+ ikbeneenkiwi, tha_rizzo, Clauwquote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:14 schreef JDude het volgende:
+ Kuukske, veldmuis, Stofje, Q, Frazz, Mokster, Christine
Oh en ik heb de gamescrew een keer ontmoet bij het Battlefield 2 launchevent.quote:Op zondag 4 maart 2007 14:11 schreef R-Mon het volgende:
koffiegast, PizzaShooter (studiegenoten)
+ ikbeneenkiwi en Clauw.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:11 schreef Kuukske het volgende:
Kennen: JDude, tha_rizzo (al voor Fok!).
Ontmoet: veldmuis, frazz, elsjuh.
Redelijk beschaafd.
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:17 schreef numero_uno het volgende:
Roolio, Hom3r, dipollo en vast nog wel een paar
Naar aanleiding van de eerdere kickjes:quote:Op zondag 16 juli 2006 18:44 schreef iamredleader het volgende:
Tsja, ik ken Tinuviel (m'n vrouw), DiabloSam (broertje), Asmodian (vriend), MaJo (vriendin) en verder weet ik het niet zo snel...
Vergeet niet dat je mij altijd voorbij loopt (en vice versa) Bij mike patton concerten. (van mijn kant wazige ontmoeting op LL niet meegerekendquote:Op maandag 19 maart 2007 15:20 schreef BloodyLotte het volgende:
Pfoe! Euh:
miekd, metalbazzz, Rubber_Soul, jerney, SEMTEX, Scandalous, toetsel, knut, silmarwen, yvonne zelfs, Toffe_Ellende, BadAssBitchSmut, Surreon, Mahavishnu, snopprinses, SoulShaker.
En nog een paar op meetings. En ja ik ben er een hoop vergeten.
quote:Op maandag 19 maart 2007 16:21 schreef BloodyLotte het volgende:
Oh ja. Dat is ook wel legendarisch
"Dus jij bent BloodyLotte?"
"Jaha!"
"Oh.![]()
"
Day, Versabommie, LekkerSimpel, teamlead, getikte_rik, Vagere_Hein, Clumsy_Clown, ElisaB, Fliepke, Seborik, Danny, MissHobje, Janetje, The_Terminator, Breuls, Biogarde, Alicey, remlof, Shmoopy, Lucille, NJ, Jump, Nikky, Veerboot, Dizer, lizzardtatoo, Knut, Silmarwen, Nietzman, Sp3c, Drugshond, Slarioux, Disciple of Guiness, Mike, Nosh en nog een stel die ik vast vergeet op te schrijvenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:59 schreef flugeltje het volgende:
Duiveltjah, Phoenixx, Lord Dreamer, Skaai, Dagonet, Misstique, Golfer, Bluezz, HeatWave, Copycat, PaRoDiUzZ, Sjeen, Yvonne, Iteejer,Svensational, Litso, Brighteyes, Stinkie, Duderinnetje en Artyshock.
psst Cc, er stonden er nog een aantal niet op je lijstje.
quote:Op zondag 16 juli 2006 16:36 schreef mstx het volgende:
Pc-fr34k, Kordo en Noisemaker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |