ook onzin en vooroordelenquote:Op zondag 16 juli 2006 19:34 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Volgens mij heb je eerder wel anders gezegd, en anders is het simpel, gezien het feit dat je alle laffe daden van de marokkanen in Nederland goed praat moet je wel een marokkaan zijn, en dus is de kans groot dat je bent opgevoed met een haat tegen Joden, wat ook in al je posts blijkt.
Die taktiek hebben Engelsen gebruikt in Afrika als ik het me goed herinner, bleek foolproof te zijn. Géén idee waarom die taktiek niet in ere wordt hersteld. Waarschijnlijk omdat men in het Westen zo gebeten is om "goede" vriendjes te blijven met de moslims.quote:Op zondag 16 juli 2006 19:32 schreef Arnold_fan het volgende:
Het is heel simpel, elke keer als iemand een zelfmoordaanslag pleegt is het een kwestie van de resten van de zelfmoordenaar niet aan de familie geven, maar deze vermalen en aan varkens voeren. Een goede kans dat ze dan minder happig zijn om zichzelf op te blazen, dan kunnen ze wel fluiten naar de maagden in de hemel
Ik vraag me ook af waarom dat nu niet wordt toegepast.....quote:Op zondag 16 juli 2006 19:35 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Een tactiek die de Britten anderhalve eeuw geleden al met succes toegepast hebben.
Er wonen 6 miljard mensen op deze aardbol. Heb jij enig idee hoeveel daarvan buitenlander zijn?quote:
Analyseren en concluderenquote:
Omdat het mijns inziens tamelijk naïef is om te denken dat het nu ook echt zal werken.quote:Op zondag 16 juli 2006 19:37 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af waarom dat nu niet wordt toegepast.....
quote:Zware aanvallen
Zeker tien Libanese burgers zijn zondag om het leven gekomen door Israëlische luchtaanvallen op de Zuid-Libanese havenstad Tyrus. Tientallen mensen zijn volgens de eerste berichten gewond geraakt.
De commandant van de Israëlische strijdkrachten in het noorden van Israël, generaal-majoor Udi Adam, heeft volgens de Amerikaanse nieuwszender CNN aangekondigd dat Israël de komende uren zware aanvallen op Zuid-Libanon gaat uitvoeren. "Binnen twee of drie uur zullen wij Zuid-Libanon zwaar aanvallen."
Israël heeft zondag alle burgers in Zuid-Libanon opdracht gegeven te vertrekken. De commandant van de strijdkrachten in het noorden van Israël maakte het bevel openbaar bron: nu.nl
Maar je als moslim benaderen is tot nu toe erg goed bevallen, waarom verandering brengen daarin?quote:Op zondag 16 juli 2006 19:29 schreef Meki het volgende:
[..]
dat blijft geheim
ik ben ook geen Moslim dus vooroordelen daarvan kunnen weg gelaten
Baat het niet dan schaad het niet, ik vind het belachelijk om rekening te houden met de wensen van de nabestaanden van een zelfmoordenaar.quote:Op zondag 16 juli 2006 19:38 schreef Monidique het volgende:
[..]
Omdat het mijns inziens tamelijk naïef is om te denken dat het nu ook echt zal werken.
jij beschuldigt mij met Joden hatenquote:Op zondag 16 juli 2006 19:37 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af waarom dat nu niet wordt toegepast.....
Ja, Noord-Afrika is sinds begin vorige eeuw een vredig paradijs geworden zonder moslimterrorisme.quote:Op zondag 16 juli 2006 19:35 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Een tactiek die de Britten anderhalve eeuw geleden al met succes toegepast hebben.
quote:Op zondag 16 juli 2006 19:35 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Waar praten we hier over? En is noord-afrika niet het kindje van Frankrijk?quote:Op zondag 16 juli 2006 19:41 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ja, Noord-Afrika is sinds begin vorige eeuw een vredig paradijs geworden zonder moslimterrorisme.
Nee ik heb mijn nationaliteit nooit vrij gegevenquote:Op zondag 16 juli 2006 19:39 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Maar je als moslim benaderen is tot nu toe erg goed bevallen, waarom verandering brengen daarin?
De ontvoering van 2 soldaten werd ook gevierd met snoepjes uitdelen op straatquote:Op zondag 16 juli 2006 19:39 schreef alex4allofyou het volgende:
Wat ik trouwens irritant vind aan het gedoe in Libanon is dat Israel in 2000 het stuk land teruggegeven heeft en dat dit zoals altijd weer gezien werd als een overwinning van Hezbollah,
Dat beweer ik ook niet. Ik zeg enkel dat wanneer we je als moslim beschouwen, met de daarbij behorende vooroordelen, dat een geringe foutmarge voortbrengt.quote:Op zondag 16 juli 2006 19:43 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee ik heb mijn nationaliteit nooit vrij gegeven
oow dan heb ik ook het recht om dan ook te vooroordelenquote:Op zondag 16 juli 2006 19:44 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Dat beweer ik ook niet. Ik zeg enkel dat wanneer we je als moslim beschouwen, met de daarbij behorende vooroordelen, dat een geringe foutmarge voortbrengt.
Lariekoek .De kinderen van Beslan zijn met veel kabaal jarenlang verslagen.quote:Op zondag 16 juli 2006 19:33 schreef Glasnosteraar het volgende:
Toch opvallend, de waarde van gedode kinderen blijkt bij moslims af te hangen van wie die kinderen om zeep heeft geholpen.
Dood een moslim een niet-islamitisch kind, géén waarde. Dood een moslim een islamitisch kind, zeer geringe waarde. Dood een niet-moslim een islamitisch kind, naar wat voor een aanleiding dan ook, is het heibel, grote grote heibel.
idem wat betreft Gaza. Met Hezbollah en Hams, en al dat soort extremisten is simpelweg geen vrede mogelijk. Was het de Wetenschappelijke Raad die onlangs nog aanbeveelde om met Hezbollah & co samen te werken en te steunen.quote:Op zondag 16 juli 2006 19:39 schreef alex4allofyou het volgende:
...............
Wat ik trouwens irritant vind aan het gedoe in Libanon is dat Israel in 2000 het stuk land teruggegeven heeft en dat dit zoals altijd weer gezien werd als een overwinning van Hezbollah, waaropvolgend ze weer lekker doorgaan omdat ze denken dat het dus kennelijk zin heeft.
Ik snap Israel wel dat ze niet meer zoveel zin hebben in te geven op deze manier.
Correctie, de PAGINA heeft als titel ...quote:Op zondag 16 juli 2006 19:08 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
De site heeft als titel: Groups to Bush: Drop Iran-Israel Linkage
Dat Jewish MOEST en ZOU je er zelf even voorzetten he?
Dus kom niet met zo'n onzinnige klacht af.quote:WASHINGTON — Jewish community leaders have urged the White House to refrain from publicly pledging to defend Israel against possible Iranian hostilities, senior Jewish activists told the Forward.
Altijd al gehad, Meki, altijd al gehad.quote:Op zondag 16 juli 2006 19:46 schreef Meki het volgende:
[..]
oow dan heb ik ook het recht om dan ook te vooroordelen
Als je een herhaling wilt van de cartoonrellen met erbij horende aanslagen op westerlingen in bvb Indonesië...quote:Op zondag 16 juli 2006 19:40 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Baat het niet dan schaad het niet, ik vind het belachelijk om rekening te houden met de wensen van de nabestaanden van een zelfmoordenaar.
Ja, klinkt hetzelfde als toen Saddam Hussein dat zei tegen de Amerikanen.quote:Op zondag 16 juli 2006 19:50 schreef Paul_NL het volgende:
Ik moest lachen om de opmerking van Syrie dat ze terug gaan slaan als Israel ze aanvalt :´)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |