Geloof me mercedes is heel duur met reparaties. Mijn vader rijd al meer dan 25 jaar alleen maar mercedes en onderhoud er aan is erg erg duur.quote:Op zondag 16 juli 2006 11:00 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee hoor. Mercedes is vwb onderdelen redelijk geprijsd (ik kan mij nog herinneren dat mijn oom mij liet zien dat een handbediende spiegel van een Honda Civic duurder was dan een electrische van de S-klasse, hoewel dit wel een fikse tijd terug was...).
Waarom denk je dat het ding zo spotgoedkoop is, dakargelb is een redelijk incourante kleurtje...quote:Op zondag 16 juli 2006 16:09 schreef twi het volgende:
Maar dan niet in zo'n foeilelijke kleur natuurlijk (over die BMW).
niet helemaal mijn smaak, sorryquote:Op zondag 16 juli 2006 16:08 schreef ChRoNiC het volgende:
En wat vind je van een 3-serie cabrio? Die hebben wij hier ook en dat rijdt fantastisch en is een praktische auto.
quote:Op zondag 16 juli 2006 16:09 schreef twi het volgende:
Maar dan niet in zo'n foeilelijke kleur natuurlijk (over die BMW).
vind ik eigenlijk behoorlijk lelijk. Vooral gesloten geen gezicht.quote:Op zondag 16 juli 2006 16:12 schreef yup het volgende:
Opel Astra Cabrio
Wat vind je van een Opel Astra Cabrio? Ik vind het een prachtige auto, echt een geslaagd model, en ze zijn niet echt superduur!
Dit is schijnbaar voor erg veel mensen moeilijk te lezen en te begrijpen.quote:Op zondag 16 juli 2006 15:55 schreef DonVincenzo het volgende:
Ik zoek een mooie, beetje sportieve auto die je voor een redelijk maandbedrag kunt rijden en praktisch in gebruik is.
Vind ik ook niks, C70 is dan een stuk mooier. Wel weer duurder per maand dan de meeste bakken hier denk ik.quote:Op zondag 16 juli 2006 16:13 schreef yup het volgende:
[afbeelding]
Hier een foto van een Astra Cabrio, dingen zijn echt goedkoop, je hebt er al eentje met minder dan 50k voor 15.000 euro met werkelijk alle opties die je kan bedenken!!
Ik weet niet waarmee jij het vergelijkt, maar de reden dat er veel taxi's worden geleverd door Mercedes heeft te maken met de lage kilometerprijs en die wordt beïnvloed door de prijs van het onderhoud...quote:Op zondag 16 juli 2006 16:06 schreef ook_gek het volgende:
Geloof me mercedes is heel duur met reparaties. Mijn vader rijd al meer dan 25 jaar alleen maar mercedes en onderhoud er aan is erg erg duur.
Totaal ongeschikt voor alledag.quote:Op zondag 16 juli 2006 16:18 schreef twi het volgende:
Zijn er geen Opel Speedsters voor rond dat bedrag te vinden? Lotus Elise wellicht?
Van de eigenaren van S2000's begrijp ik dat het geen auto is voor alledag. Ik heb er wel eens mee gereden en ik begrijp precies waarom ze dat vinden. Onderin is de auto wat weinig bij de les. Bovenin weer wel, maar dodelijk vermoeiend op de openbare weg. Op het circuit is het weer wel leuk.quote:Op zondag 16 juli 2006 15:59 schreef yup het volgende:
Honda S2000. Redelijk zuinig (voor 240 pk), bulletproof techniek dus behoorlijk betrouwbaar.
Qua sportiviteit zit het behoorlijk snor.
Praktisch in gebruikDat is een SLK net zo als een S2000: niet echt praktisch dus, maaar als je alleen bent is het geen probleem.
En de S2000 draait 9000 rpm en dat is echt een genot voor je gehoor als je vol gaat optrekken, helemaal met het dakkie open...
Kan je die nog wel nieuw krijgenquote:Op zondag 16 juli 2006 16:07 schreef DonVincenzo het volgende:
Smart Roadster is inderdaad een idee. Een nieuwe auto heeft ook zo z'n voordelen.
Ja hoe zit dat? Op de site van smart staat ie nog gewoon genoemd maar ik hoorde dat ie niet meer gemaakt wordt ofzo?quote:
Want?quote:Op zondag 16 juli 2006 18:22 schreef BaraCuda het volgende:
smart roadster is echt 3x niks...
Ga aub voor een echte auto, want zo'n roadster krijg je spijt van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |