Ach ik zat laatst op gescheept met 700 vrouwen, waarvan de helft 20/30 waren en de andere helft 40quote:Op zondag 16 juli 2006 05:47 schreef Homdeck het volgende:
Wij hebben 1 keer per jaar hier dorpsfeest en de editie van dit jaar was dus vanavond. Dan heb je dus altijd van die wijven die je normaal niet ziet in de kroeg maar die nu een keer op stap mogen van manlief.
Vanavond zat er dus weer zo'n 40+er tegen mijn been aan te rijden. Nadat ik haar afgeschud had en met een leuk meisje aan de bar stond te praten, liep ze ineens langs en greep me vol in mijn piemol. Donder op kutwijf, ik hoef je stinkende gleuf waar je al 3 kinderen uitgescheten hebt niet![]()
Jij vindt het leuk om aandacht te krijgen van vieze ouwe mannetjes?quote:Op zondag 16 juli 2006 10:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
En dat vonden jullie natuurlijk vréselijk.![]()
![]()
Blijkbaar wel. Mijn opa zoekt overigens nog een jong blaadje, interesse?quote:Op zondag 16 juli 2006 11:07 schreef Netflier het volgende:
[..]
Jij vindt het leuk om aandacht te krijgen van vieze ouwe mannetjes?
Het is pure vernederingquote:Op zondag 16 juli 2006 10:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
![]()
ja inderdaad. dus als jij er ook zo 1 ben,stop ermeequote:Op zondag 16 juli 2006 10:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
![]()
neequote:Op zondag 16 juli 2006 14:25 schreef skippy22 het volgende:
Zeker de eerste keer dat een meisje aan je piemoltje zat of niet ts![]()
Serieus? Kon je dat ruiken?quote:Op zondag 16 juli 2006 05:47 schreef Homdeck het volgende:
ik hoef je stinkende gleuf waar je al 3 kinderen uitgescheten hebt niet![]()
Ik heb een diep respect voor jou als Cabbiequote:Op zondag 16 juli 2006 14:56 schreef MouseOver het volgende:
Zatte vrouwen van rond die leeftijd zijn de ergste. Ik moet ze regelmatig naar huis brengen en in minstens 50% van de gevallen worden ze handtastelijk. Sommige zijn nog wel lekker, maar genoeg andere niet
Ze hebben geen remmingen aangeleerd. Kerels van die leeftijd weten nog wel dat jonge meisjes het niet altijd leuk vinden om half aangerand te worden. Dames van die leeftijd hebben vanuit hun jeugd nog het idee dat mannen aandacht en fysiek contact altijd wel leuk vinden dus graaien en knijpen ze er lustig op los.
quote:Op zondag 16 juli 2006 14:49 schreef error32 het volgende:
toen ik 16 was kwam er ook eens zoeen vrouw, die kneep eerst in me reet en later ging ze recht voor me een flesje jupiler tussen haar tieten gieten
Sommige wijven weten echt niet hoe ze met goed bier om moeten gaanquote:Op zondag 16 juli 2006 14:49 schreef error32 het volgende:
toen ik 16 was kwam er ook eens zoeen vrouw, die kneep eerst in me reet en later ging ze recht voor me een flesje jupiler tussen haar tieten gieten
prcsquote:
Ligt er een beetje aan of zo schizofreen isquote:Op zondag 16 juli 2006 18:06 schreef Kreupelhout het volgende:
Zo'n wijf stomp je toch direct op hun bek?
Gewoon neuken, zal ze leren!!quote:Op zondag 16 juli 2006 18:06 schreef Kreupelhout het volgende:
Een echte heer slaat geen damequote:Op zondag 16 juli 2006 18:06 schreef Kreupelhout het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |