ja ok, het was dan wel je eigen schuld, maar ik vind het toch jammer dat je zo uitgeschakeld wordt... had me verheugt op een confrontatie met jouquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:59 schreef -J-D- het volgende:
Echt mijn eigen schuld. Volgend seizoen beter.
Nu zondag dan maar kampioen worden:
Feli Timmy
Groeten uit een plaats vlakbij Cannes
ja dat heb ik dus ook... tis niet dat ik niet tegen jou wil spelen hoor... je moet het je niet persoonlijk opvatten als ik zeg dat ik tegen JD wilde spelen...quote:
What happened?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:08 schreef maniack28 het volgende:
omg JDWat een fout
KOEI-AWARD!!!!
Anyway.. ben dus weer terug van vakantie, ik ga er vanuit dat alles volgens plan verloopt en zal de site bijwerken dit weekend (mocht JD dat nog niet gedaan hebben).
Ik vatte het niet persoonlijk opquote:Op vrijdag 28 juli 2006 03:00 schreef Mokkaboon het volgende:
[..]
ja dat heb ik dus ook... tis niet dat ik niet tegen jou wil spelen hoor... je moet het je niet persoonlijk opvatten als ik zeg dat ik tegen JD wilde spelen...
maar het heeft een onprettige nasmaak die ontmoeting van jullie... nu niks meer aan te doen, en we moeten verder, maar het zal nog altijd herrinert worden, en das minder leuk...
Tssssssssssssk...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:54 schreef Grumpey het volgende:
ik zal het dak dichtdoen, geeft de brown panters al wat meer een' thuisgevoel'![]()
hehequote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:32 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Tssssssssssssk...
Wij zijn niet onder de indruk van intimidaties door de tegenstander...
Wat jij niet weet is het feit dat ik misschien wel verrassingen voor je in petto ga hebbenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:21 schreef Mokkaboon het volgende:
[..]
heheje gaat toch verliezen! zeker als ik niet hoef te motsen (waar ik dus over twijfel...)
als iemand mij advies kan geven over m'n P/D duel wat ik zondag heb... graag per berichtje in HT sturen... ik moet tegen een counter team...
zijn verdediging is iets sterker als mijn aanval, en zijn aanval (veelal over de vleugels) is beter als mijn verdediging... daarom twijfel ik of ik all-offence moet gaan spelen (naja behalve 1 verdedigende wing, want ik speel 343 met maar 1 wing aanvallend) of dat ik (dezelfde formatie moet spelen) en dan normaal spelen voldoende is...
gevolg van normaal spelen is dan dat ik het middenveld van SW in de fok!cup van het veld ga spelen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |