat spannender wordt dan de vorige![]()
ik heb ze allemaal gevolgd, ook "de bus" met seki en aziz...maar de laatste BB met al die niets zeggende knurften in dat huis kon me niet echt boeien
![]()
Ik ben nog laterquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Dit subforum viel me net pas voor het eerst op.
Hej yvonnequote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:29 schreef yvonne het volgende:
Hoi!
Luciiiiiiiiiiiiiiiiiiiilllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllleeeeeeeeeeeeeeeee!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hej yvonne
Ehh...ff vraagje tussendoor maar is het de bedoeling dat ik hier modrechten heb? Ik zie namelijk een modpanel bij mn posts
Weer een rechtenprobleempje dusquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Luciiiiiiiiiiiiiiiiiiiilllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllleeeeeeeeeeeeeeeee!
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Luciiiiiiiiiiiiiiiiiiiilllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllleeeeeeeeeeeeeeeee!
Had iedereen nu modrechten??quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |