True, ik heb mijn opstelling gemaakt en eerlijk verloren, 1 speler met +4 eruit, en wil niet nog meer risico lopen in mijn competitie is ook alles nog niet zeker... Dan maar eervol verliezen.quote:Op maandag 17 juli 2006 00:25 schreef Bonobo11 het volgende:
Mijn rematch is nog niet geregeld, geloof dat SV Houten3 verlies in de eerder gespeelde wedstrijd wou accepteren, dat moet dan maar,
ik ga nu een andere friendly regelen
Dan moet je dus je tegenstander aanspreken en overleggen.quote:
Ook jij bedankt voor de sportieve oplossing.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:31 schreef KaheemSaid het volgende:
Aangezien Berlusconi zijn verlies nooit toe zal geven heeft het bestuur van Easthim besloten om United Black Panthers de overwinning te gunnen. Easthim doet het in de competitie zeer goed en wordt zeker kampioen, daarom gunt het bestuur een ander ook wel eens wat.
Volgend seizoen is Easthim zeker weer van de partij bij de Fok!Hattrickcup, maar vanaf nu nemen we even afscheid. Het was een leuke, spannende oplossing, de twee Fok!Hattrickcups. Bedankt organisatie, tegenstanders en vrienden. Au revoir und auf wiedersehen
Een woord een woord,een man een man!quote:Op maandag 17 juli 2006 12:31 schreef KaheemSaid het volgende:
Aangezien Berlusconi zijn verlies nooit toe zal geven heeft het bestuur van Easthim besloten om United Black Panthers de overwinning te gunnen. Easthim doet het in de competitie zeer goed en wordt zeker kampioen, daarom gunt het bestuur een ander ook wel eens wat.
Volgend seizoen is Easthim zeker weer van de partij bij de Fok!Hattrickcup, maar vanaf nu nemen we even afscheid. Het was een leuke, spannende oplossing, de twee Fok!Hattrickcups. Bedankt organisatie, tegenstanders en vrienden. Au revoir und auf wiedersehen
Is natuurlijk accoord!quote:Op maandag 17 juli 2006 13:52 schreef Mokkaboon het volgende:
hey JD, weet je nog dat ik zei dat grumpey en ik de cup besproken hadden?
een bevriend team in HT waar ik een aantal seizoenen mee in de poule heb gespeeld wilt weer es een krachtmeting tussen ons beide doen... hij speeld in de IV divisie
ben benieuwd hoe het nu tussen ons zit... maar dan moet ik dus wel een 'groen-licht' krijgen om die wedstrijd te spelen omdat grumpey mij de overwinning gaf...
Ah jij bent de volgendequote:Op maandag 17 juli 2006 12:35 schreef foetre het volgende:
[..]
Een woord een woord,een man een man!
Hulde aan easthim![]()
![]()
das Pekelquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |