tja, ik wou er niet over beginnen, maar is een Corvette niets voor je?quote:Op zondag 16 juli 2006 12:02 schreef DonVincenzo het volgende:
OK de reden om geen hardtop te willen; ik kan 'm nergens goed opslaan (geen garage of schuur), je hebt bij de meeste modellen twee mensen nodig om 'm erop of eraf te tillen en je kunt niet ff spontaan de kap open gooien.
Waarom geen stoffen kap? De auto zal altijd buiten staan, bij mij voor de deur in een redelijk drukke straat. Een kap lijkt me inbraakgevoeliger, moeilijker schoon te houden (vogelpoep, hars), onpraktisch in de winter. Misschien zijn dat vooroordelen ja.
Een SLK taxi?quote:Op zondag 16 juli 2006 11:31 schreef zoalshetis het volgende:
volgens mij zijn de meeste mercedessen als taxi gebruikt en moet je uitkijken of de kilometerstand wel eerlijk is.
Wel een beetje foute auto hoor, maar is aan de andere kant ook wel weer tof.quote:Op zondag 16 juli 2006 12:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
tja, ik wou er niet over beginnen, maar is een Corvette niets voor je?
Coupe heeft afneembaar dak (kun je in je eentje) en het dak kun je achterin leggen.
Cabrio zou leuk zijn, maar hoeft niet persé hoor.quote:Op zondag 16 juli 2006 12:06 schreef Halfgedraaide het volgende:
Ik snap sommige users niet. TS is op zoek naar een kleine sportieve cabrio. Komen mensen aan met lelijke volvo's fetish en een waanzinnig lelijke Toyota die niets met dit topic te maken hebben behalve de prijsklasse.![]()
I love it![]()
TS is op zoek naar een 'toffe bak', wat een toffe bak is is voor iedereen verschillendquote:Op zondag 16 juli 2006 12:06 schreef Halfgedraaide het volgende:
Ik snap sommige users niet. TS is op zoek naar een kleine sportieve cabrio. Komen mensen aan met lelijke volvo's fetish en een waanzinnig lelijke Toyota die niets met dit topic te maken hebben behalve de prijsklasse.![]()
I love it![]()
Ik heb midden in Utrecht een 968 cabriolet gehad en er is nooit ingebroken in de auto (glas inslaan is sneller dan door meerdere lagen kap heen te snijden), niets is zo gemakkelijk schoon te houden als een sonnenlandkappie (afzemen onnodig) en onpraktisch? Nee, praktischer dan een metalen kap, want met open kap hou je kofferbakruimte over.quote:Op zondag 16 juli 2006 12:02 schreef DonVincenzo het volgende:
Waarom geen stoffen kap? De auto zal altijd buiten staan, bij mij voor de deur in een redelijk drukke straat. Een kap lijkt me inbraakgevoeliger, moeilijker schoon te houden (vogelpoep, hars), onpraktisch in de winter. Misschien zijn dat vooroordelen ja.
Da's afhankelijk van je rechtervoet, maar 1:10 (snelweg) is goed te doen hoor.quote:Op zondag 16 juli 2006 12:06 schreef DonVincenzo het volgende:
[..]
Wel een beetje foute auto hoor, maar is aan de andere kant ook wel weer tof.
Zuipt alleen idioot veel vrees ik?
Ok stel ik ben een autodealer en jij komt naar mij toe met de vraag of ik een Mercedes SLK heb staan. Dan zou ik meteen met mijn handelsgedachte gaan denken aan soort gelijke auto's die jij gezien de SLK ook mooi vind. Ik zou je wijzen naar een BMW Z3, Honda S2000, nieuw model Mazda MX5 dat soort bakkies. Beetje vrouwen wagens maar wel leuk.quote:Op zondag 16 juli 2006 12:06 schreef DonVincenzo het volgende:
[..]
Cabrio zou leuk zijn, maar hoeft niet persé hoor.
Klopt, maar iemand die zoekt in de cat. tweezits cabrio, die is iha niet op zoek naar een op Amerikaanse leest geschoeide sedan.quote:Op zondag 16 juli 2006 12:07 schreef D.Rose het volgende:
TS is op zoek naar een 'toffe bak', wat een toffe bak is is voor iedereen verschillend
Misschien is het daarom handig om je te verplaatsen in de persoon en zijn keuze voor een SLK. Of zijn jullie niet zo verkoop minded ingesteld?quote:Op zondag 16 juli 2006 12:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
TS is op zoek naar een 'toffe bak', wat een toffe bak is is voor iedereen verschillend
Met een corvette?quote:Op zondag 16 juli 2006 12:08 schreef D.Rose het volgende:
Da's afhankelijk van je rechtervoet, maar 1:10 (snelweg) is goed te doen hoor.
quote:Op zondag 16 juli 2006 12:09 schreef DS4 het volgende:
[..]
Klopt, maar iemand die zoekt in de cat. tweezits cabrio, die is iha niet op zoek naar een op Amerikaanse leest geschoeide sedan.
Hoewel ik over het algemeen NIETS heb met Japanse auto's is de MX-5 zeker een auto die je eens mee moet nemen je gedachten. Leuke auto die je voor een redelijk bedrag kan rijden (en ik vermoed gelet op de OP dat dat voor TS van belang is).quote:Op zondag 16 juli 2006 12:08 schreef Halfgedraaide het volgende:
Mazda MX5 dat soort bakkies.
Sjonda Sjonnie 2000.quote:Op zondag 16 juli 2006 11:04 schreef yup het volgende:
Honda S2000
Honda S2000 op m-p
Beestachtige motor, 9000 toeren per minuut en veel mooier dan een mercedes SLK imho...
Zijn betrouwbare auto's kan ik je vertellen uit mijn omgeving. Of de kosten extreem hoog zijn weet ik niet maar je krijgt er meestal geen gekke onkosten aan bij normaal rijgedrag en onderhoud.quote:Op zondag 16 juli 2006 12:12 schreef DonVincenzo het volgende:
OK, ik zal eens uitzoeken wat een Boxster kost aan verzekering, verbruik, wegenbelasting, etc.
Ziet er van model idd wel lekker uit.
M'n zus heeft er een...quote:Op zondag 16 juli 2006 12:12 schreef DS4 het volgende:
[..]
Hoewel ik over het algemeen NIETS heb met Japanse auto's is de MX-5 zeker een auto die je eens mee moet nemen je gedachten. Leuke auto die je voor een redelijk bedrag kan rijden (en ik vermoed gelet op de OP dat dat voor TS van belang is).
Je moet alleen niet boven de 1,85 zijn... Voor mij is het bijvoorbeeld niks...quote:Op zondag 16 juli 2006 12:12 schreef DS4 het volgende:
[..]
Hoewel ik over het algemeen NIETS heb met Japanse auto's is de MX-5 zeker een auto die je eens mee moet nemen je gedachten. Leuke auto die je voor een redelijk bedrag kan rijden (en ik vermoed gelet op de OP dat dat voor TS van belang is).
Jawel, maar wat mijn volgende auto is staat ook nog niet vast, dat kan nog alle kanten op dusquote:Op zondag 16 juli 2006 12:10 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Misschien is het daarom handig om je te verplaatsen in de persoon en zijn keuze voor een SLK. Of zijn jullie niet zo verkoop minded ingesteld?
Das helemaal een gay-bak...quote:Op zondag 16 juli 2006 12:15 schreef DonVincenzo het volgende:
En BMW Z3 zou ook een optie kunnen zijn als ik afstap van het idee geen stoffen kap te willen.
Een Donkervoort voor 20.000?quote:Op zondag 16 juli 2006 12:15 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Je moet alleen niet boven de 1,85 zijn... Voor mij is het bijvoorbeeld niks...
Tsjah; als fun auto voor erbij... Zou ik misschien wel voor een donkervoort ofzo gaan... Of inderdaad een klassieker in de trant van een MG of ander engels gebakje... Oude mercedes cabrio misschien?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |