quote:
Nogsteeds niet.quote:
Goeie vraag!quote:
Moet je dat nu nog doen?quote:
ik ook een beetje, maar ik moet er morgen weer om 0630 uit... ben aan het "werk" dusquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Moet je dat nu nog doen?Ben wel beetje moe, maar blijf aan m'n computer vastgeplakt zitten. Danny heeft geen openingstijden ingevoerd dus ja...
![]()
Poeh da's vroeg zeg. Maar het duurt hier nou niet zo lang meer hoor, moet er toch ooit een eind aan breien... Tot de volgende keer maar weer!quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:45 schreef murp het volgende:
[..]
ik ook een beetje, maar ik moet er morgen weer om 0630 uit... ben aan het "werk" dus
fijne nacht nog en ik spreek je nog!
quote:
quote:Op zondag 16 juli 2006 12:21 schreef Roflpantoffel het volgende:
Oh, gewoon cybersex dus?
Nou die voorspelling kwam dus uit.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Daar geef ik niks om... Maar er zijn om me heen weer allerlei computerproblemen, dus het kan zomaar zijn dat ik weer de hele dag zit te knutselen/ruzieën met die apparaten.![]()
En alles al opgezopen?quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nou die voorspelling kwam dus uit.Weer een kratje bier verdiend en ik had er nog 1 tegoed van de vorige keer, dus dat worden er 2!
![]()
![]()
![]()
Heb trouwens zelf nergens om gevraagd, dat kreeg ik aangeboden.![]()
Nee ik moet het nog krijgen. Ik zeg ook niet: "breng het meteen NU"quote:
Mag ik dan langs komen? Dan gaan we het samen opzuipenquote:Op zondag 27 augustus 2006 16:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee ik moet het nog krijgen. Ik zeg ook niet: "breng het meteen NU"![]()
Gezellie!quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:45 schreef -Evert- het volgende:
[..]
Mag ik dan langs komen? Dan gaan we het samen opzuipen![]()
Wanneer is een goeie vraag. Ik weet nog niet wanneer het komt.quote:
Laat je het mij weten als hij binnen is?quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wanneer is een goeie vraag. Ik weet nog niet wanneer het komt.![]()
Okequote:Op zondag 27 augustus 2006 17:12 schreef -Evert- het volgende:
[..]
Laat je het mij weten als hij binnen is?
Ik lag net op bed, sorryquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:54 schreef -Evert- het volgende:
SuperrrTuxxx, u there?
Goedemiddagquote:
quote:
Bier nog niet binnen?quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wanneer is een goeie vraag. Ik weet nog niet wanneer het komt.![]()
Ja het is er!!quote:
Bedankt voor je nuttige bijdrage.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:22 schreef Allochtoon het volgende:
nerds
Hee, die heb ik wel eens gespeeld!quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:51 schreef arnold-d het volgende:
ook een cool spel van
[afbeelding]
SUPERTUX
Playtux the Mansuxquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:08 schreef Allochtoon het volgende:
ik kan niet wachten totdat iemand plaatjes van tuxracer en xtux gaat posten
o hou me tegen
Ja hoor! Gewoon richting de Efteling en dan vanaf daar de bierlucht volgen, dan komt het goed.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:20 schreef -Evert- het volgende:
[..]
Mag ik dan komen? Kunnen we hem samen opzuipen![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja hoor! Gewoon richting de Efteling en dan vanaf daar de bierlucht volgen, dan komt het goed.![]()
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Ja dat kan. Hoe gaattie murp? (quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:59 schreef murp het volgende:
[..]
we kunnen ook typen i.p.v smilies...![]()
Maar ik mag dat toch? He, ja he he, ja he....quote:Op vrijdag 1 september 2006 20:56 schreef -Evert- het volgende:
Zomfg, smiley spam...
Hij is begonnen, dus jij mag het welquote:Op vrijdag 1 september 2006 20:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar ik mag dat toch? He, ja he he, ja he....![]()
Ah, als je het zo bekijkt...quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:00 schreef -Evert- het volgende:
[..]
Hij is begonnen, dus jij mag het wel![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ah, als je het zo bekijkt...![]()
Foei!quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:20 schreef -Evert- het volgende:
En nou ben ik ook begonnen
quote:
Uh ja, ik sliep al.quote:
quote:
quote:
Jaja...quote:Op zondag 3 september 2006 00:40 schreef murp het volgende:
[..]
we bouwen zo wel een relatie op he...![]()
quote:
quote:
quote:
Feli, bier hier!quote:
je bent een schat..quote:Op zondag 3 september 2006 23:11 schreef -Evert- het volgende:
[..]
ik weet het, heb je al feliciteerd in je 'ik ben jarig-topic'
quote:
Ja ik heb wel dorst.quote:
kijk maarquote:Op zondag 3 september 2006 23:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja ik heb wel dorst.Maar wil die halve krat ook wel met andere FOK!kers delen hoor, als die nog willen
![]()
![]()
Ja 't is wat he.quote:Op zondag 3 september 2006 23:10 schreef -Evert- het volgende:
Smiley spam, omfg
* -Evert- meldtquote:Op zondag 3 september 2006 23:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja ik heb wel dorst.Maar wil die halve krat ook wel met andere FOK!kers delen hoor, als die nog willen
![]()
![]()
Tot zoquote:Op zondag 3 september 2006 23:18 schreef murp het volgende:
roken, pissen, effe fokken en naar bed!
tot zo..
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |