kssssst!quote:Op maandag 17 juli 2006 02:12 schreef Gooitzen het volgende:
Ik heb het programma nooit gezien. Wel over gehoord.
Marten Toonder schreef een hoop verhalen over Ollie B. Bommel, hoe heette het laatste verhaal?
Die h krijg je cadeau. Luke Pritchardquote:Op maandag 17 juli 2006 02:17 schreef MaJo het volgende:
zijn achternaam, iets van pritcard?
Dat van die film, met dat ei en dat draakje... Als je begrijpt wat ik bedoel, heet 'ie soms zo?quote:Op maandag 17 juli 2006 02:12 schreef Gooitzen het volgende:
Ik heb het programma nooit gezien. Wel over gehoord.
Marten Toonder schreef een hoop verhalen over Ollie B. Bommel, hoe heette het laatste verhaal?
Alex Kapranosquote:Op maandag 17 juli 2006 02:19 schreef MaJo het volgende:
Jee
Om even in het genre te blijven: hoe heet de zanger van Franz Ferdinand?
Het is eigenlijk Alexander maar die geef ik je cadeau omdat je mij de h gafquote:
Oy!quote:Op maandag 17 juli 2006 02:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het is eigenlijk Alexander maar die geef ik je cadeau omdat je mij de h gaf
Hij wordt altijd Alex genoemd en aangezien de achternaam ook goed was geef ik het punt aan Lienelienquote:
neh, meneer stelde sws een vraag buiten zijn beurt om, het was even onoverzichtelijk. Dus denk dat we die beter kunnen laten zittenquote:Op maandag 17 juli 2006 02:24 schreef Gooitzen het volgende:
Moet ik nu nog een antwoord geven op de O.B. Bommel vraag? Ik neem aan dat dat geen punten meer waard is?
Maar dat kwam door mijquote:Op maandag 17 juli 2006 02:25 schreef lienelien het volgende:
meneer stelde sws een vraag buiten zijn beurt om,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |