Het is belachelijk om Hezbollah Libanon's enige defensie te noemen. Het zou ook belachelijk zijn als dat de waarheid was. De trieste waarheid blijkt te zijn dat er een gebied is in Libanon (het zuiden) waar de Libanese staat niets te vertellen heeft...quote:Op zondag 16 juli 2006 18:22 schreef Super7fighter het volgende:
Dit is een voorstel van niks.
Als er een gedemilitariseerde zone in Noord-Israel komt aan de grens met Libanon met daarbij een gevangenenruil, dan pas kan je spreken over een voorstel waarin de belangen van alle partijen naar voren komen. Het is belachelijk dat Libanons enige defensie, de Hezbollah, 30 km van de grens plaats zou moeten nemen.
Ik denk dat er genoeg mujahideen te vinden is om een guirilla oorlog te voeren tegen Israel hoor mocht dit conflict langer gaan duren. zie Irak..quote:Op zondag 16 juli 2006 18:36 schreef dancemacabre het volgende:
geïsoleerd temidden zijn gelijkgestemden smeekt ie om Arabische steun.
3 KINDERENquote:Op zondag 16 juli 2006 18:36 schreef venomsnake het volgende:
reuters: six civilians including 3 children killed in new Israeli airstrikes..
Nasrallah een mekkerende ouwe hoer des te meer.quote:Op zondag 16 juli 2006 18:39 schreef Jalu het volgende:
[..]
Het is belachelijk om Hezbollah Libanon's enige defensie te noemen. Het zou ook belachelijk zijn als dat de waarheid was. De trieste waarheid blijkt te zijn dat er een gebied is in Libanon (het zuiden) waar de Libanese staat niets te vertellen heeft...
quote:
Daar twijfeld niemand aan, ze zijn er al trouwens, lekker bagger schijtend nu de Tsahal eindelijk lijkt op te rukken richting Beirut om de augiasstal uit te mesten.quote:Op zondag 16 juli 2006 18:40 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik denk dat er genoeg mujahideen te vinden is om een guirilla oorlog te voeren tegen Israel hoor mocht dit conflict langer gaan duren. zie Irak..
3 Kinderenquote:
Waar smeekt hij om steun?quote:Op zondag 16 juli 2006 18:36 schreef dancemacabre het volgende:
Nasrallah begint zijn vergissing in te zien, geïsoleerd temidden zijn gelijkgestemden smeekt ie om Arabische steun.
Zijn scenario klopt niet nu Iran en Syrië terugkrabbelen.
Deden ze vast express he die baby-moordenaarsquote:
Omdat ze de gehele Libanese regering ( en dus achterban ) verantwoordelijk houd voor hun falen in het ontwapenen van Hezbollah,quote:Op zondag 16 juli 2006 18:46 schreef Toad het volgende:
Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom Israël doelen in het noorden aanvalt.
Dus er zijn helemaal geen burger slachtoffers ?quote:Op zondag 16 juli 2006 18:46 schreef Type-R het volgende:
[..]
Deden ze vast express he die baby-moordenaars
Ik word een beetje moe van de Hezbollah(/Lebanase?) propaganda. Ze verkondigen dat Israel alleen maar burgers raakt en dat alleen israelisch leger verliezen heeft - Yeah sureDat willen ze juist dat iedereen dat gelooft
en dan lekker kinderen de dood in jagenquote:Op zondag 16 juli 2006 18:47 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Omdat ze de gehele Libanese regering ( en dus achterban ) verantwoordelijk houd voor hun falen in het ontwapenen van Hezbollah,
Waar, waarschijnlijk vanuit zijn schuiloord omringd door burgers.quote:Op zondag 16 juli 2006 18:45 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Waar smeekt hij om steun?Hij zegt juist dat zijn krijgers het Israel heel moeilijk maken.
quote:Op zondag 16 juli 2006 18:48 schreef PLAE@ het volgende:
Haha die syrische ambassadeur in de VS. Talentje hoor![]()
Neten worden ook Luizenquote:Op zondag 16 juli 2006 18:44 schreef Meki het volgende:
[..]
3 Kinderen
ik hoop dat je wel inziet dat het hier om kinderen gaat
Zullen wel blijven komen die raketten uit Syrie en Iran. Sterker nog ik weet het wel zeker dat massa's van die shit nu vervoerd worden naar libanonquote:Op zondag 16 juli 2006 18:47 schreef dancemacabre het volgende:
13 000 raketten opgesteld richting N-Israël, miraculeus dat niemand dit ernstig neemt tot er een aanval op Israël plaatsvindt door een terreurbeweging.
Syrië doet haar uiterste best om er buiten te blijven terwijl Israel, sinds die fly-over van een paar weken terug, alles doet om Syrië erin te betrekken, behave rechtstreeks aanvallen. Hoewel dat bombardement op de grens van Libanon en Syrië dicht in de buurt komt. Syrië wist niet hoe snel het moest verklaren dat hun grondgebied niet geraakt is.quote:Op zondag 16 juli 2006 18:36 schreef dancemacabre het volgende:
Nasrallah begint zijn vergissing in te zien, geïsoleerd temidden zijn gelijkgestemden smeekt ie om Arabische steun.
Zijn scenario klopt niet nu Iran en Syrië terugkrabbelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |