tnx JDquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 10:38 schreef -J-D- het volgende:
Bij deze wil ik maniack bedanken voor de meerdere seizoenen dat hij mee heeft geholpen aan het organiseren van de Fok!-Cup. Maniack heeft in mijn ogen een grote bijdrage geleverd!
Mijn dank hiervoor!
Vanaf komend seizoen zullen Mangoworks2002 en ik de cup organiseren. Inschrijvingen hiervoor zullen ongeveer starten in de 3e competitieweek. De cup zelf zal zijn eerste speelronde waarschijnlijk hebben in week 5 van de competitie.
Zodra er meer bekend is, zal het hier geplaatst worden.
Ook is veel informatie terug te vinden op www.fokhattrick.nl (zie m'n sig)
Daar staat ook het archief met het verloop van de Fok!-Cup in de afgelopen seizoenen. (voor zover bekend)
deed je al toen je het nog wel organiseerdequote:Op zondag 13 augustus 2006 18:15 schreef maniack28 het volgende:
[..]
tnx JD
Ik heb het met plezier gedaan... nu mag iemand anders zn beste beentje voor gaan zetten en kan ik lekker gaan klagen![]()
Ok.. ik begin alvast als je het niet erg vindt:quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:34 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Maniack Thnx voor de inzet en het organiseren... Owja, klaag vooral, verbeterpunten zijn altijd goed
quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:27 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ok.. ik begin alvast als je het niet erg vindt:
- Neem een nieuwe avatar... ik haaaaaaat Beau...
aan dit verzoek kan om technische redenen niet worden voldaanquote:- Update die verdomde fokhattrick site nou eens
aan dit verzoek kan om organisatorische redenen niet worden voldaanquote:- Zorg dat Pekel niet mee mag doen
aan dit verzoek kan om technische redenen niet worden voldaanquote:- Sluit teams die met a-teams spelen uit
Komt wel goed, ben ook half dement.. Als JD en ik samen maar net zo goed zijn als jij was...quote:
En bedankt he... en bedenk je, het gaat je veel tijd kosten om dat gapende gat wat ik heb achtergelaten op te vullen, JD takelt steeds sneller af door zijn dementie, dus alles komt op jou aan![]()
vervelende is dat het nog waar is ook, heb geen ww voor die site, a teams kunnen wij niets tegen doen, etc...quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:34 schreef maniack28 het volgende:
Je bent geslaagd voor de eerste test
Gefeliciteerd
Het kostte hem bv. veel tijd om de Fok!-Cup op de site bij te werken tijdens mijn vakantie.quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:27 schreef maniack28 het volgende:
[..]
het gaat je veel tijd kosten om dat gapende gat wat ik heb achtergelaten op te vullen
quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:51 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Het kostte hem bv. veel tijd om de Fok!-Cup op de site bij te werken tijdens mijn vakantie.
Niets aan gedaanIk heb het dan over het gedeelte van de site wat zijn taak was
De Jupiler-cup. Dat hij niet aan liefdadigheid deed om iets te doen aan de HC-cup, staat hier los van.
quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:07 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dat was de knockoutronde.. die vergeet ik altijd in te vullenpoules zijn veel interessanter..
En sowiezo is mijn enthousiasme groter als ik nog meedoe.. hehe...
quote:
Nieuwe ronden nieuwe kansen....quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |