En dat terwijl de planning van de Tour dit jaar erg slecht is voor de werkende onder ons.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:16 schreef Martijn_fijn het volgende:
Al met al toch een boeiende etappe geworden. Op naar de Alpen!![]()
quote:Op zondag 16 juli 2006 17:17 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
En dat terwijl de planning van de Tour dit jaar erg slecht is voor de werkende onder ons.
Het is meer een tour voor de werkelozen en de studenten
Hoe denk je dat de werkende student zich nu voelt.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:17 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
En dat terwijl de planning van de Tour dit jaar erg slecht is voor de werkende onder ons.
Het is meer een tour voor de werkelozen en de studenten
Ik zag m ookquote:Op zondag 16 juli 2006 17:18 schreef Ambrosius het volgende:
Ik zou toch zweren dat ik Boogerd mee zag sprinten, maar hij staat niet bij de eerste 31.
Nietquote:Op zondag 16 juli 2006 17:18 schreef Ambrosius het volgende:
Ik zou toch zweren dat ik Boogerd mee zag sprinten, maar hij staat niet bij de eerste 31.
Ik dacht zelfs even dat hij hem ging winnen, zou wel logisch zijn, want het was niet voor de eerste plaats.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:18 schreef Ambrosius het volgende:
quote:Op zondag 16 juli 2006 17:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik dacht zelfs even dat hij hem ging winnen, zou wel logisch zijn, want het was niet voor de eerste plaats.
Gebeurd wel gok ik.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:20 schreef jorienvdherik het volgende:
Rasmussen wel 3 minuten achterstand, beter laten ze hem dan gaan overmorgen
Ja ik weet bijna zker 6e, zal wel een fout zijn ofzoquote:Op zondag 16 juli 2006 17:21 schreef ScottTracy het volgende:
Volgens mij werd Boogerd wel 3de in die sprint hoor maarja
Hij zal ook wel als de dood zijn voor een goede top 10-klassering, dan moet ie straks misschien toch nog volle bak moeten rijden in de laatste tijdrit.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:21 schreef Bruce117 het volgende:
Rasmussen doet er echt alles aan om in de alpen vooruit te mogen rijden zonder dat hij een gevaar is voor het klassement
Waar zien jullie dat tijdelijke dagklassement eigenlijk? Op de toursite is niks te zien. Of was dit gewoon op tv in beeld gekomen?quote:Op zondag 16 juli 2006 17:21 schreef AndermansGeldTilter het volgende:
[..]
Ja ik weet bijna zker 6e, zal wel een fout zijn ofzo![]()
Iig punten voor de bergtrui, hij nadert Rasmussen zelfs.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:22 schreef Coelho het volgende:
Wat was nou de reden van het sleuren en zelfs meesprinten van Boogerd? Ik zou het kunnen verklaren als er directe concurrenten op achterstand zouden zitten, maar dat was toch niet zo?
Op de toursite wel. ff op dat kaartje klikken, dan kan je ergens bovenaan standings aanklikken.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:22 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Waar zien jullie dat tijdelijke dagklassement eigenlijk? Op de toursite is niks te zien. Of was dit gewoon op tv in beeld gekomen?
Oh nee he, dan gaat Herbert dat dinsdag helemaal uitleggenquote:Op zondag 16 juli 2006 17:22 schreef andre77 het volgende:
Boogerd zal wel zijn tijdwaarneming-dingetje zijn kwijtgeraakt. Dat wordt een boete.
Weten we ondertussen trouwens waarom Quickstep aan kop heeft gesleurd? Zat Boonen uberhaupt nog mee in de voorste gelederen van het peloton?quote:Op zondag 16 juli 2006 17:22 schreef SaintOfKillers het volgende:Rik
had hier vandaag gewoon kunnen winnen gezien 't verloop van de etappe. Maar i.p.v. een overwinning is zijn seizoen gewoon over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |