Anders jat je mn usericon even.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:56 schreef Freeling het volgende:
7 frikandellen..watje..ooit 9 broodjes hamburger in 1 uur weggewerkt. Dat is pas een prestatie!
1?quote:Op zondag 16 juli 2006 14:49 schreef -Sandstorm- het volgende:
![]()
Doe normaal. Het is 30 graden.
En dan maar klagen dat ze last hebben van blaren en pijn. Flikker op, daar kiezen jullie toch zelf voor, stelletje klapdeurjosti's.
En het ergste vind ik nog die militairen wat 1meelopen en dan heel trots een vlag ofzo bij zich hebben. Ja, echt een hele prestatie hoor 4 dagen lopen als je elke dag kan oefenen op die IVMBO basis waar ze gelegerd zijn.
Of mensen die met een bloemetje langs de kant staan omdat ze vinden dat een vrind of bekende een ontzettende prestatie geleverd heeft![]()
Weet je wat een prestatie is ? 7 frikandellen achter elkaar opeten2. Heb ik daarvoor een bloemetje gehad ? NEE
4 daagse loperts![]()
![]()
![]()
Achter elkaar gast .... 7 frikandellen tegelijk opeten, dat is pas een prestatie.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:49 schreef -Sandstorm- het volgende:
...
Weet je wat een prestatie is ? 7 frikandellen achter elkaar opeten.
...
7 frikandellen laten staan, dás pas moeilijkquote:Op zondag 16 juli 2006 15:05 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Achter elkaar gast .... 7 frikandellen tegelijk opeten, dat is pas een prestatie.
vreetvarkenquote:Op zondag 16 juli 2006 15:17 schreef Bensel het volgende:
[..]
7 frikandellen laten staan, dás pas moeilijk![]()
7 frikandellen opeten is net als de vierdaagse gaan lopen en al na twee kilometer er mee stoppen, en jij wilt hiervoor een bloemetje???quote:Op zondag 16 juli 2006 14:49 schreef -Sandstorm- het volgende:
Weet je wat een prestatie is ? 7 frikandellen achter elkaar opeten. Heb ik daarvoor een bloemetje gehad ? NEE
hi sr_firewirequote:Op zondag 16 juli 2006 14:49 schreef -Sandstorm- het volgende:
![]()
Doe normaal. Het is 30 graden.
En dan maar klagen dat ze last hebben van blaren en pijn. Flikker op, daar kiezen jullie toch zelf voor, stelletje klapdeurjosti's.
En het ergste vind ik nog die militairen wat meelopen en dan heel trots een vlag ofzo bij zich hebben. Ja, echt een hele prestatie hoor 4 dagen lopen als je elke dag kan oefenen op die IVMBO basis waar ze gelegerd zijn.
Of mensen die met een bloemetje langs de kant staan omdat ze vinden dat een vrind of bekende een ontzettende prestatie geleverd heeft![]()
Weet je wat een prestatie is ? 7 frikandellen achter elkaar opeten. Heb ik daarvoor een bloemetje gehad ? NEE
4 daagse loperts![]()
![]()
![]()
en tegelijkertijd er weer uit schijten.quote:Op zondag 16 juli 2006 15:05 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Achter elkaar gast .... 7 frikandellen tegelijk opeten, dat is pas een prestatie.
7 in 10 minutenquote:
Gut, je moet ook met de trein gaanquote:Op zondag 16 juli 2006 15:56 schreef EsDe het volgende:
Net zoals mensen die klagen dat ze in de file staan als ze op een zondagmiddag met 30C per auto naar het strand gaan...... Fucknubs![]()
Je bent de pionier van dequote:Op zondag 16 juli 2006 14:55 schreef Piovan het volgende:
4daagse![]()
lopen![]()
je moe maken![]()
frikandellen![]()
frituur![]()
kakatoe![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |