Om het extra te benadrukken.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, und?
Moet je 'm dan helemaal quoten?
Ik voelde me al zo genegeerd door jou.quote:
Ja joh, quote die lijst nog maar een keer.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:36 schreef Renesite het volgende:
O god.
Ja kut, ik had gewoon jouw lijst gekopieerd en daarna aangevukd, ik dacht dat jij er al in stondquote:Op maandag 17 juli 2006 00:08 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik voelde me al zo genegeerd door jou..
[..]
Ja joh, quote die lijst nog maar een keer..
en dan daarbij wat mensen die op bepaalde ONZ meets waren ... en roellio, audreyhepburn, IR baboon, jane, menjo, valk, yodium en Q.quote:Op zondag 16 juli 2006 23:21 schreef sXe het volgende:
Mensen van het GPD, verder niks eigenlijk.
kom op zegquote:Op zondag 16 juli 2006 16:33 schreef SunChaser het volgende:
Niemand. FOK!kers zijn dom en eng.
Je moet wel eerst even naar de gebruikersnaam kijken.quote:Op maandag 17 juli 2006 06:49 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
kom op zegje hebt mij nog een interview afgenomen
Die avatarquote:Op maandag 17 juli 2006 06:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja kut, ik had gewoon jouw lijst gekopieerd en daarna aangevukd, ik dacht dat jij er al in stond.
quote:Op maandag 17 juli 2006 21:45 schreef dwerg het volgende:
Ik heb QyRoZ ontmoet. En nog een paar mensen. Er zitten best wel leuke mensen op Fok. Niet zo veel, maar toch.
Ron Brandsteder.quote:Op maandag 17 juli 2006 21:58 schreef dwerg het volgende:
Wie bent u?
Inderdaad je hebt me nog nooit ontmoet.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:05 schreef dwerg het volgende:
Ik heb jou niet ontmoet? Toch? Dat zou ik me dan kunnen herinneren. Denk ik.
Die doet aan poepsex.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |