abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39883548
quote:
Op zondag 16 juli 2006 19:34 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Volgens mij heb je eerder wel anders gezegd, en anders is het simpel, gezien het feit dat je alle laffe daden van de marokkanen in Nederland goed praat moet je wel een marokkaan zijn, en dus is de kans groot dat je bent opgevoed met een haat tegen Joden, wat ook in al je posts blijkt.
ook onzin en vooroordelen
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  zondag 16 juli 2006 @ 19:37:42 #152
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_39883559
quote:
Op zondag 16 juli 2006 19:32 schreef Arnold_fan het volgende:
Het is heel simpel, elke keer als iemand een zelfmoordaanslag pleegt is het een kwestie van de resten van de zelfmoordenaar niet aan de familie geven, maar deze vermalen en aan varkens voeren. Een goede kans dat ze dan minder happig zijn om zichzelf op te blazen, dan kunnen ze wel fluiten naar de maagden in de hemel
Die taktiek hebben Engelsen gebruikt in Afrika als ik het me goed herinner, bleek foolproof te zijn. Géén idee waarom die taktiek niet in ere wordt hersteld. Waarschijnlijk omdat men in het Westen zo gebeten is om "goede" vriendjes te blijven met de moslims.
This, however, is a passing nightmare; in time the earth will become again incapable of supporting life, and peace will return.
-- Bertrand Russell
Glasnosteraar=Godslasteraar
  zondag 16 juli 2006 @ 19:37:47 #153
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39883562
quote:
Op zondag 16 juli 2006 19:35 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Een tactiek die de Britten anderhalve eeuw geleden al met succes toegepast hebben.
Ik vraag me ook af waarom dat nu niet wordt toegepast.....
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_39883570
quote:
Op zondag 16 juli 2006 19:26 schreef Meki het volgende:

[..]

ze vermoorden nu ook buitenlanders
Er wonen 6 miljard mensen op deze aardbol. Heb jij enig idee hoeveel daarvan buitenlander zijn?
  zondag 16 juli 2006 @ 19:38:23 #155
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39883582
quote:
Op zondag 16 juli 2006 19:36 schreef Meki het volgende:

[..]

ook onzin en vooroordelen
Analyseren en concluderen
pi_39883599
quote:
Op zondag 16 juli 2006 19:37 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Omdat het mijns inziens tamelijk naïef is om te denken dat het nu ook echt zal werken.
  zondag 16 juli 2006 @ 19:38:58 #157
121310 venomsnake
El Saltador
pi_39883601
quote:
Zware aanvallen

Zeker tien Libanese burgers zijn zondag om het leven gekomen door Israëlische luchtaanvallen op de Zuid-Libanese havenstad Tyrus. Tientallen mensen zijn volgens de eerste berichten gewond geraakt.

De commandant van de Israëlische strijdkrachten in het noorden van Israël, generaal-majoor Udi Adam, heeft volgens de Amerikaanse nieuwszender CNN aangekondigd dat Israël de komende uren zware aanvallen op Zuid-Libanon gaat uitvoeren. "Binnen twee of drie uur zullen wij Zuid-Libanon zwaar aanvallen."

Israël heeft zondag alle burgers in Zuid-Libanon opdracht gegeven te vertrekken. De commandant van de strijdkrachten in het noorden van Israël maakte het bevel openbaar bron: nu.nl
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 16 juli 2006 @ 19:39:03 #158
38229 kanaiken
Een lieve gezeisde kanaiken
pi_39883603
quote:
Op zondag 16 juli 2006 19:29 schreef Meki het volgende:

[..]

dat blijft geheim
ik ben ook geen Moslim dus vooroordelen daarvan kunnen weg gelaten
Maar je als moslim benaderen is tot nu toe erg goed bevallen, waarom verandering brengen daarin?
Stel dat er geen hypothetische veronderstellingen bestaan.
Is dit een schijnvraag waarin het antwoord al besloten ligt?
>>> Geen referrertje in sigs <<<
pi_39883628
Het is toch jammer dat Israel elke keer weer in de shit zit. Dat land barst van de potentie, als t zn economie op een normale manier op zou kunnen bouwen dan is het al gauw het technologische centrum van de wereld. Helaas zie ik geen oplossing in het geheel.

Al staat Israel bijna alles af dan willen ze ook dat laatste stukje land.

Wat ik trouwens irritant vind aan het gedoe in Libanon is dat Israel in 2000 het stuk land teruggegeven heeft en dat dit zoals altijd weer gezien werd als een overwinning van Hezbollah, waaropvolgend ze weer lekker doorgaan omdat ze denken dat het dus kennelijk zin heeft.
Ik snap Israel wel dat ze niet meer zoveel zin hebben in te geven op deze manier.
  zondag 16 juli 2006 @ 19:40:08 #160
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39883635
quote:
Op zondag 16 juli 2006 19:38 schreef Monidique het volgende:

[..]

Omdat het mijns inziens tamelijk naïef is om te denken dat het nu ook echt zal werken.
Baat het niet dan schaad het niet, ik vind het belachelijk om rekening te houden met de wensen van de nabestaanden van een zelfmoordenaar.
pi_39883648
quote:
Op zondag 16 juli 2006 19:37 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

jij beschuldigt mij met Joden haten
heb jij bron daarvan
  zondag 16 juli 2006 @ 19:41:08 #162
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_39883668
quote:

[..]

Een tactiek die de Britten anderhalve eeuw geleden al met succes toegepast hebben.
Ja, Noord-Afrika is sinds begin vorige eeuw een vredig paradijs geworden zonder moslimterrorisme.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  zondag 16 juli 2006 @ 19:43:10 #163
38229 kanaiken
pi_39883723
quote:

[..]

quote:
Op zondag 16 juli 2006 19:41 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Ja, Noord-Afrika is sinds begin vorige eeuw een vredig paradijs geworden zonder moslimterrorisme.
Waar praten we hier over? En is noord-afrika niet het kindje van Frankrijk?
pi_39883730
quote:
Op zondag 16 juli 2006 19:39 schreef kanaiken het volgende:

[..]

Maar je als moslim benaderen is tot nu toe erg goed bevallen, waarom verandering brengen daarin?
Nee ik heb mijn nationaliteit nooit vrij gegeven
pi_39883744
quote:
Op zondag 16 juli 2006 19:39 schreef alex4allofyou het volgende:

Wat ik trouwens irritant vind aan het gedoe in Libanon is dat Israel in 2000 het stuk land teruggegeven heeft en dat dit zoals altijd weer gezien werd als een overwinning van Hezbollah,
De ontvoering van 2 soldaten werd ook gevierd met snoepjes uitdelen op straat
als zijnde een overwinning op de Israeli's.
Net zoiets als een bomaanslag op een Amerikaans voertuig in Irak.
Zal wel met hun minderwaardigheidscomplex te maken hebben.
  zondag 16 juli 2006 @ 19:44:42 #166
38229 kanaiken
pi_39883755
quote:
Op zondag 16 juli 2006 19:43 schreef Meki het volgende:

[..]

Nee ik heb mijn nationaliteit nooit vrij gegeven
Dat beweer ik ook niet. Ik zeg enkel dat wanneer we je als moslim beschouwen, met de daarbij behorende vooroordelen, dat een geringe foutmarge voortbrengt.
pi_39883806
Ook een opsteker voor de nieuwe regering van Israël: ze zetten Patriot-raketten neer tegen vijandelijke raketten en de volgende dag vallen er acht doden in Haïfa. Het zou mij niets verbazen als Likoed voor het einde van het jaar weer aan de macht is.
pi_39883811
quote:
Op zondag 16 juli 2006 19:44 schreef kanaiken het volgende:

[..]

Dat beweer ik ook niet. Ik zeg enkel dat wanneer we je als moslim beschouwen, met de daarbij behorende vooroordelen, dat een geringe foutmarge voortbrengt.
oow dan heb ik ook het recht om dan ook te vooroordelen
  zondag 16 juli 2006 @ 19:47:57 #169
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_39883839
quote:
Op zondag 16 juli 2006 19:33 schreef Glasnosteraar het volgende:
Toch opvallend, de waarde van gedode kinderen blijkt bij moslims af te hangen van wie die kinderen om zeep heeft geholpen.
Dood een moslim een niet-islamitisch kind, géén waarde. Dood een moslim een islamitisch kind, zeer geringe waarde. Dood een niet-moslim een islamitisch kind, naar wat voor een aanleiding dan ook, is het heibel, grote grote heibel.
Lariekoek .De kinderen van Beslan zijn met veel kabaal jarenlang verslagen.

Over de kinderen van Tsjetsjenie zelden tot nooit in een tijdspan van 7 jaar.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
  zondag 16 juli 2006 @ 19:48:20 #170
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_39883852
quote:
Op zondag 16 juli 2006 19:39 schreef alex4allofyou het volgende:
...............

Wat ik trouwens irritant vind aan het gedoe in Libanon is dat Israel in 2000 het stuk land teruggegeven heeft en dat dit zoals altijd weer gezien werd als een overwinning van Hezbollah, waaropvolgend ze weer lekker doorgaan omdat ze denken dat het dus kennelijk zin heeft.
Ik snap Israel wel dat ze niet meer zoveel zin hebben in te geven op deze manier.
idem wat betreft Gaza. Met Hezbollah en Hams, en al dat soort extremisten is simpelweg geen vrede mogelijk. Was het de Wetenschappelijke Raad die onlangs nog aanbeveelde om met Hezbollah & co samen te werken en te steunen.
En dan verbaast men zich dat Europa geen spat in te brengen heeft in al deze problematiek, wie wil er nou zulke zotten bij hebben.
This, however, is a passing nightmare; in time the earth will become again incapable of supporting life, and peace will return.
-- Bertrand Russell
Glasnosteraar=Godslasteraar
pi_39883858
quote:
Op zondag 16 juli 2006 19:08 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

De site heeft als titel: Groups to Bush: Drop Iran-Israel Linkage

Dat Jewish MOEST en ZOU je er zelf even voorzetten he?
Correctie, de PAGINA heeft als titel ...

En de eerste paragraaf is:
quote:
WASHINGTON — Jewish community leaders have urged the White House to refrain from publicly pledging to defend Israel against possible Iranian hostilities, senior Jewish activists told the Forward.
Dus kom niet met zo'n onzinnige klacht af.
pi_39883906
Ik moest lachen om de opmerking van Syrie dat ze terug gaan slaan als Israel ze aanvalt :´)
  zondag 16 juli 2006 @ 19:51:09 #173
38229 kanaiken
pi_39883933
quote:
Op zondag 16 juli 2006 19:46 schreef Meki het volgende:

[..]

oow dan heb ik ook het recht om dan ook te vooroordelen
Altijd al gehad, Meki, altijd al gehad.
Wist je dat niet?
pi_39883957
quote:
Op zondag 16 juli 2006 19:40 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Baat het niet dan schaad het niet, ik vind het belachelijk om rekening te houden met de wensen van de nabestaanden van een zelfmoordenaar.
Als je een herhaling wilt van de cartoonrellen met erbij horende aanslagen op westerlingen in bvb Indonesië...
pi_39883972
quote:
Op zondag 16 juli 2006 19:50 schreef Paul_NL het volgende:
Ik moest lachen om de opmerking van Syrie dat ze terug gaan slaan als Israel ze aanvalt :´)
Ja, klinkt hetzelfde als toen Saddam Hussein dat zei tegen de Amerikanen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')