Nu kun je wel mooi inteelt houden met zo'n gozerd hier op t forum die die hoer zelfs als avatar heeft. Hij/zij zal hier ook wel snel opduikenquote:Op zondag 16 juli 2006 16:41 schreef SunChaser het volgende:
Ik vind Paris Hilton met Stars are Blind leuk... EN dat vind ik stom van mezelf. Bah. Ik zou t moeten haten.
quote:Op zondag 16 juli 2006 17:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
Paris Hilton
Hier klopt iets niet.quote:mooi
Jij vindt ook Tropical Danny leuk, je bent gewoon een pauper. Geef het maar toe.quote:Op zondag 16 juli 2006 16:41 schreef SunChaser het volgende:
Ik vind Paris Hilton met Stars are Blind leuk... EN dat vind ik stom van mezelf. Bah. Ik zou t moeten haten.
Bob Saget is coolquote:Op zondag 16 juli 2006 18:43 schreef _The_General_ het volgende:
SunChaser, het is geen nieuws voor ons om te horen dat je geen smaak hebt. Dat kunnen we al aan je usericon zien
Zegt voldoende.quote:Op zondag 16 juli 2006 16:41 schreef SunChaser het volgende:
Van wie??quote:Op zondag 16 juli 2006 19:14 schreef steeg het volgende:
ik ben zelf gek van jitterbug van wham
Je bent er.quote:Op zondag 16 juli 2006 19:30 schreef 2609 het volgende:
[..]
That's not.quote:Op zondag 16 juli 2006 19:39 schreef 2609 het volgende:
waarom over homos van wham praten in een topic over de mooiste vrouw van de wereld
Knullert, zelfs als je ooit de kans krijgt haar te nuecken merk je niks, je kan net zo goed je lul tussen een natte vaatdoek stoppenquote:Op zondag 16 juli 2006 19:39 schreef 2609 het volgende:
waarom over homos van wham praten in een topic over de mooiste vrouw van de wereld
Als je het luistert na eerst een megabaal wiet te hebben opgerookt ja.quote:Op zondag 16 juli 2006 19:30 schreef 2609 het volgende:
is toch ook best een leuk nummer?
Oh, ik dacht dat het over Paris Hilton ging. Maar niet dus.quote:Op zondag 16 juli 2006 19:39 schreef 2609 het volgende:
quote:Op zondag 16 juli 2006 21:55 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het over Paris Hilton ging. Maar niet dus.
Zegt een Stupid Spoiled Whorequote:Op zondag 16 juli 2006 19:39 schreef 2609 het volgende:
Er is wel een verschil tussen Kristel Verbeeke en Paris Hiltonquote:Op maandag 17 juli 2006 00:30 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Waarom zou je het moeten haten Sunchaser? Je hebt toch sowieso een baggersmaak?
quote:Op maandag 17 juli 2006 00:31 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Er is wel een verschil tussen Kristel Verbeeke en Paris Hilton
Wake Me Up Before You Go Go heet dat nummer.quote:Op zondag 16 juli 2006 19:14 schreef steeg het volgende:
ik ben zelf gek van jitterbug van wham
Het is pure kunst hoe die man slechte grappen maakt matthijstquote:
Heb je deze clip al gezien?quote:Op maandag 17 juli 2006 09:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het is pure kunst hoe die man slechte grappen maakt matthijst
Ja, en het is gewoon echt een zomernummer, beter dan Asereje van die Ketchup club.quote:Op maandag 17 juli 2006 10:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het is gewoon ook een leuk nummer.
Nu wel!! Lachen!!quote:Op maandag 17 juli 2006 10:01 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Heb je deze clip al gezien?
http://www.youtube.com/watch?v=RbuNDrj6LM0&search=Bob%20Saget
je mocht willen dat je zo geweldig was als paris.quote:Op maandag 17 juli 2006 09:59 schreef Chowi het volgende:
Paris Hilton bezoedelt het vrouwelijk geslacht.
In de OP van dit topic staat de unratedvideo.quote:Op maandag 17 juli 2006 10:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nu wel!! Lachen!!![]()
![]()
![]()
Bo-bo-bo Bob Saget
wtf je hebt dezelfde avatar als mijquote:
Jep, ik zou dolgraag een magere blonde snol zijn met 3 tapes op het internet die aleen maar beroemd is omdat ze geld heeftquote:Op maandag 17 juli 2006 10:15 schreef S1nn3rz het volgende:
je mocht willen dat je zo geweldig was als paris.![]()
* Vergeten, ze is ook lelijkquote:Op maandag 17 juli 2006 11:43 schreef Emu het volgende:
Paris is een pijpsletje, geen zangeres al zeg ik het zelf, denkt terug aan haar beroemde tape met vriend![]()
![]()
Ik denk zelf dat ze de tekst voor dit nummer ook heeft ingesproken en met Magix Music Maker is er zang van gemaakt.quote:Op maandag 17 juli 2006 11:43 schreef Emu het volgende:
Paris is een pijpsletje, geen zangeres al zeg ik het zelf, denkt terug aan haar beroemde tape met vriend![]()
![]()
kutkloonquote:Op maandag 17 juli 2006 10:15 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
je mocht willen dat je zo geweldig was als paris.![]()
quote:Op zondag 16 juli 2006 19:30 schreef 2609 het volgende:
quote:Op zondag 16 juli 2006 19:30 schreef 2609 het volgende:
True, nu je het zegt!quote:Op maandag 17 juli 2006 14:25 schreef MirageF1 het volgende:
Muziek van dit nummer is bijna hetzelde als de UB40 versie van Kingston Town.
jouw hart?quote:
neequote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
jouw hart?
ondanks dat ze niet erg kanp heeft ze toch een bepaalde uitstraling welke je doet smelten als ze je recht in de ogen aankijlkt![]()
Als ze me recht in de ogen aankijkt...kan ik heel mooi de binnenkant van haar schedel bewonderen, als ik met een zaklampje door haar ogen heen schijn.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
jouw hart?
ondanks dat ze niet erg kanp heeft ze toch een bepaalde uitstraling welke je doet smelten als ze je recht in de ogen aankijlkt![]()
skullfuck!!!!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:16 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Als ze me recht in de ogen aankijkt...kan ik heel mooi de binnenkant van haar schedel bewonderen, als ik met een zaklampje door haar ogen heen schijn.
Nee, die hebben voornamelijk oog voor haar als telgje van een beroemde steenrijke familie.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:04 schreef Jugaros het volgende:
Paris hilton is een zeer triest en verwend.. En dan ook nog lelijk.... de media en paparrazi denkt alleen maar dat het publiek haar knap vind
ik heb paris geneuktquote:
nou neequote:
ik denk niet dat ze zich iedereen persoonlijk kan herinneren hoorquote:
die geile blik, die kleine kekke tietes, dat tenmgere lichaam voor het betere gooi en smijt werk? mwah er zijn ergere dingen om de nacht mee door te komen heurquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:16 schreef Nyx96 het volgende:
Ik vind 'm ook leuk klinken
Maar Paris Hilton een lekker wijf? Nee
Natalie Imbruglia is ook niet de dikste en heeft ook niet de grootste tieten, maar die vind ik een stuk beter.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
die geile blik, die kleine kekke tietes, dat tenmgere lichaam voor het betere gooi en smijt werk? mwah er zijn ergere dingen om de nacht mee door te komen heur
ja die wil ik ook wel eens tornenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:24 schreef Nyx96 het volgende:
[..]
Natalie Imbruglia is ook niet de dikste en heeft ook niet de grootste tieten, maar die vind ik een stuk beter.
quote:
Duidelijk.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:26 schreef 2609 het volgende:
natalie imbruglia lekkerder dan paris
Ik vind jou leuk omdat het je niets kan schelen dat iedereen nu aan je geaardheid twijfeltquote:Op zondag 16 juli 2006 16:41 schreef SunChaser het volgende:
quote:
quote:
haar man isquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:09 schreef PeZu het volgende:
ik heb op natalie getsemd, kijk dat mondje nu en die ogen <3
ik heb paris geneuktquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:13 schreef 2609 het volgende:
paris is gewoon 10 keer lekkerder en ik ga met dr trouwen
quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:18 schreef PsyCha het volgende:
[..]
dan zou ik maar snel een soa test doen.
Je mag haar hebben.quote:Op woensdag 19 juli 2006 00:13 schreef 2609 het volgende:
paris is gewoon 10 keer lekkerder en ik ga met dr trouwen
Ik zeg het niet graag, maar ik ben het nu wel met je eens. Liever Paris dan Natalie.quote:
quote:Op woensdag 19 juli 2006 08:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zeg het niet graag, maar ik ben het nu wel met je eens. Liever Paris dan ieder ander.
Don't push it.quote:
1 minuut geluisterd en gekeken en toen snel mijn XFM stream maar weer aangezetquote:Op maandag 17 juli 2006 09:05 schreef SunChaser het volgende:
De clip
http://www.youtube.com/watch?v=xC7vTALOCRA&search=stars%20are%20blind
alsof ze daar ook maar 1 hap van zou nemen. ze houdt 'm tegen haar wang aanquote:
quote:Op zondag 23 juli 2006 02:33 schreef Adelante het volgende:
niet alleen the stars zijn blind:
[afbeelding]
Toch knap dat ze zo'n etalagepop tegenwoordig in allerlei verschillende houdingen kunnen vouwen.quote:Op zondag 23 juli 2006 02:33 schreef Adelante het volgende:
niet alleen the stars zijn blind:
[afbeelding]
quote:Op zondag 16 juli 2006 22:58 schreef the_legend_killer het volgende:
goed liedje
Ik vind meer nummers leuk, maar ik open geen topic voor ieder liedje die ik leuk vind!quote:Op zondag 16 juli 2006 16:41 schreef SunChaser het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |