Ik weet niet of ik verschil moet zien, maar beide spellen zien er leuk uitquote:Op zondag 16 juli 2006 14:50 schreef MMaRsu het volgende:
Dead Rising vorig jaar :
[afbeelding]
Nu :
[afbeelding]
Saints Row 2005 :
[afbeelding]
En nu :
[afbeelding]
Dat wilde ik altijd al in Gtaquote:Op zondag 16 juli 2006 15:06 schreef jorienvdherik het volgende:
volgens mij kan je wel naar veel gebouwen in saints row, ook bij winkels een mp3 speler kopen, zodat je lopend ook muziek kunt luisteren
Waaaaat, dat is cool gek. Ik neem ook aan dat je je eigen muziek kan spelen vanaf de HDD en/of je PC via Media Connect?quote:Op zondag 16 juli 2006 15:06 schreef jorienvdherik het volgende:
volgens mij kan je wel naar veel gebouwen in saints row, ook bij winkels een mp3 speler kopen, zodat je lopend ook muziek kunt luisteren
Helaas blijft het een GTA kloonquote:Op zondag 16 juli 2006 16:33 schreef jorienvdherik het volgende:
Een paar feiten:
- Geheel Customizeble players, je kan je hele poppetje, je gang, je auto's zo maken zoals je zelf wil.
- Meer als 150 muziek nummers, op 12 verschillende radiozenders. En geheel nieuw hierbij is dat de nieuwsberichten en reclameblokken zich aansluiten op de missie waar jij je in bevind.
- On foot kan je gewoon nog naar je eigen muziek luisteren, bij verschillende shops in de stad kan je een MP3-player kopen.
Probleem is dat ik GTA al sinds deel 3 zwaar achteruit vind gaan, om een slechte serie te gaan klonenquote:Op zondag 16 juli 2006 16:39 schreef jorienvdherik het volgende:
Niks mis mee, speel weer graag een spel op de xbox 360 waar je een hele stad onveilig kan maken. Schitterend vervoer door de hele stad per trein
Dat is het probleem idd. Bij SA wilde ik het nog proberen vanwege de setting, maar zulke games zijn niets voor mij in single player. Misschien dat het online nog wel aardig is als je driveby's kan organiseren en dan later een big mac kan gaan eten in die game. Dát lijkt me dan wel coolquote:
Jij vindt het niks dat het 3d geworden is ?quote:Op zondag 16 juli 2006 16:40 schreef Morthill het volgende:
[..]
Probleem is dat ik GTA al sinds deel 3 zwaar achteruit vind gaan, om een slechte serie te gaan klonen
ik vind de uitwerking niet meer van deze tijd. Het is allemaal extreem rechtoe rechtaan, de games zijn erg eenvoudig, na 1 keer uitspelen, als je dat al haalt, is er totaal geen lol meer aan. De games zijn vrijwel hetzelfde als deel 1 en 2, alleen dan nu in 3D. Totaal geen vernieuwing in de serie, het wordt mooier, groter, maar verder niks.quote:Op zondag 16 juli 2006 16:42 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Jij vindt het niks dat het 3d geworden is ?
Waarom verbaasd het me niets dat jij, EA man, deze vraag stelt?quote:Op zondag 16 juli 2006 16:42 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Jij vindt het niks dat het 3d geworden is ?
niemand?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:48 schreef Ash het volgende:
Zijn er eigenlijk mensen die de Monster Cable GameLink 360 Component Video A/V Cable hebben gekocht? en ook daadwerkelijk verschil zien met de standaard cable die er bij zit?
Zit volgens mij ook wel Rock in, 12 radiozenders en geen rock lijkt me echt domquote:Op zondag 16 juli 2006 16:45 schreef H.Flick het volgende:
Hoe zit het met die radiostations dan? Ik ben bang dat het alleen maar hiphop bagger is en geen fatsoenlijke muziek.
Uiteraard, maar dat betekend niet dat het geen leuke game kan zijnquote:Op zondag 16 juli 2006 18:40 schreef -Dries- het volgende:
Zal vast wel een goede game zijn die Saint's Row, maar ik zie het echt meer als een opwarmertje voor GTA 4 dat (hoop ik) alle concurrentie zal verpletteren en ons eraan zal herrineren dat één franchise de grondlegger is voor dit genre.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |