Simoni zal ook wel afstappen vandaag. Steegmans misschien.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:54 schreef du_ke het volgende:
Momenteel nog 156 rijders. Is niet veel nog een week voor het einde. Zo merk je toch duidelijk dat er nogal wat zijn uitgesloten.
Vandaag ook flink wat uitvallers wsl.
Wie zal de eerste zijn? Ik gok op Gilbert.
Simoniquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:54 schreef du_ke het volgende:
Momenteel nog 156 rijders. Is niet veel nog een week voor het einde. Zo merk je toch duidelijk dat er nogal wat zijn uitgesloten.
Vandaag ook flink wat uitvallers wsl.
Wie zal de eerste zijn? Ik gok op Gilbert.
O maar Boogerd hoeft het klassement niet te winnen van mij hoor... Gewoon alleen vandaagquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:57 schreef Ericr het volgende:
De vermoeidheid gaat nu echt een grote rol spelen, Boogerd gaf het ook al aan dat hij iedere verreden Tour tot nu toe een tikje kreeg in die laatste week. Komt ook niet zo vaak voor dat het echte zwaartepunt aan het slot zit. Dit zijn 3 loodzware ritten, 1 zwak moment en je Tourklassement is om zeep geholpen.
Renners die ik wel had verwacht voorin, op Posthuma en Charteau na dan....quote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:59 schreef Ambrosius het volgende:
Posthuma, De la Fuente, Cunego, Wegmann, Brard, Charteau en Albasini dus vooruit.
Nietusquote:
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:03 schreef knep het volgende:
De La Fuente wil natuurlijk die bolletjestrui langzaam gaan zeker stellen.
alweer opgeslokt door het pelotonquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
, die haalt hij nooit, bovenop de Alp liggen er 40..
Ach, hij heeft al aardig wat punten, zeker van die trui kan iemand pas op donderdag zijn lijkt me.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
, die haalt hij nooit, bovenop de Alp liggen er 40..
Rasmussen heeft er maar 7 minder, Boogerd ook nog geen 20 minder, die pakken in de loop van de etappe veel meer punten..quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:10 schreef knep het volgende:
[..]
Ach, hij heeft al aardig wat punten, zeker van die trui kan iemand pas op donderdag zijn lijkt me.
Als hij iedere dag op de 1e paar klimmen veel punten pakt komt ie een heel eind.
Niet dat ik dat zie gebeuren hoor. Maar hij probeert het
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |