Die lijkt best echtquote:
Die is ook echtquote:
quote:
Mooie fotoquote:
Pwned!!quote:
Hotlinkenquote:
quote:
M'n B-17 Flying Fortress wat doe je?quote:Op zondag 16 juli 2006 03:29 schreef Jegorex het volgende:
Dit maakt mijn oorlog weer goed![]()
[afbeelding]
Volgens deze site is het vliegtuig neergestortquote:Op zondag 16 juli 2006 17:20 schreef Mastertje het volgende:
[..]
M'n B-17 Flying Fortress wat doe je?![]()
Is ie ook neergestort?
die mongolen soldaat kan zelf niet eens spellenquote:
TopTipTopic dat in de sticky staatquote:Op zondag 16 juli 2006 19:00 schreef J-Will het volgende:
gaat iemand mij nu eindelijk eens vertellen wat een ttt is?
Is dat nou het Ajax logo op z'n aanvoedersband ?quote:Op zondag 16 juli 2006 22:15 schreef barf het volgende:
ondertussen in een club op ibiza....
[afbeelding]
hij komt dan ook van mij.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:59 schreef Kindervriend het volgende:
Wheee zoeen vet topic! Dat ik dit nu pas zie!
Mooi!quote:Op maandag 17 juli 2006 02:12 schreef BaajGuardian het volgende:
sorry mensen maar ik stop met fok, ik ben kanker toegewenst door een #fok operator genaamd klez en ik pik dit soort shit niet meer, dus ik ga zometeen een afscheids topic maken en daarna mijn account door de shredder via passmailer.
quote:Op maandag 17 juli 2006 02:12 schreef BaajGuardian het volgende:
sorry mensen maar ik stop met fok, ik ben kanker toegewenst door een #fok operator genaamd klez en ik pik dit soort shit niet meer, dus ik ga zometeen een afscheids topic maken en daarna mijn account door de shredder via passmailer.
hoop dat jij overreden word door een bus vandaag of morgen.quote:
dWc, ik zou dit niet pikken. Haal je account door de shredder.quote:Op maandag 17 juli 2006 02:15 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
hoop dat jij overreden word door een bus vandaag of morgen.
Doodsverwensingquote:Op maandag 17 juli 2006 02:15 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
hoop dat jij overreden word door een bus vandaag of morgen.
typisch een nikker om weer met kipsate aan te komen zettenquote:
Ik dacht in eerste instantie dat het een meesterlijke Photoshop was waarop die soldaten het befaamde jumpdansje deden.quote:Op maandag 17 juli 2006 02:20 schreef Herald het volgende:
[..]
typisch een nikker om weer met kipsate aan te komen zetten
quote:Op maandag 17 juli 2006 02:14 schreef TC03 het volgende:
Geniaal grof topic.
[afbeelding]
Whahahahaha.![]()
![]()
wow, het ziet er nu wel écht gezellig uitquote:
Whahaquote:
Wel ineens twee extra gebouwen erbijquote:
|
Forum Opties | |