En kwaad bloed zetten.quote:Op zondag 16 juli 2006 19:25 schreef Monidique het volgende:
. Je krachtig opstellen en tonen dat je machtig bent is heel wat anders dan je krachtig opstellen, duizenden bombardementen uitvoeren en ondertussen geraakt worden door raketten en je soldaten nog niet terug hebben.
ze vermoorden nu ook buitenlandersquote:Op zondag 16 juli 2006 19:22 schreef venomsnake het volgende:
sky: Security officials say 5 of those killed in Israeli strikes are Canadian.
wel mee eensch isquote:Op zondag 16 juli 2006 19:25 schreef Monidique het volgende:
Er moet wel een succes komen voor Israël, want anders zal misschien blijken dat Olmert een grote fout gemaakt heeft. Je krachtig opstellen en tonen dat je machtig bent is heel wat anders dan je krachtig opstellen, duizenden bombardementen uitvoeren en ondertussen geraakt worden door raketten en je soldaten nog niet terug hebben. Israël lijkt nog niet aan de winnende hand, maar dat is onvermijdelijk in een guerilla-oorlog.
ik heb nooit gezegd welke nationaliteit of geloof ik hebquote:Op zondag 16 juli 2006 19:20 schreef B4CO het volgende:
[..]
Je praat tegen dovenmans oren.
Meki is moslim (no offence) en hij zal nooit toegeven.
Maar altijd herhalen, eromheen draaien, onwaarheden etc verkopen, om zelf zn gelijk te halen.
Dat is overduidelijkquote:Op zondag 16 juli 2006 19:27 schreef Meki het volgende:
[..]
ik heb nooit gezegd welke nationaliteit of geloof ik heb
je verglijkt dit met 11/9quote:Op zondag 16 juli 2006 19:26 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
11 september:
ze vermoorden ook niet-Amerikanen
shit happens
Je hebt gelijk.quote:Op zondag 16 juli 2006 19:27 schreef Meki het volgende:
[..]
afschuwelijk toch - dan is dit toch ook afschuwelijkquote:Op zondag 16 juli 2006 19:27 schreef B4CO het volgende:
[..]
Weet je hoeveel buitenlanders er zijn vermoord bij aanslagen van Hamas?
Je was toch Zweeds en boedhist?quote:Op zondag 16 juli 2006 19:27 schreef Meki het volgende:
[..]
Weer zo een dodende one-liner hequote:Op zondag 16 juli 2006 19:28 schreef Meki het volgende:
[..]
je verglijkt dit met 11/9
is het dan zo erg ?
dit soort dingen gebeuren nu
afkeuring zou beter geweest zijn
dat blijft geheimquote:
Zei ik ergens van niet?quote:Op zondag 16 juli 2006 19:29 schreef Meki het volgende:
[..]
afschuwelijk toch - dan is dit toch ook afschuwelijk
Like I care!quote:Op zondag 16 juli 2006 19:29 schreef Meki het volgende:
[..]
dat blijft geheim
ik ben ook geen Moslim dus vooroordelen daarvan kunnen weg gelaten
Zo zijn die Israeliers niet.. ze zijn geen barbaren like they are?quote:Op zondag 16 juli 2006 19:32 schreef Arnold_fan het volgende:
Het is heel simpel, elke keer als iemand een zelfmoordaanslag pleegt is het een kwestie van de resten van de zelfmoordenaar niet aan de familie geven, maar deze vermalen en aan varkens voeren. Een goede kans dat ze dan minder happig zijn om zichzelf op te blazen, dan kunnen ze wel fluiten naar de maagden in de hemel
Maar jij haalt aan dat ze nu ook buitenlanders 'vermoorden'. En ik meen me te herinneren dat je 11 september, hoewel afschuwelijk, wel Amerika's verdiende loontje vond. Toen hoorde ik je niet over de niet-Amerikanen die omkwamen. Het is gewoon een vergelijking en gekozen omdat het een bekend voorbeeld is zodat het duidelijker is.quote:Op zondag 16 juli 2006 19:28 schreef Meki het volgende:
[..]
je verglijkt dit met 11/9
is het dan zo erg ?
dit soort dingen gebeuren nu
afkeuring zou beter geweest zijn
Volgens mij heb je eerder wel anders gezegd, en anders is het simpel, gezien het feit dat je alle laffe daden van de marokkanen in Nederland goed praat moet je wel een marokkaan zijn, en dus is de kans groot dat je bent opgevoed met een haat tegen Joden, wat ook in al je posts blijkt.quote:Op zondag 16 juli 2006 19:29 schreef Meki het volgende:
[..]
dat blijft geheim
ik ben ook geen Moslim dus vooroordelen daarvan kunnen weg gelaten
Don't underestimate the power of theology, als je althans al wilt beweren dat hun grootste motivatie om iets wel of niet te doen op dat gebied ligt.quote:Op zondag 16 juli 2006 19:32 schreef Arnold_fan het volgende:
Het is heel simpel, elke keer als iemand een zelfmoordaanslag pleegt is het een kwestie van de resten van de zelfmoordenaar niet aan de familie geven, maar deze vermalen en aan varkens voeren. Een goede kans dat ze dan minder happig zijn om zichzelf op te blazen, dan kunnen ze wel fluiten naar de maagden in de hemel
Een tactiek die de Britten anderhalve eeuw geleden al met succes toegepast hebben.quote:Op zondag 16 juli 2006 19:32 schreef Arnold_fan het volgende:
Zo barbaars is het niet om resten op straat te recyclen mijns inziens...... Tenslotte wordt niemand verplicht om zichzelf in een bus op te blazenquote:Op zondag 16 juli 2006 19:33 schreef B4CO het volgende:
[..]
Zo zijn die Israeliers niet.. ze zijn geen barbaren like they are?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |