Niet echt goed, MT hield er wel van om de auto te gebruiken waarvoor deze gemaakt is. Daar staat tegenover dat Porsche's dat wel kunnen hebben en dat Carlo een betrouwbaar adres is (desondanks laten keuren om de hoek bij Frank Schmidt).quote:Op zondag 16 juli 2006 10:06 schreef Hyperdude het volgende:
(ex-Mental Theo, deze Boxster, is dat goed of slecht)
Leg dat eens uit. De Boxster heeft een zeer goede kap en is absoluut als 4-seizoenen auto te gebruiken. En je kan altijd nog een hardtop kopen, hoewel ik dat een beetje onzin vindt.quote:Op zondag 16 juli 2006 10:23 schreef DonVincenzo het volgende:
Een Boxster is inderdaad geen optie vanwege de kap.
*pssst* heeft ook een stoffen kap (en is niet zo heel geschikt als dagelijks vervoer)quote:Op zondag 16 juli 2006 11:04 schreef yup het volgende:
Honda S2000
Volgens mij hebben alle moderne cabrio's gewoon erg goeie kappen hoor.quote:Op zondag 16 juli 2006 11:05 schreef DS4 het volgende:
[..]
*pssst* heeft ook een stoffen kap (en is niet zo heel geschikt als dagelijks vervoer)
*pssst* is gewoon een hardtop van te krijgen.quote:Op zondag 16 juli 2006 11:05 schreef DS4 het volgende:
[..]
*pssst* heeft ook een stoffen kap (en is niet zo heel geschikt als dagelijks vervoer)
Ben ik helemaal met je eens (zie een paar posts hierboven), maar kennelijk vindt TS een stoffen kap toch niets. Vandaar dat ik mij afvraag of dat een vooroordeel is (en dan kunnen we er omheen) of dat het b.v. een kwestie van smaak is (en dan houdt het op).quote:Op zondag 16 juli 2006 11:07 schreef yup het volgende:
Volgens mij hebben alle moderne cabrio's gewoon erg goeie kappen hoor.
En als je dat niet doet hou je een auto over met wat weinig trekkracht. Hoewel de SLK 200 natuurlijk ook een gemankeerde auto is op dat punt. Maar de 230 kompressor heeft een motor die prima past bij een cabrio (veel trekkracht onderin).quote:Sjah als je elke dag tot het rood gaat doortrekken is zo een S2000 niet geschikt idd
*pssst* van de Boxster ook, maar toch vindt TS de Boxster vooralsnog een slecht idee omdat deze geen blikken dakkie heeft.quote:Op zondag 16 juli 2006 11:08 schreef ijsmeis het volgende:
*pssst* is gewoon een hardtop van te krijgen.
*pssst* Dan is TS gewoon een tikkeltje dom.quote:Op zondag 16 juli 2006 11:25 schreef DS4 het volgende:
[..]
*pssst* van de Boxster ook, maar toch vindt TS de Boxster vooralsnog een slecht idee omdat deze geen blikken dakkie heeft.
*pssst* dat weet jij, dat weet ik, dat weten vele anderen ook, maar dan moeten we eerst TS aan zijn verstand peuteren dat stoffen kappen tegenwoordig ook van hoge kwaliteit zijn voordat hij op suggesties met stoffen kap ingaat.quote:Op zondag 16 juli 2006 11:26 schreef ijsmeis het volgende:
*pssst* Dan is TS gewoon een tikkeltje dom.
Trekkracht van de motor is niet bijsterend hoog nee maar daar hebben ze iets op bedacht. Zoals de meeste merken wel doen:quote:Op zondag 16 juli 2006 11:24 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens (zie een paar posts hierboven), maar kennelijk vindt TS een stoffen kap toch niets. Vandaar dat ik mij afvraag of dat een vooroordeel is (en dan kunnen we er omheen) of dat het b.v. een kwestie van smaak is (en dan houdt het op).
[..]
En als je dat niet doet hou je een auto over met wat weinig trekkracht. Hoewel de SLK 200 natuurlijk ook een gemankeerde auto is op dat punt. Maar de 230 kompressor heeft een motor die prima past bij een cabrio (veel trekkracht onderin).
Als TS naar een SLK kijkt denk ik niet dat hij op deze (overigens bizar lelijke) Toyota zit te wachten.quote:Op zondag 16 juli 2006 11:50 schreef Estolan het volgende:
Als je 20K maximaal wilt uitgeven, koop dan deze wagen:
quote:Op zondag 16 juli 2006 11:52 schreef DS4 het volgende:
[..]
Als TS naar een SLK kijkt denk ik niet dat hij op deze (overigens bizar lelijke) Toyota zit te wachten.
De auto zal ook een aanmerkelijk hogere kilometerkostprijs hebben, wat voor TS waarschijnlijk ook niet geheel onbelangrijk is.
jaquote:Op zondag 16 juli 2006 02:00 schreef DonVincenzo het volgende:
Of zouden jullie een andere gave bak aanraden?![]()
McDonalds verkoopt ook meer voedsel dan De Librije. Maar dat zegt niets over de kwaliteit.quote:Op zondag 16 juli 2006 11:58 schreef Estolan het volgende:
Toyota is wel ff het best verkochte merk wat er is, en dit is een zeer exclusieve wagen, die vind je niet in NL
toch zou ik daar niet in willen rijden. doe mij dan maar een oude 6serie van bmw.quote:Op zondag 16 juli 2006 11:58 schreef Estolan het volgende:
Toyota is wel ff het best verkochte merk wat er is, en dit is een zeer exclusieve wagen, die vind je niet in NL
Wat dan?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |